Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Secretar-șef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Slatina | Program Full Time
Descriere:

Liceul Teoretic ,,T. Vladimirescu" Draganesti-Olt, judetul Olt Expira in 2024-11-28
Locatie
Olt

Nivel
Functii de conducere

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



A.) Liceul Teoretic ,,T. Vladimirescu" Draganesti-Olt, cu sediul in localitatea Draganesti-Olt, strada Nicolae Titulescu, nr. 129, judetul Olt, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.


1. Nivelul postului*: de conducere;

2. Denumirea postului: SECRETAR-SEF, post vacant, pe perioada nedeterminata, la Liceul Teoretic ,,T. Vladimirescu" Draganesti-Olt;

3. Gradul/Treapta profesional/profesionala: I S;

4. Numarul de posturi: 1.


Dosarele de concurs se depun la Liceul Teoretic ,,T. Vladimirescu" Draganesti-Olt, cu sediul in localitatea Draganesti-Olt, strada Nicolae Titulescu, nr. 129, judetul Olt, compartimentul secretariat, telefon: 0249465262, e-mail: [email protected].


B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.


C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022


Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:


a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditii specifice de participare la concurs:

1. Studii: superioare finalizate (diploma de licenta sau echivalentul acesteia);

2. Cunostinte foarte bune de utilizare si operare PC (Excel, Word, Powerpoint, Internet Explorer, posta electronica, baze de date), a softurilor/platformelor specifice activitatii din invatamant (acte de studii, formulare statistice, SIIIR, REVISAL, EDUSAL);

3. Abilitati, calitati si aptitudini necesare:

- Cunostinte privind intocmirea si administrarea corespondentei oficiale;

- Cunostinte privind managementul resurselor umane;

- Notiuni de comunicare si relatii publice;

- Disponibilitate la timp de lucru prelungit, cand este cazul;

- Abilitati pentru munca in echipa;

- Abilitati in realizarea cerintelor practice;

- Abilitati si cunostinte impuse de functie;

- Abilitati de comunicare;

4. Vechime in munca si in specialitate: min.7 ani.

5. Poate constitui un avantaj vechimea in invatamant.


D.) Bibliografie si tematica:

1. Legea nr 198/ 2023- Legea Invatamantului Preuniversitar, cu completarile si modificarile ulterioare;

2. Legea 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

3. ORDIN nr. 5726/06.08.2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;

4. O.S.G.G. nr. 600/20.04.2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice;

5. ORDIN nr. 4634/10.06.2024 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar;

6. Legea nr. 250/2016 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.20/2016 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.57/2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare si pentru modificarea si completarea unor acte normative;

7. OUG nr.17/23.02.2017 - privind unele masuri in domeniul invatamantului;

8. H.G. nr. 250/1992, republicata, privind concediul de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare, cu modificarile ulterioare (O.G. nr. 29/1995, O.U.G. nr. 123/2003, H.G. nr.411/2016, Legea nr. 31/2020 pentru abrogarea art.3 alin.(1) din H.G. 250/1992);

9. OME nr. 4050/29.06.2021 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic de predare, de conducere, de indrumare si control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat;

10. Legea Arhivelor Nationale nr. 16 / 1996 republicata, cu modificarile ulterioare;

11. Legea 263/2010, actualizata - privind sistemul unitar de pensii publice;

12. HG nr. 1294/2004 - privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare cu modificarile si completarile ulterioare (EURO 200);

13.OME nr. 5518/11.07.2024 pentru aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor in invatamantul preuniversitar;

14. OUG nr. 133/7 august 2020 privind unele masuri pentru sprijinirea categoriilor de elevi cei mai defavorizati care beneficiaza de sprijin educational pe baza de tichete sociale pe suport electronic pentru sprijin educational acordate din fonduri externe nerambursabile, precum si unele masuri de distribuire a acestora;

15. Legea-cadru 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare;

16. H.G. nr.905/14.12.2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor

17. H.G. 1336/28.10.2022, pentru aprobarea Regulamentului -cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;

18. Criterii de normare a personalului didactic auxiliar si nedidactic potrivit Notificarii MEN 4499/1999;

19. Hotararea nr. 905/2017 privind Registrul general de evidenta al salariatilor;

20. Legea 16/1996 Legea Arhivelor Nationale.


Contractul individual de munca;

Organizarea si functionarea sistemului national de invatamant preuniversitar;

Incadrarea personalului in invatamantul preuniversitar;

Particularitati ale salarizarii in invatamantul preuniversitar;

Actele de studii - tipuri, conditii de eliberare, modul de completare;

Regimul actelor de studii;

Duplicate ale actelor de studii;

Documente scolare;

Functiile didactice, didactice auxiliare si nedidactice;

Examenele organizate la nivelul unitatilor de invatamant;

Acordarea burselor scolare, Euro 200 si a altor ajutoare sociale pentru elevi;

Arhivarea si circuitul documentelor;

Redactarea, organizarea si gestionarea corespondentei, a documentelor oficiale ale unitatii de invatamant, a adreselor oficiale si a adeverintelor;

Reglementari privind activitatea de solutionare a petitiilor;

Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL,SIIIR.;

Documente privind controlul intern.


E.) Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:

- data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 14.11.2024.

- termenul de depunere a dosarelor: 14.11.2024 - 28.11.2024, ora 12,00, la sediul institutiei;

- selectia dosarelor: 28.11.2024;

- afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor: 28.11.2024, ora 16,00;

- depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor: 29.11.2024, orele 09,00-12,00;

- afisarea solutionarii contestatiilor: 29.11.2024, ora 15,00;

- proba scrisa: 06.12.2024, intre orele: 09.00-11.00, la sediul institutiei;

- afisarea rezultatelor: 06.12.2024, ora 16.00.

- depunerea contestatiilor: 09.12.2024, orele 09.00-11.00;

- afisarea solutionarii contestatiilor: 09.12.2024, ora 12,00;

- proba interviu: 10.12.2024, ora 10.00, la sediul institutiei;

- afisarea rezultatelor: 10.12.2024, ora 16.00;

- depunerea contestatiilor: 11.12.2024, orele 09.00-11.00

- afisarea rezultatelor finale: 11.12.2024, ora 14.00.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Secretar-șef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.