Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
S

Secretariat Asistent Manager - Contabilitate Primara Si Organizare Birou

Adaugat: Ieri

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Smart Elkiss Srl
Functia Jobului:
Administratie, personal administrativ
Locatie & Tipul Jobului:
Timisoara | Program Full Time
Descriere:

Cautam ASISTENT MANAGER,


Acest post presupune munca la birou, raportand direct managerului.

Obiectivul principal al acestui rol este executarea sarcinilor pe diferite departamente: HR, Contabilitate, Secretariat - toate in cadrul unei firme care executa instalatii electrice.

Iar responsabilitatile sunt urmatoarele:
- sa fie tinuta evidenta facturilor(intrari,iesiri)
- sa fie tinuta atat evidenta materialelor cat si gestiunea lor
- sa fie tinuta evidenta furnziorilor clientilor
- emiterea facturilor si tot ce tine de aplicatia de facturare(plati, incasari, solduri etc.)
- realizarea dosarului lunar de contabilitate primara
- redactare documente ce tin de ENEL
- comunicare buna cu toate departamentele firmei si transmiterea corect si in timp util a informatiilor
- elaboreaza si redacteaza documente si situatii cerute de management
- redactare contracte specifice
- actualizarea bazei de date
- pastrarea documentelor justificative si registrele specifice activitaii desfasurate
- redacatrea altor documente ce tin de Resurse Umane

Ce ne dorim de la tine este:
- situatiile facturilor furnizorilor clientilor - sa fie actualizate constant si corect
- dosarul de contabilitate primara - sa fie corect si la timp transmis catre contabila
- relatii bune cu clientii colegii partenerii


Esti perfect pentru acest post daca:
- ai experienta pe un post similar (1-2 ani)
- ai cunostinte solide de utilizare a PC-ului(Excel, Word, etc.)
- ai abilitati bune de comunicare
- ai cunostinte minime de lb. engleza
- gestionezi informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii
- ai dorinta de rezolvare a problemelor
- ai rezistenta buna la stres
- ai viteza si dexteritate in introducerea de date
- iti organizezi si gestionezi bine sarcinile timpul
- esti asumat, serios si disciplinat
- est sincer in raportarea catre superiori
- stii sa discuti diplomatic cu clientii si partenerii

Constituie un avantaj daca:
- ai experienta pe un post similar in domeniul constructilor instalatilor

Consideram ca te vei integra perfect daca si tu crezi in:

- Corectitudine
- Transparenta

Daca esti punctual, sincer, asumat si eficient in fiecare zi esti candidatul perfect.

Vom masura performanta ta in urmatoarele moduri:
- toate sarcinile sunt realizate la timp si corect
- gasesti constant metode mai eficiente de realizare a sarcinilor


Asteptam CV-ul tau pe




Romjob_********8

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Secretariat Asistent Manager - Contabilitate Primara Si Organizare Birou
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.