secretar șef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
secretar șef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
LICEUL TEORETIC " MIHAIL SADOVEANU " sector 2 BUCURESTI Expira in 2024-11-28
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
A N U N T
In conformitate cu prevederile art.18 din H.G. nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice si art.VII din O.U.G nr.115/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, Liceul Teoretic ,,Mihail Sadoveanu"organizeaza concurs pentru ocuparea urmatoarelor functii contractuale de executie vacante:
- 1 post de secretar sef - perioada nedeterminata, norma intreaga de 8 ore/zi;
Concursul consta in urmatoarele etape:
- selectie dosare de inscriere, proba scrisa , proba practica si interviu pentru postul de secretar sef;
Probele se vor sustine la sediul Liceul Teoretic ,,Mihail Sadoveanu" din str.Popa Lazar nr 8 A, sector 2 Bucuresti astfel:
o Proba scrisa va avea loc in data de 04.12.2024 ora 9,00-12,00
o Proba practica va avea loc in data de 05.12.2024 ora 10,00-12,00;
o Proba de interviu se va sustine intr-un termen de maximum 1 zi lucratoare de la data sustinerii probei practice.
In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs, in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv in data de 28 noiembrie 2024, intre 10:30-15:00, la secretarul comisiei de concurs, respectiv la sediul Liceul Teoretic ,,Mihail Sadoveanu" , str.Popa Lazar nr 8 A, sector 2 Bucuresti
Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor prezenta dosarul de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut , solicitat pe mailul specificat in anunt;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica, impreuna cu originalele pentru autentificare de catre secretarul comisiei;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
h) curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverintei de vechime este prevazut in anexa nr.2 la prezentul anunt.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, daca este cazul, se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Certificatul de cazier judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul de 10 zile lucratoare, in care se poate depune dosarul de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Conditiile de participare:
Conditiile generale:
Poate participa la concursul organizat pentru ocuparea postului scos la concurs, persoana care:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
Conditiile specifice:
Pentru functia de secretar sef:
- studii conform Legii nr 198/2023 - absolvirea unui liceu, cu diploma de bacalaureat, sau absolvirea invatamantului postliceal cu specialitatea tehnician in activitati de secretariat sau a unei institutii de invatamant superior
- vechime in specialitate: minim 5 ani ;
- perfectionari (specializari): certificat ECDLsau echivalent curs de pregatire si/sau specializare in domeniul resurselor umane/legislatia muncii dovedite cu certificat de absolvire.
A. Bibliografia necesara participarii la concurs pentru functia de secretar sef
* Legea nr.53/2003 Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* H.G. nr.905/2017 privind Registrul general de evidenta al salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr.198/2023 a invatamantului preuniversitar de stat, cu modificarile si completarile ulterioare;
* OMEN nr.5726/2024 - Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
* H.G nr.1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr.153/2017 - privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* O.U.G. nr.128/2023 privind unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara;
* H.G. nr.598/2018 pentru aprobarea Normelor metodologice privind stabilirea salariilor de baza pentru functiile didactice de conducere de director si director adjunct din invatamantul preuniversitar de stat, precum si pentru stabilirea categoriilor de unitati de invatamant preuniversitar de stat in care se normeaza functiile de conducere didactice auxiliare de contabil-sef si secretarsef, cu nivel de studii S/M, si nivelul salariilor de baza aferente acestora
* H.G. nr.250/1992, republicata - privind concediile de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare;
* OMEN nr.4050/2021 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic de predare, de conducere, de indrumare si control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat;
* Legea nr.360/2023 privind sistemul public de pensii;
* Legea nr.16/1996 Legea Arhivelor Nationale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* O.G. nr.137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr.202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare: Cap.III-Cap.IV.
* OME nr 4634/10 iunie 2024 Regulamentul privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar
Calendarul desfasurarii concursului este urmatorul:
Data/ ora Activitati
11.11.2024 Afisarea anuntului concursului
28.11. 2024 intre 10:30-15:00 Depunerea dosarelor
29.11.2024 ora 10:00 Selectia dosarelor participantilor la concurs
29.11.2024, ora 12:00 Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor participantilor
29.11.2024 ora 13:00-14:00 Depunere contestatii la selectia dosarelor
02.12.2024 ora 12:00 Afisarea rezultatelor la contestatiile selectiei de dosare
04.12.2024, ora 09:00 Sustinerea probei scrise
04.12.2024 ora 13:00 Afisarea rezultatelor probei scrise
04.12.2024 ora 13:30 Depunere contestatii la proba scrisa
04.12.2024 ora 16:00 Afisarea rezultatelor contestatiilor la proba scrisa
05.12.2024 ora 10:00 Sustinerea probei practice
05.12.2024 ora 13:00 Afisarea rezultatelor probei practice
05.12.2024 ora 13:30 Depunere contestatii la proba practica
05.12.2024 ora 16:00 Afisarea rezultatelor contestatiilor la proba practica
06.12.2024, ora 10:00 Sustinerea probei de interviu
06.12.2024 ora 12:00 Afisarea rezultatelor probei de interviu
06.12.2024, ora 13:00 Depunere contestatii proba de interviu
06.12.2024 ora 14:00 Afisarea rezultatelor contestatiilor probei de interviu
09.12.2024 ora 13:00 Afisarea rezultatelor finale ale concursului
Informatii suplimentare se pot obtine de la director adjunct Cretu Sorina , la telefon 0786347979 ,
e-mail [email protected]
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.