SECRETAR ȘEF - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
SECRETAR ȘEF - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
SCOALA GIMNAZIALA OVID DENSUSIANU FAGARAS Expira in 2024-12-11
Locatie
Brasov
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:
Document atasat corectat
1. Nivelul postului*: conducere;
2. Scopul principal al postului: personal didactic auxiliar;
3. Denumirea postului: Secretar sef, post vacant, pe perioada nedeterminata, la structura secretariat din cadrul Scolii Gimnaziale "Ovid Densusianu";
4. Numarul de posturi: 1, norma intreaga, timp de lucru 40 de ore/saptamana;
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:
- Nivelul studiilor: Superioare;
- Vechimea necesara in munca: 5 ani;
rectificat: - Vechime in domeniul studiilor: 5 ani;
-Abilitati de comunicare si relationare cu publicul;
-Capacitate de munca in echipa;
-Cunostinte de operare PC, nivel mediu, utilizare aplicatii tip Office (Word, Excel, etc).
- Salarizarea si incadrarea personalului didactic, didactic auxiliar si nedidactic, intocmirea si gestionarea bazelor de date: EDUSAL, REVISAL, SIIIR;
- Arhivarea si circuitul documentelor;
III.CALENDARUL CONCURSULUI
Probele se vor sustine la sediul Scolii Gimnaziale ,,Ovid Densusianu" Fagaras, conform calendarului urmator:
1. Publicarea anuntului 26.11.2024
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa:
Scoala Gimnaziala Ovid Densusianu, cu sediul in Fagaras, Str. Vasile Alecsandri nr. 13, jud. Bv 11.12.2024 ora 14:00
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 12.12.2024 ora 12:00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 12.12.2024 ora 15:00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 13.12.2024 ora 12:00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 13.12.2024 ora 15:00
7. Sustinerea probei scrise 17.12.2024 ora 13.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 17.12.2024 ora 16:00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 18.12.2024 ora 12:00
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 18.12.2024 ora 14:00
11. Sustinerea probei practice 19.12.2024 ora 13:00
12. Afisarea rezultatului probei practice 19.12.2024 ora 16:00
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei practice 20.12.2024 ora 12:00
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 20.12.2024 ora 16:00
15. Sustinerea interviului 23.12.2024 ora 10:00
16. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 23.12.2024 ora 13:00
17. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 23.12.2024 ora 15:00
18. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 23.12.2024 ora 16:00
19. Afisarea rezultatului final al concursului 27.12.2024 ora 12:00
Concursul va consta din urmatoarele etape:
1. Selectia dosarelor - se noteaza cu admis/respins
2. Proba scrisa - maxim 100 de puncte
3. Proba practica - maxim 100 de puncte
4. Interviu - maxim 100 de puncte
Termenele in care se pot depune contestatii, respectiv afisarea rezultatelor contestatiilor:
* se pot depune contestatii pentru:
- rezultate privind selectia dosarelor in data de 13.12.2024 ora 12:00 la sediul institutiei;
- rezultatele privind proba scrisa in data de 18.12.2024 ora 12:00 la sediul institutiei;
-rezultate privind proba practica in data de 20.12.2024 ora 12:00 la sediul institutiei;
-rezultate privind proba interviu in data de 23.12.2024 ora 15:00 la sediul institutiei;
* afisarea rezultatului final al concursului: 27.12.2024, ora 12:00 la sediul institutiei.
Bibliografie
1. Legea 198/ 2023- Legea Invatamantului Preuniversitar cu completarile si modificarile
ulterioare
2. Ordin 5726/2024 - ROFUIP
3. HG 250/1992 actualizata - privind concediile de odihna si alte concedii ale
salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din
unitatile bugetare
4. Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna pentru
personalul didactic aprobate cu Ordinul 5559/7.10.2011
5. Legea 360/2023 - privind sistemul public de pensii
6. Ordin 5518/11.07.2024 privind criteriile generale de acordare a burselor elevilor din invatamantul preuniversitar de stat
7. Ordin 4634/2024 - Regulamentul privind regimul actelor de studii si al
documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar
8. HG 905/2017 privind Registrul general de evidenta al salariatilor
9. Legea 53/2003 Codul Muncii cu modificarile si completarile ulterioare
10. Legea 16/1996 Legea Arhivelor Nationale cu modificarile si completarile ulterioare
11. Legea 153/2017 privind salarizarea personalului din invatamant
12. OME 6876/2023 privind intocmirea proiectului de incadrare, respectiv a planului de incadrare a personalului didactic de predare din unitatile de invatamant preuniversitar si incadrarea in regim de plata cu ora a personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar.
13. HG 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
Dosarul de concurs
Candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului, prevazut in anexa 2 la HG 1336/2022
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice.
In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
Relatii suplimentare se pot obtine la secretariatul scolii si la numarul de telefon 0268-211846 sau de pe website-ul: https://scoalaoviddensusianu.ro/
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.