Adaugat:
Secretariat/Receptie
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Metropolitan Residence
Secretariat/Receptie
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Metropolitan Residence
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
METROPOLITAN este lider în dezvoltarea proiectelor imobilare din București. Misiunea noastră vizează dezvoltarea unor proiecte inovatoare, folosindu-ne de cele mai înalte cerințe de calitate și, în același timp, suntem atenți și la mediul înconjurător. Construim pentru clienții noștri și, mai mult decât atât, le îmbunătățim calitatea vieții și îi asigurăm de suportul nostru permanent printr-o relație de parteneriat. Dovada succesului nostru constă în miile de familii mulțumite de casele construite de noi. Încă din 2010 am construit mai mult de 3.000 de apartamente. Valoarea totală de piață a proiectelor imobiliare dezvoltate de noi se ridică la 170 milioane de euro.
Cerinte
Candidatul Ideal
Cerinte:
Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
Capacitate de a respecta termene limita;
Atentie la detalii;
Dorinta si abilitate de a invata lucruri noi;
Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
Inteligenta (gandire logica, memorie);
Atitudine principiala in relatiile interumane;
Cunostinte medii de limba engleza;
Cunostinte medii de utilizare Microsoft Office.
Responsabilitati
Descrierea jobului
Primirea vizitatorilor respectand cu diplomatie si tact regulile de protocol;
Gestionarea apelurilor telefonice si transmiterea mesajelor catre departamentele corespunzatoare;
Verifica stocul de produse consumabile si papetarie si reumple acolo unde necesar cu stocul actual de produse;
Gestioneaza relatia cu diversi furnizori (papetarie, protocol, etc.) si efectueaza comenzile periodice;
Coordoneaza fluxul de corespondenta;
Pregatirea zilnica a camerelor de protocol si birou administrativ;
Interactioneaza cu administratia blocului de birouri in vederea asigurarii de mentenanta;
Organizarea curieratului-AWB-uri si posta romana;
Ofera suport tuturor departamentelor :HR, contabilitate, juridic, tehnic;
Arhiveaza si indosariaza documentele corespunzator;
Organizeaza documentele din arhiva societatii;
Tine evidenta intalnirilor/ sedintelor/meetingurilor si actualizeaza agenda Directorului General
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.