Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
J

Secretara

Companie Verificata

Adaugat: 3 săptămâni în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
JUELSTOX GROUP SRL
Functia Jobului:
Administratie, personal administrativ
Salariu:
4.000 - 6.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Junior
Vechime:
Fara experienta/Mai putin de 1 an
Descriere:

Responsabilități:

- Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice.
- Organizarea și coordonarea întâlnirilor și evenimentelor interne.
- Redactarea și arhivarea documentelor.
Introducerea documentelor in calculator.
-Cunostinte de operare in pachetul Microsoft Office.
- Asigura activitatea de birou a societății.
- Pregatirea si transmiterea actelor către contabilitate.
-Alte rapoarte si situatii solicitate de firma.
- Suport administrativ pentru echipa de management

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Secretara
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.