Șef secție gr. II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Șef secție gr. II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Institutul National de Cercetare - Dezvoltare Medico - Militara ,,Cantacuzino" (U.M. 02484 Bucuresti) Expira in 2024-11-13
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Unitati militare
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Postul pentru care se organizeaza concurs este:
- Sef Sectie gr. II in Sectia planificare bugetara si management proiecte/Economico-Financiar: 8 ore/zi, 40 ore/saptamana, contract individual de munca pe durata nedeterminata.
Conditiile generale pentru ocuparea postului
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1, alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35, alin. (1), lit. h).
Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs sunt urmatoarele:
a) formular de inscriere la concurs adresat comandantului I.N.C.D.M.M ,,Cantacuzino"- (disponibil la adresa https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de nastere, a certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor (diploma bacalaureat si diploma de licenta si suplimentele la diplome) si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de I.N.C.D.M.M;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei (anexa 3 din H.G. 1336/2022) eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar, aflat in termen de valabilitate;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
j) acordul scris al persoanei care doreste sa candideze privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate sau a certificatului de securitate, corespunzator fisei postului, in conditiile in care este declarata ,,admisa" la concurs.
Documentele privind identitatea, studiile, cursurile sau specializarile se prezinta si in original in vederea verificarii conformitatii cu acestea.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
Data limita pana la care se pot depune dosarele de inscriere la examen este 13.11.2024, ora 15.30, la secretarul comisiei de concurs, tel. contact:. 021.3069100 int. 5212.
Conditii specifice pentru ocuparea unui post vacant de conducere de personal civil contractual Sef Sectie gr. II din cadrul Sectiei planificare bugetara si management proiecte /Economico-Financiar:
1. Studii: studii superioare in domeniul stiintelor economice, absolvite cu diploma de licenta.
- specializari : Economist
- vechime in munca: minim 10 ani
- vechime in specialitatea studiilor: 5 ani, din care minim 2 ani experienta in domeniul institutiilor publice
- cunostinte de operare/programare pe calculator: cunostinte operare PC - foarte bune, Microsoft Word - nivel avansat, Microsoft Excel - nivel avansat.
2. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: initiativa, capacitate de analiza si sinteza, abilitati de comunicare, obiectivitate, capacitate de planificare si organizare, loialitate, integritate morala, etica profesionala, rezistenta la stres.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 500 din 11.07.2002 privind finantele publice, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Ordonanta de Urgenta 146/2002 privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Hotararea nr. 134/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind stabilirea categoriilor de cheltuieli pentru activitatea de cercetare-dezvoltare si de stimulare a inovarii, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Hotararea nr. 1265/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind contractarea, finantarea, monitorizarea si evaluarea programelor, proiectelor de cercetare-dezvoltare si inovare si a actiunilor cuprinse in Planul national de cercetare-dezvoltare si inovare, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Hotararea nr. 1266/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind contractarea, finantarea, monitorizarea si evaluarea proiectelor din planurile sectoriale de cercetare-dezvoltare, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Hotararea nr. 1023/2015 pentru aprobarea Normelor metodologice privind evaluarea, contractarea finantarea si monitorizarea programelor nucleu de cercetare-dezvoltare, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Ordinul nr. 4242/2020 privind aprobarea Procedurii cadru privind stabilirea valorii rezultatelor activitatii de cercetare-dezvoltare, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Hotararea nr. 873 din 6 decembrie 2017 privind organizarea si functionarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare Medico-Militara ,,Cantacuzino", cu modificarile si completarile ulterioare.
TEMATICA
1. Dispozitii generale, principii, reguli si responsabilitati, procesul bugetar, dispozitii finale din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice. Organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
3. Dispozitii generale. Principii, reguli si responsabilitati. Finantarea institutiilor publice. Procesul bugetar, elaborarea bugetelor, executia bugetara;
4. Clasificatia indicatorilor privind bugetul institutiilor publice si activitatilor finantate integral sau partial din venituri proprii;
5. Operatiuni derulate prin trezoreria statului;
6. Stabilirea categoriilor de cheltuieli pentru activitatea de cercetare-dezvoltare si de stimulare a inovarii;
7. Cadrul general. Atribuirea contractului de finantare. Negocierea si incheierea contractului de finantare. anexa 1 la normele metodologice;
8. Cadrul general. Atribuirea contractului de finantare. Contractarea si finantarea proiectelor din planurile sectoriale;
9. Cadrul general. Contractarea si finantarea programelor nucleu. Monitorizarea programelor nucleu;
10. Stabilirea valorii rezultatelor activitatii de cercetare-dezvoltare;
11. Organizarea si functionarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare Medico-Militara ,,Cantacuzino".
Nota: Actele normative se studiaza cu modificarile si completarile ulterioare.
ATRIBUTIILE POSTULUI:
Scopul principal al postului: conduce, organizeaza, planifica si indruma activitatile privind planificarea bugetara a INCDMM ,,Cantacuzino", precum si activitatea de management a proiectelor de cercetare.
Calendarul de desfasurare a concursului:
1. Depunerea dosarelor de concurs 31.10.2024 - 13.11.2024 Intervalul orar 08.30-15.30 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino"- Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, la secretarul comisiei-tel.021.30.69.100 int. 5212
2. Selectia dosarelor de concurs 14.11.2024 - 15.11.2024 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino"
3. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor de concurs 18.11.2024 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino"- Avizier Punct acces Splaiul Independentei nr. 103- Site institut: https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante
4. Depunerea eventualelor contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs 19.11.2024 Intervalul orar 08.30 - 15.30 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino"
- Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, la secretarul comisiei-tel. 021.30.69.100 int. 5212
5. Solutionarea eventualelor contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs si afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor 20.11.2024
I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino" - Avizier Punct acces Splaiul Independentei nr. 103 - Site institut: https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante
6. Desfasurarea primei probe din concurs, proba scrisa 21.11.2024 Intervalul orar 10.00-13.00 I.N.C.D.M.M ,,Cantacuzino" Sala Jacques Monod
7. Notarea si afisarea rezultatului la proba scrisa 22.11.2024 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino"- Avizier Punct acces Splaiul Independentei nr. 103- Site institut: https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante
8. Depunerea eventualelor contestatii cu privire la rezultatul probei scrise 25.11.2024 Intervalul orar 08.30 - 15.30 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino"- Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, la secretarul comisiei-tel. 021.30.69.100 int. 5212
9. Solutionarea eventualelor contestatii cu privire la rezultatul probei scrise si afisarea rezultatelor 26.11.2024 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino"- Avizier Punct acces Splaiul Independentei nr. 103- Site institut: https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante
10. Sustinerea probei interviului 27.11.2024 Incepand cu ora 10.00 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino" Sala Jacques Monod
11. Notarea interviului si afisarea rezultatului la interviu 28.11.2024 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino"- Avizier Punct acces Splaiul Independentei nr. 103 - Site institut: https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante
12. Depunerea eventualelor contestatii ale rezultatului interviului 29.11.2024 Intervalul orar 08.30-15.30 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino"- Punct acces Splaiul Independentei nr. 103, la secretarul comisiei-tel. 021.30.69.100 int. 5212
13. Solutionarea contestatiilor cu privire la rezultatul interviului si afisarea rezultatului solutionarii acestora 02.12.2024 I.N.CD.M.M ,,Cantacuzino"- Avizier Punct acces Splaiul Independentei nr. 103- Site institut: https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante
14. Comunicarea rezultatelor finale ale concursului 03.12.2024 - Avizier Punct acces Splaiul Independentei nr. 103 - Site institut: https://cantacuzino.mapn.ro/pages/anunturi-posturi-vacante
NOTE:
1. Eventualele contestatii se pot depune dupa selectia dosarelor si dupa fiecare proba de concurs. Rezultatul final al concursului nu se contesta.
2. Prevederile actelor normative cuprinse in bibliografie se studiaza cu modificarile si completarile ulterioare, dupa caz.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.