Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Șef birou Achiziții Materiale, Lucrări și Servicii - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Bacau | Program Full Time
Descriere:

Administratia Bazinala de Apa Siret, judetul Bacau Expira in 2024-10-02
Locatie
Bacau

Nivel
Functii de conducere

Tip
Permanent

Angajator
Institutii nationale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Administratia Bazinala de Apa Siret, cu sediul in Bacau, Str. Cuza-Voda Nr.1, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, in baza prevederilor HG 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant corespunzator functiei contractuale de conducere, pe perioada nedeterminata, de Sef birou la Biroul Achizitii Materiale, Lucrari si Servicii din cadrul ABA SIRET - sediu.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concursul pentru ocuparea postului corespunzator functiei contractuale de conducerere de Sef birou Achizitii Materiale, Lucrari si Servicii sunt:

- studii: studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul stiinte economice/juridice, respectiv studii superioare de lunga durata in domeniul Stiintelor ingineresti absolvite cu diploma de inginer

- certificat de absolvire a cursului de expert achizitii publice

- vechime in munca: minimum 3 (trei) ani

- vechime in specialitatea studiilor: minimum 3 (trei) ani

Calendar de desfasurare al concursului pentru ocuparea functiei contractuale de Sef birou, pe perioada nedeterminata in cadrul Biroul Achizitii Materiale, Lucrari si Servicii la ABA Siret:

Concursul se va desfasura la sediul ABA Siret din strada Cuza-Voda nr.1, dupa urmatorul calendar:

Publicarea anuntului: 18.09.2024

Data limita de depunere la registratura generala a ABA Siret a dosarelor de participare la concurs - 02.10.2024, ora 15:00

- 03.10.2024, ora 10:00 - selectia dosarelor de concurs

- 04.10.2024, ora 13:00 - termen de afisare rezultate la selectia dosarelor de concurs

- 07.10.2024, ora 13:00 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs

- 08.10.2024, ora 15:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la selectia dosarelor de concurs

- 09.10.2024, ora 10:00 - desfasurare proba scrisa

- 10.10.2024, ora 13:00 - termen de afisare rezultate proba scrisa

- 11.10.2024, ora 13:00 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul probei scrise

- 14.10.2024, ora 15:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele probei scrise

- 15.10.2024, ora 10:00 - sustinerea interviului

- 16.10.2024, ora 13:00 - termen de afisare a rezultatelor privind interviul

- 17.10.2024, ora 13:00 - termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul interviului

- 18.10.2024, ora 13:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele interviului si termen afisare rezultate finale concurs.

Conform art.35 al Hotararii de Guvern nr.1336 din 2022, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr.2 din HG 1336/2022;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) cazierul judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) curriculum vitae, model european;

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.

Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevazut la lit. f), poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice a concursului.

Dosarele de concurs se depun la Serviciul Resurse Umane sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea postului vacant.

In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice.

Transmiterea documentelor prin posta electronica se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila la dresa de mail [email protected].

Nerespectarea prevederilor referitoare la transmiterea si inregistrarea dosarului de concurs, dupa caz, conduce la respingerea candidatului.

Pentru ocuparea unui post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale conform art. 14 din Hotararea de Guvern nr.1336 din 2022:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii.

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul sediul ABA Siret din strada Cuza-Voda nr.1, Bacau, jud. Bacau sau la numarul de telefon 0234541646, interior 146, persoana de contact: Irina Florescu - secretar comisie de concurs si comisie de solutionare a contestatiilor.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Șef birou Achiziții Materiale, Lucrări și Servicii - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.