Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Secretar școală - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Ploiesti | Contractor
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Liceul Tehnologic de Servicii "Sfantul Apostol Andrei", Municipiul Ploiesti Expira in 2024-10-29
Locatie
Prahova

Nivel
Functii de executie

Tip
Temporar

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Liceul Tehnologic de Servicii "Sfantul Apostol Andrei", Municipiul Ploiesti, cu sediul in Ploiesti, str. Deditel nr. 4, judetul Prahova, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post vacant de:

- 1 post - o norma intreaga - secretar unitate de invatamant, nivelul studiilor - superioare , contractual, de executie, durata timpului de lucru - 8 ore pe zi / 40 ore pe saptamana, pe perioada determinata, pana la data de 28.02.2025


Dosarul de concurs va cuprinde urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului anexat ( anexa 2);

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, daca este cazul;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor;

e) copiile carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata care sa ateste vechimea in munca

f) certificat de cazier judiciar.

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i ) curriculum vitae, model comun european.

Copiile de pe actele prevazute la alin.2 lit.b-e , se prezinta insotite de documentele originale in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.

Dosarul de concurs se depune la secretariatul Liceul Tehnologic de Servicii "Sfantul Apostol Andrei", Municipiul Ploiesti, cu sediul in Ploiesti, str. Deditel nr. 4, judetul Prahova; datele de contact secretariatul liceului: Tel./Fax: 0244 531041, e-mail: [email protected]; [email protected]

Conditii generale:

Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform prevederilor art. 15 din H.G. m. 1.336 din 28 octombrie 2022 si art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvemului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c ) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii m. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata

pe baza adeverintei medicale eliberata de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz , alte conditii

specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f ) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g ) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h ) nu a comis infractiunile prevazute la art. I alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditii specifice de participare la concurs :

- Studii de specialitate: absolvirea, cu diploma , a unei institutii de invatamant superior;

- vechime in specialitate / munca: minim 3 ani;

- cunostinte temeinice de legislatie in vigoare specific postului;

- cunostinte de utilizare softurilor specifice activitatii din invatamant: R.E.V.I.S.A.L., E.D.U.S.A.L., S.I.I.I.R.;

- cunostinte privind intocmirea si administrarea corespondentei oficiale;

- cunostinte privind incadrarea personalului didactic;

- cunostinte de utilizare si operare PC: Windows, Microsoft Office, operare baze de date, posta electronica;

- abilitati de comunicare in relatii publice;

- disponibilitate la timp de lucru prelungit;

- capacitate de gestionarea timpului si a prioritatilor ( in conditii de stres );

- punctualitate, adaptabilitate, responsabilitate, atentie la detalii ;

- disponibilitate pentru munca in doua schimburi;

- abilitati pentru munca in echipa;


BIBLIOGRAFIE

- Legea 198/2023 - Legea invatamantului preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare

- OME 5726/2024 - Regulamentul cadru de organizare si functionare a unitatilor din invatamantul preuniversitar;

- HG 250/1992 actualizata - privind concediile de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare;

- Ordin nr. 4050 din 29 iunie 2021 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic de predare, de conducere, de indrumare si control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat;

- Hotarare nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;

- Legea 360/2023 intrata in vigoare cu 01.09.2024 - Titlul IV

- HG 1294/2004 - acordarea ajutorului financiar "Euro200";

- OME nr. 5518/2024 privind aprobarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor;

- OME nr. 4634/2024 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar;

- HG 905/2017 privind Registrul general de evidenta al salariatilor;

- Legea 53/2003, Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Contractul colectiv de munca unic la Nivel de Sector de Negociere Colectiva Invatamant Preuniversitar- nr. 1199/05.07.2023;

- Legea 16/1996 Legea Arhivelor Nationale, cu modificarile si completarile ulterioare

- Hotararea nr. 544/2003 - Regulament privind regimul stampilelor si sigiliilor;

- Ordinul 4511/2017 pentru aprobarea Normelor metodologice privind procurarea, pastrarea, folosirea, scoaterea din uz si casarea sigiliilor si a timbrului sec cu stema Romaniei de catre inspectoratele scolare, casele corpului didactic si unitatile de invatamant preuniversitar de stat si particular acreditate/autorizate;

- Legea cadru 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.


TEMATICA

1. Organizarea sistemului de invatamant preuniversitar;

2. Incadrarea personalului in invatamantul preuniversitar;

3. Particularitati ale salarizarii in invatamantul preuniversitar;

4. Actele de studii - tipuri, conditii de eliberare, modul de completare;

5. Duplicate ale actelor de studii;

6. Documente scolare;

7. Acordarea burselor scolare, Euro 200 si a altor ajutoare sociale pentru elevi;

8. Arhivarea si circuitul documentelor;

9. Contractul individual de munca;

9. Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, SIIIR.


Tipul probelor de concurs:

proba scrisa (120 minute - punctajul este de maxim 100 de puncte, punctajul minim este de 50 de puncte);

interviul (40 minute - punctajul este de maxim 100 de puncte, punctajul minim este de 50 de puncte);

Punctajul minim pentru fiecare proba este de 50 puncte.

Proba de interviu va fi sustinuta de catre candidatii declarati admisi la proba scrisa (minim 50 de puncte).

Pentru a fi declarati admisi candidatii trebuie sa obtina media finala cel putin 5 (cinci).

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA POSTULUI TEMPORAR VACANT DE SECRETAR:

22.10.2024 : Publicarea anuntului

Depunerea dosarelor de concurs la secretariatul liceului in perioada 23.10.2024 - 29.10.2024, intre orele 8:00 - 15:00.

Termenul limita de depunere a dosarelor, este 29 octombrie 2024, ora 15:00.


Depunerea dosarelor de concurs 23.10.2024 - 29.10.2024, ora 15,00

Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor de inscriere 30.10.2024, ora 12,00

Termen limita pt. depunerea contestatiilor la rezultatul selectiei dosarelor 31.10.2024, ora 12,00

Afisarea rezultatelor contestatiilor pv. rezultatul selectiei dosarelor 01.11.2024, ora 10,00

Desfasurarea probei scrise 05.11.2024, ora 9,00

Afisarea rezultatelor la proba scrisa 05.11.2024 ora 14,00

Termen limita pt. depunerea contestatiilor la proba scrisa 06.11.2024 ora 10,00

Afisarea rezultatelor contestatiilor pv. rezultatul probei scrise 06.11.2024 ora 15,00

Desfasurarea interviului 07.11.2024 ora 9,00

Afisarea rezultatelor la interviu 07.11.2024 ora 13,00

Termen limita pt. depunerea contestatiilor la interviu 07.11.2024 ora 16,00

Afisarea rezultatelor contestatiilor pv. rezultatul interviului 08.11.2024 ora 11,00

Afisarea rezultatelor finale 08.11.2024 ora 13,00


Toate etapele concursului se desfasoara la sediul Liceului Tehnologic de Servicii ,,Sfantul Apostol Andrei", Municipiul Ploiesti, strada Deditel, nr. 4.


FISA CADRU A POSTULUI PENTRU PERSONALUL DIDACTIC AUXILIAR DE SECRETAR


In temeiul Legii educatiei nationale nr.198/2023 cu modificarile si completarile ulterioare, temeiul contractului individual de munca inregistrat in Registrul de evidenta a contractelor individuale de munca cu numarul 906/17.06.2021 prezenta fisa a postului :


Numele si prenumele

Specialitatea : Denumirea postului :

Incadrarea :


Cerinte :

- studii : Superioare

Relatii profesionale :

- ierarhice de subordonare : director; director adjunct;

- de colaborare : cu personalul didactic, didactic auxiliar, personalul unitatii de invatamant;

- de reprezentare a unitatii scolare.


1. PROIECTAREA ACTIVITATILOR


1.1. Respectarea planurilor manageriale ale scolii.

1.2. Implicarea in proiectarea activitatii scolii, la nivelul compartimentului financiar.

1.3. Realizarea planificarii calendaristice a compartimentului.

1.4. Cunoasterea si aplicarea legislatiei in vigoare.

1.5. Folosirea tehnologiei informatice in proiectare.


2. REALIZAREA ACTIVITATILOR


2.1. Organizarea documentelor oficiale.

2.2. Asigurarea ordonarea si arhivarea documentelor unitatii.

2.3. Gestionarea documentelor pentru resursa umana a unitatii (cadre didactice, personal didactic auxiliar, personal nedidactic). Inregistrarea si prelucrarea informatica periodica a datelor in programele de salarizare si REVISAL in lipsa secretaruui sef.

2.4. Intocmirea si actualizarea documentelor de studii ale elevilor.

2.5. Alcatuirea de proceduri


3. COMUNICARE SI RELATIONARE


3.1. Asigurarea fluxului informational al compartimentului.

3.2. Raportarea periodica pentru conducerea institutiei.

3.3. Asigurarea transparentei deciziilor din compartiment.

3.4. Evidenta, gestionarea si arhivarea documentelor.

3.5. Asigurarea interfetei privind comunicarea cu beneficiarii directi si indirecti.


4. MANAGEMENTUL CARIEREI SI AL DEZVOLTARII PERSONALE


4.1. Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare.

4.2. Participarea la activitati de formare profesionala si dezvoltare in cariera.

4.3. Participarea permanenta la instruirile organizate de inspectoratul scolar.


5. CONTRIBUTIA LA DEZVOLTAREA INSTITUTIONALA SI LA PROMOVAREA IMAGINII SCOLII


5.1. Planificarea activitatii compartimentului prin prisma dezvoltarii institutionale si promovarea imaginii scolii.

5.2. Asigurarea permanenta a legaturii cu reprezentantii comunitatii locale privind activitatea compartimentului.

5.3. Indeplinirea altor atributii dispuse de seful ierarhic superior si/sau directorul care, pot rezulta din necesitatea derularii in bune conditii a atributiilor aflate in sfera sa de responsabilitate.

5.4. Respectarea ROI, normelor, procedurilor de sanatate si securitate a muncii, de PSI si ISU pentru toate tipurile de activitati desfasurate in cadrul unitatii de invatamant.


II. ALTE ATRIBUTII.

In functie de nevoile specifice ale unitatii de invatamant, salariatul este obligat sa indeplineasca si alte sarcini repartizate de angajator, in conditiile legii :

* raspunde de primirea corespondentei prin e-mail si transmiterea acesteia impreuna cu secretarul sef;

completeaza, ori de cate ori se impune, foi matricole, registre matricole, registre de evidenta scolara,etc.

* completeaza in registrul matricol situatia scolara anuala a elevilor;

* completeaza cu date situatiile solicitate de conducerea unitatii;

* pastreaza securitatea documentelor;

* elibereaza acte de studii in programul aprobat

* utilizeaza produsele software din dotarea unitatii, intocmind diverse situatii necesare procesului instructiv-educativ si activitatilor de secretariat;

* se preocupa de permanenta perfectionare si imbunatatire a pregatirii profesionale in vederea aplicarii corecte si complete a reformei invatamantului;

* in afara de prezentele atributii de serviciu indeplineste si alte sarcini de serviciu primite de la conducerea unitatii si inspectoratul scolar.

* Inlocuieste secretarul sef cand acesta lipseste din unitate


Raspunderea disciplinara

Neindeplinirea sarcinilor de serviciu sau indeplinirea lor in mod necorespunzator atrage

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Secretar școală - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.