Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
E

Sef Serviciu Achizitii in cadrul S FISE Electrica Serv SA

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Electrica Serv S.A.
Functia Jobului:
Aprovizionare & achizitii
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Ce va face in cadrul companiei noastre (atributii):

  • Elaborarea, actualizarea si aplicarea procedurilor interne de achizitii, care reglementeaza initierea, desfasurarea si finalizarea procedurilor de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achizitie produse, servicii si lucrari;
  • Asigurarea modului de aplicare a sancţiunilor disciplinare, in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
  • Asigurarea asistenţei de specialitate, îndrumarii metodologice, respectiv urmăririi şi controlului în domeniul propriu de activitate;
  • Centralizarea necesarului de produse, servicii si lucrari, intocmit in baza necesarului de produse, servicii si lucrari primit de la toate entitatile Societatii F.I.S.E. Electrica Serv S.A. (Aparat Central, S.I.S.E.);
  • Elaborarea programului anual de achizitii produse, servicii si lucrari, fundamentat in concordanta cu politica de realizare a obiectivelor Societatii F.I.S.E. Electrica Serv S.A.;
  • Intocmirea notelor de fundamentare privind aprobarea programului anual de achizitii produse, servicii si lucrari pentru activitatea Societatii F.I.S.E. Electrica Serv S.A.;
  • Vizeaza elaborarea delegarilor de competente pentru procedurile de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achizitie produse, servicii sau lucrari, care se deruleaza la nivelul Aparatului Central si sucursalelor;
  • Verificarea documentelor primite de la solicitantul achizitiei (vizate si aprobate ), necesare initierii procedurii de atribuire (Caiet de Sarcini, necesarul de achizitionat, valoarea estimata aferenta achizitiei solicitate, dovada asigurarii surselor de finantare din programul anual de achiziti, tipul procedurii de instrumentat, daca este cazul nota justificativa de stabilire a tipului de procedura aleasa);
  • Urmareste initierea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuire, conform normelor procedurale şi reglementărilor Societatii F.I.S.E. Electrica Serv S.A.
  • Asigurarea cadrului juridic şi organizatoric pentru toate formele de achiziţii, conform legislaţiei si procedurilor interne în vigoare;
  • Asigura si verifica inregistrarea contractelor/acordurilor-cadru/actelor aditionale/contractelor subsecvente in Registrul Unic de Evidenta a Contractelor (R.U.E.C.) si diseminarea acestora partilor semnatare si solicitantului achizitiei;
  • Verifica constituirea si pastrarea dosarului achizitiei, conform procedurilor in vigoare ;
  • Monitorizarea si verificarea situatiilor centralizatoare privind activitatea de achizitii de produse, servicii si lucrari, desfasurata la nivelul tuturor entitatilor achizitoare;
  • Urmareste intocmirea, actualizarea si gestionarea bazei de date privind activitatea de achizitii ( furnizori, preturi, contracte, nomenclatoare de produse)
  • Participarea in cadrul comisiilor de control a modului de desfasurare a activitatii de achizitii (controale de fond sau ca urmare a unor sesizari), stabilite de conducerea Societatii F.I.S.E. Electrica Serv S.A.;
  • Îndeplinirea oricărei alte sarcini primită de la superiorul direct, conform procedurilor interne în vigoare;
  • Urmarirea indeplinirii de către furnizorii de produse, prestatorii de servicii si executantii de lucrari a tuturor obligatiilor stabilite prin contractele de achizitii;
  • Urmareste intocmirea notelor de adjudecare;
  • Urmareste indeplinirea obligatiilor referitoare la publicitatea procedurilor de atribuire – unde esre cazul;
  • Asigurarea intocmirii tuturor documentelor necesare desfasurarii proceselor de achizitie, pana la finalizarea acestora, urmarind respectarea termenelor limita de finalizare a acestora impuse de anumite situatii, sau de decizii ale superiorului direct;
  • Asigurarea analizei si evaluarea ofertelor pentru achiziţiile de produse, servicii si lucrari, impreuna cu membrii comisiei de analiza si evaluare a ofertelor, numiti prin decizie, pentru fiecare procedura de achizitie;



Bibliografie:
1. Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Hotărârea Guvernului nr.395/2016;
3. Legea nr.99/2016 privind achizițiile sectoriale ;
4. Hotărârea Guvernului nr.394/2016;
5. Legea nr.100/2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii;
6. Hotărârea nr. 867/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii;
7. Legea Nr .101/2016 Privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziție publică, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii.
8. Hotărârea Guvernului nr. 866/2016 pentru modificarea şi completarea
9. Normelor metodologice de aplicare aprobate prin HG nr. 394/2016 şi prin HG nr. 395/2016.
10. Legea nr.227/2015 privind Codul fiscal actualizata; TITLUL VII –TVA
11. Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale.


Tematică:
1. Scopul si principiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice
2. Planificarea achiziţiilor publice: Planul achiziţiilor publice.
3. Modalităţi de atribuire a contractelor de achiziţii publice: noţiuni generale.
4. Reguli de elaborarea documentaţiei de atribuire a contractelor de achiziţie publică.
5. Intreţinerea şi lansarea procedurilor în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice.
6. Licitaţia deschisă.
7. Procedura simplificata .
8. Acordul cadru.
9. Criterii de atribuire.
10. Procesul de evaluare a ofertelor.
11. Raportul procedurii.
12. Notificarea rezultatului procedurii.
13. Soluţionarea contestaţiilor.
14. Contracte de achiziţii publice.
15. Derularea şi finalizarea contractelor de achiziţie publică
16. Etapele procesului de achizitie publica
17. Estimarea valorii contractelor.
18. Consultarea pietei.
19. Alegerea codului CPV.
20. Alegerea modului de atribuire a contractului de achiziţie publică.
21. Referatul de necesitate.
22. Caietul de sarcini.
23. Achiziţia directa de produse, servicii, lucrări.
24. Comisia de evaluare – numire şi atribuţii.
25. Notificare privind încheierea contractului de achiziţie publică.
26. Certificat constatator
27. Anunţul de atribuire.
28. Procesarea de texte şi managementul documentelor.
29. Exercitiu achizitie catalog electronic produse/servicii.


Candidaţii selectati vor prezenta următoarele documente:

  • Curriculum vitae actualizat care sa prezinte evolutia carierei profesionale a dumneavoastra, performantele in activitate, precum si date personale;
  • Copii ale actelor care sa ateste studiile/specializarile solicitate pentru postul vacant;
  • Copie CI;



CV-urile vor fi depuse la S. FISE Electrica Serv SA - Direcția Resurse Umane și Administrativ - punctul de lucru din str. Negoiu nr. 12, sector 3, Bucuresti sau vor fi transmise la adresa de e-mail: [email protected].
Prelucrarea datelor cu caracter personal pentru desfasurarea procesului de recrutare se va face in conformitate cu Regulamentul de protectie a datelor cu caracter personal nr. 679/2016.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Sef Serviciu Achizitii in cadrul S FISE Electrica Serv SA
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.