Secretara / Asistent Manager - Brasov
Adaugat: Ieri
Strabag
Secretara / Asistent Manager - Brasov
Adaugat: Ieri
Strabag
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitati
Ești o persoană organizată, atentă la detalii și cu excelente abilități de comunicare? Căutăm o Secretară in santier- Assistant Manager pentru ︄biroul nostru din Brasov pe 12 de luni cu posibilitatea de prelungire.
- * asigurarea în dublu sens a fluxului informaţional între firmă şi clienţii externi, precum şi între departamentele firmei;
- * să asigure transmiterea informaţiilor primite din afara firmei, precum şi a celor către exteriorul firmei persoanelor cărora li se adresează;
- * să asigure tehnoredactarea diferitelor materiale şi redactarea corespondenţei zilnice;
- * să se asigure că primeşte persoanele din afară (clienţi, parteneri de afaceri etc.), îi informează pe cei interesaţi despre sosirea acestora după care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurând protocolul aferent
- * să se asigure că menţine evidenţa primirii faxurilor, se ocupă de copierea şi înregistrarea lor (conţinutul mesajului, număr, data), îndosarierea lor în bibliorafturi (Primite, Trimise);
- * să se asigure că menţine legătura cu agenţii de turism, de voiaj etc. pentru a asigura transportul şi cazarea, la nivelul solicitat, în cazul deplasărilor în interes de serviciu ale angajaţilor / partenerilor firmei;
- * să completeze borderourile pentru poștă/curier, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau poştă normală), completează adresele pe plicuri, împachetează coletele, înregistrează plicurile trimise;
- * să se asigure că programează interviurile şi audienţele;
- * să copieze / redacteze / tehnoredacteze diferite materiale;
- * să se asigure că primeşte şi transmite e-mail-uri şi memo-uri;
- * să se asigure că execută orice alte dispoziţii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonaţii acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal;
- * să se asigure că asigură o bună comunicare cu toate departamentele firmei şi transmite corect şi în timp util informaţiile;
- * să se asigure că manifestă atenţie faţă de toate persoanele străine care vin în firmă indiferent în ce calitate se prezintă acestea;
- * să se asigure că răspunde de corectitudinea şi promptitudinea cu care furnizează / transmite informaţii;
- * să se asigure că urmăreşte în permanenţă dacă mesajele / corespondenţa au fost recepţionate / transmise şi au ajuns la destinaţie.
Calificarile Dvs.
- * Diplomă de bacalaureat / studiile superioare în domeniul administrativ/economic constituie avantaj;
- * Experiență de minim 3 ani în domeniu;
- * Loialitate și spirit de echipă;
- * Mod de lucru responsabil și dedicat;
- * Cunoștințe MS Office (Word, Excel);
- * Comunicare foarte bună în limba română;
- * Limba engleză minim nivel mediu, limba germană constituie avantaj;
- * Persoană organizată, gândire analitică, abilități bune de comunicare;
- * Permis de conducere categoria B.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.