Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Secretar șef I, studii superioare, 1 normă – perioadă determinată - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Buzau | Contractor
Descriere:

Liceul Agricol "Dr. C. Angelescu" Buzau Expira in 2024-09-27
Locatie
Buzau

Nivel
Functii de conducere

Tip
Temporar

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



ANUNT CONCURS

Privind ocuparea 1 post de secretar sef (S)


Liceul Agricol ,,Dr. C. Angelescu" Buzau cu sediul in localitatea Buzau, str. Crizantemelor nr.17, judetul Buzau organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada determinata a functiei contractuale de secretar sef, S (studii superioare) - 1 post, conform HG 1336/2022.

Termenul de depunere al dosarelor: 18 - 27 septembrie 2024, in intervalul orar 09.00-15.00, la secretariatul scolii.

Continutul dosarului de concurs:

(1) Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:

a. cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;

b. copia actului de identitate sau oricare alt document care atesta identitatea, potrivit legii;

c. copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

d. carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie/si/sau in specialitatea studiilor, in copie;

e. cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;

f. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;

g. curriculum vitae

h. dovada ca nu are antecedente in raport cu starea de integritate, sau o declaratie pe propria raspundere, in acest sens;

(2) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii;

(3) In cazul documentelor prevazut la alin. (1) lit. e) si h), candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, si ca nu are antecedente in raport cu starea de integritate are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar si al certificatului de integritate, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului;

(4) Actele prevazute la alin. (1) lit. b)-d) vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.


CONDITII GENERALE PENTRU OCUPAREA POSTULUI (conform art.15, HG nr.1336/2022):

a. are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic - European si domiciliul in Romania;

b. cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c. are varsta minima reglementata de prevederile legale;

d. are capacitate deplina de exercitiu;

e. are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

f. indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

g. nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului


ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea

h. nu are antecedente in raport cu starea de integritate;


CONDITII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:

- studii superioare;

- vechime in munca minim 3 ani;

- cunostinte privind intocmirea si administrarea corespondentei oficiale;

- cunostinte privind incadrarea personalului;

- cunostinte de utilizare si operare PC;

- cunostinte de utilizarea a softurilor specifice activitatii din invatamant: EDUSAL, REVISAL, SIIIR, machete normare si incadrare;

- notiuni de comunicare in relatii publice;

- disponibilitate la timp de lucru prelungit;


ATRIBUTII GENERALE SPECIFICE POSTULUI (extras din fisa postului)

- respectarea planurilor manageriale ale scolii;

- implicarea in activitatile scolii, la nivelul compartimentului;

- realizarea planificarii calendaristice a compartimentului;

- cunoasterea si aplicarea legislatiei in vigoare;

- folosirea tehnologiei informatice de proiectare;

- organizarea documentelor oficiale;

- intocmirea si actualizarea documentelor de studii ale elevilor;

- asigurarea evidentei, ordonarii si arhivarii documentelor unitatii;

- gestionarea documentelor, inregistrarea si prelucrarea informatica a datelor in programele EDUSAL, REVISAL, SIIIR etc.;

- elaborarea de proceduri operationale;

- respectarea si asigurarea fluxului informational al compartimentului;

- asigurarea transparentei deciziilor din compartiment;

- asigurarea interfetei privind comunicarea cu beneficiarii directi si indirecti;

- identificarea nevoilor proprii de dezvoltare;

- participarea la activitati de formare profesionala si dezvoltare in cariera;

- participarea permanenta la instruirile organizate de inspectoratul scolar;

- planificarea activitatii compartimentului prin prisma dezvoltarii institutionale si promovarea imaginii scolii;

- asigurarea permanenta a legaturii cu reprezentantii comunitatii locale privind activitatea compartimentului;

- indeplinirea altor atributii dispuse de seful ierarhic superior care pot rezulta din necesitatea derularii in bune conditii a atributiilor aflate in sfera sa de responsabilitate;

- respectarea ROFUIP, ROI, a normelor si procedurilor de sanatate si securitate a muncii, de PSI si ISU pentru toate tipurile de activitatii in cadrul unitatii de invatamant.


GRAFIC DE DESFASURARE

a. depunerea dosarelor - 18-27.09. 2024 intre orele 09.00 - 15.00, in zilele lucratoare, la secretariatul scolii;

b. selectia dosarelor depuse - 30.09.2024

c. afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor depuse - 30.09.2024, ora 12.00;

d. depunerea contestatilor in urma dosarelor depuse - 30.09.2024, intre orele 12.00 - 14.00;


e. afisarea rezultatelor in urma contestatilor depuse ca urmare a selectiei dosarelor - 30.09.2024, ora 16.00

f. sustinerea probei scrise - 01.10.2024, ora 09.00;

g. afisarea rezultatelor probei scrise - 01.10.2024, ora 14.00;

h. depunerea contestatiilor in urma sustinerii probei scrise - 01.10.2024, intre orele 14.00 - 16.00;

i. afisarea rezultatelor in urma contestatilor depuse ca urmare a sustinerii probei scrise - 02.10.2024, ora12.00

j. sustinerea probei practice - 03.10.2024, ora 09.00;

k. afisarea rezultatelor probei practice - 03.10.2024, ora 13.00;

l. depunerea contestatiilor in urma sustinerii probei practice - 03.10.2024, intre orele 13.00 - 15.00;

m. afisarea rezultatelor in urma contestatiilor probei practice - 04.10.2024, ora 12.00;

n. sustinerea interviului - 07.10.2024, ora 09.00;

o. afisarea rezultatelor interviului - 07.10.2024, ora 12.00;

p. depunerea contestatiilor in urma sustinerii interviului - 07.10.2024, intre orele 12.00 - 14.00;

q. afisarea rezultatelor in urma contestatiilor - 07.10.2024, ora 15.00;

r. afisarea rezultatelor finale - 07.10.2024, ora 16.00.


TEMATICA CONCURSULUI

1. Organizarea sistemului de invatamant preuniversitar;

2. Incadrarea personalului;

3. Particularitati ale salarizarii in invatamantul preuniversitar;

4. Actele de studii - tipuri, conditii de eliberare, modul de completare;

5. Duplicate ale actelor de studii;

6. Documente scolare;

7. Arhivarea si circuitul documentelor;

8. Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, SIIIR, incadrare, normare;

9. Acordarea burselor scolare.


BIBLIOGRAFIE - pentru concursul de ocupare a 1 post de secretar sef:


1. Legea 198/ 2023 - Legea Educatiei Nationale;

2. ORDIN nr. 4183 din 4 iulie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;

3. Ordinul nr. 4.430/2023 privind modificarile si completarile Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar

4. Legea 53/ 2003 Codul Muncii cu modificarile si completarile ulterioare ( Titlul II, Titlul III, Titlul III, Titlul IV, Titlul V, Titlul VI si Titlul IX)

5. Contract Colectiv de Munca Invatamant Preuniversitar 2023;

6. Legea 19/1996 - Legea Arhivelor Nationale;

7. Ordin 5565/ 31.10.2011 - Regulamentul privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar completat prin Ordin 3844/2016;

8. Regulament privind regimul stampilelor si sigiliilor;

9. H.G. 500/2011 privind Registrul general de evidenta al salariatilor;

10. H.G. 250/1992 actualizata, privind concediile de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare;

11. Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna pentru personalul didactic emise in aplicarea prevederilor Legii 198/ 2023;

12. H. G. 286/2010 - privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a conditiilor de promovare in grade sau trepte profesionale a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;


13. Legea 284/2010, OUG nr.57/2015, OUG nr. 20/2016 - privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;

14. H.G. 582/2016 cu modificarile ulterioare;

15. Criteriile de normare a personalului didactic auxiliar si nedidactic potrivit Notificarii MEN 44990/1999 cu modificarile ulterioare;

16. Legea 263/2010 , actualizata - privind sistemul unitar de pensii publice;

17. O.M. 1350/ 2007 - stabilirea cuantumului pentru plata cu ora;

18. OUG nr.17/2017- salarizarea personalului nedidactic din invatamant.


NOTA:

Conform HG 286/2011 sunt declarati admisi la interviu candidatii care au obtinut minim 70 de puncte; Documentele vor fi aduse indosariate in ordinea mentionata intr-un dosar cu sina;

Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Liceului Agricol ,,Dr. C. Angelescu" Buzau, str. Crizantemelor, nr. 17, tel. 0238/717519, e-mail [email protected], sau pe site-ul scolii www.angelescu.ro

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Secretar șef I, studii superioare, 1 normă – perioadă determinată - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.