Sef Santier instalatii electrice industriale
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Imsat
Sef Santier instalatii electrice industriale
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Imsat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Candidatul ideal
- Minim 5 ani experienta in executie instalatii electrice industriale
- Studii superioare tehnice sau experienta de cel putin 10 ani in santier, in domeniu electric
- Cursurile de management constituie un avantaj
- Minim 3 ani in pozitii de conducere a unor echipe de executie
- Disponibilitate pentru deplasari interne si externe
- Limba Engleza nivel avansat, cerinta eliminatorie
- Limba Franceza – minim cunostinte medii
- Bune abilitati de organizare, planificare si previzionare
- Abilitati de optimizarea a proceselor
- Capacitate de coordonarea a mai multor echipe
- Buna cunoastere a legislatiei si normelor interne de SSM
- Abilitati dovedite de manager (stabileste obiective, aloca sarcini, monitorizeaza implementarea, dispune actiuni corective)
- Bun comunicator (oral/scris, public/individual)
- Orientare catre rezultat, integritate, rezistenta la stres in circumstante variate
- Notiuni financiare de baza
Descrierea jobului Postul este in Bucuresti, pe santierele din tara si strainatate si raporteaza postului de Project Manager.
- Este conducatorul locului de munca, cu toate responsabilitatile legale si manageriale decurgand din aceasta.
- Este principalul responsabil de succesul santierului pe care il conduce
- Elaboreaza si conduce implementarea organizarii de santier
- Verifica aplicarea corecta a metodelor de munca
- Studiaza planul de implementare si elementele relevante ale contractului
- Participa la KOM (Kick of meeting)
- Analizeaza documentatia de executie si o distribuie si explica sefilor de echipa.
- Verifica ca toate avizele necesare au fost obtinute
- Estimeaza si planifica necesarul de materiale, utilaje, echipamente si resurse umane si perioadele de executie pentru lucrariile ce-i revin pe santier
- Asigura organizarea rationala a proceselor de productie si a locurilor de munca din cadrul santierului, precum si distributia materialelor necesare in interiorul santierului;
- Asigura livrarea la timp, conforma si cu costuri minime a lucrarilor din santier
- Intocmeste rapoartele zilnice de activitate, pe care le trimite catre Managerul de Proiect (PM)
- Identifica lucrari suplimentare si informeaza PM
- Verifica si planifica resursele si activitatile pe termen scurt (1- 3 saptamani)
- Coordoneaza toate resursele santierului, in interiorul acestuia. Asigura si incurajeaza calitatea lucrului in echipa
- Intocmeste saptamanal raportul asupra stadiului avansului fizic al lucrarii
- Intocmeste si actualizeaza graficul de executie a lucrarilor
- Intocmeste pontajul intregului personal din santier si il trimite catre PM
- Analizeaza problemele si riscurile si ia/propune (dupa caz) masuri corective
- Verifica stadiul materialelor si echipamentelor livrate in santier.
- Informeaza despre orice activitate care poate sa influenteze bugetul.
- Controleaza permanent calitatea executiei
- Coordoneaza direct executarea lucrarilor atribuite pe santierul respectiv de catre PM, cu respectarea prevederilor documentatiilor tehnice, ale normativelor in vigoare, ale procedurilor tehnice de executie (PTE), instructiunilor si deciziilor interne, la nivelul de calitate si la termnele stabilite in contractele incheiate cu Clientul;
- Supervizeaza logistica legata de lucrarile din santier
- Este responsabil de inventarul sculelor si al echipamentelor de lucru din santier si de verificarea periodica a acestora conform normelor legale
- Verifica si avizeaza situatiile de lucrari ale subcontractorilor
- Asigura receptia materialelor si echipamentelor in santier
- Participa la sedinta de retur de experienta dupa terminarea lucrarilor
Relatia cu clientul
- Participa la intalnirile de santier cu reprezentantii clientului
- Participa la intalniri de clarificare cu clientul si proiectantii
- Gestioneaza relatia din santier cu contractorii si clientul
- Stabileste impreuna cu clientul, atunci cand este cazul, situatiile de lucrari
- Supune aprobarii clientului situatiile de lucrari si le transmite PM
- Participa la receptia partiala interna, la testele de executie, precum si la receptia la terminarea lucrarilor si la punerea in functiune (impreuna cu reprezentantii Clientului)
- Asigura legatura permanenta cu reprezentantii din santier ai clientului pentru rezolvarea oricaror probleme ce ar putea afecta semnarea receptiei
Oferta (bonusuri, beneficii) Se ofera un pachet salarial atractiv si un mediu de lucru placut si profesionist, al 13lea salariu, bonuri de masa, asigurare de viata, pachet de servicii medicale la o clinica privata. In cazul deplasarilor se asigura transport, cazare si diurna. Numai candidatii selectati vor fi contactati.
Beneficii
Al 13-lea salariu
Abonament medical
Abonament Bookster
Plata / compensare ore suplimentare
Laptop
Telefon mobil
Masina de serviciu
Tichete de masa
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.