Secretar Secretară Cu Atribuții De Facturare
Adaugat: 1 săptămână în urmă
hofmann Autotech Romania
Secretar Secretară Cu Atribuții De Facturare
Adaugat: 1 săptămână în urmă
hofmann Autotech Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Angajăm Secretar Secretară cu atribuții de facturare
Suntem în căutarea unui o unei coleg colege organizat(e) și responsabil(e), care să se alăture echipei noastre în cadrul departamentului administrativ.
Responsabilități principale:
Gestionarea corespondenței și a documentelor interne externe;
Emiterea facturilor și verificarea corectitudinii acestora;
Întocmirea și actualizarea bazelor de date;
Organizarea și arhivarea documentelor;
Asigurarea suportului administrativ pentru alte departamente.
Cerințe:
Studii medii
Cunoștințe bune de operare PC (MS Office, în special Excel);
Experiență anterioară pe un post similar (constituie un avantaj);
Abilități excelente de organizare și atenție la detalii;
Cunoștințe de bază în contabilitate și facturare;
Capacitate de comunicare eficientă și relaționare cu clienții.
Ce oferim:
Pachet salarial atractiv;
Program de lucru flexibil (Luni-Vineri);
Posibilități de dezvoltare profesională;
Mediu de lucru prietenos și dinamic.
Adresa de email :
Romjob_********0
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Dezactiveaza notificari
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.