Șef Serviciu Achiziții - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Șef Serviciu Achiziții - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta ,,Sfantul Apostol Andrei", Constanta Expira in 2025-01-10
Locatie
Constanta
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractualaAnunt
Concurs ANULAT la cererea institutiei angajatoare!
In conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 - pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta ,,Sfantul Apostol Andrei" Constanta scoate la concurs postul vacant:
- 1 post Sef Serviciu Achizitii gradul II - Serviciul Achizitii si Relatii Publice
Conditii generale de participare la concurs:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
are capacitate deplina de exercitiu;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare:
Sef Serviciu Achizitii si Relatii Publice gradul II - Serviciul Achizitii si Relatii Publice
Conditii de participare :
- nivelul studiilor si domeniul studiilor - juridice de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau ciclul II Bologna absolvite cu diploma de master.
- minim 6 ani vechime in achizitii publice
- perfectionari(specializari): certificat expert achizitii publice
Dosarul de inscriere la concurs va contine urmatoarele acte :
a) formular de inscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaratie de consimtamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate - copie;
d) certificat de casatorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz - copie;
e) certificat de nastere - copie;
f) documente care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si documentele care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului - copie;
g) carnetul de munca, adeverintele eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea - copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate f inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) - original;
i) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii) - original;
j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane - original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare raspundere civila (pentru asistenti medicali) - copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenti medicali) - copie;
n) adeverinta OAMGMAMR (pentru asistentii medicali) - original;
o) livret militar, acolo unde este cazul - copie;
p) chitanta plata taxa concurs - original;
q) actele vor fi indosariate intr-un dosar cu sina in ordinea enumerata in anunt.
Bibliografia se afla afisata la sediul unitatii (langa Serviciul Resurse Umane), iar pe site-ul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ,,Sfantul Apostol Andrei" Constanta (www.spitalulconstanta.ro) se gasesc atat bibliografia, cat si fisele de post.
Concursul se va desfasura la sediul unitatii, astfel :
* pana la data de 10.01.2025 - ora 1200 - depunere dosare concurs
* 13.01.2025 ora 1000 - selectie dosare
* 14.01.2025 ora 1000 - afisare rezultate selectie dosare
* pana la data de 15.01.2025 ora 1000 - depunere contestatii la rezultatele selectiei dosarelor
* 16.01.2025 - ora 1000 solutionare contestatii selectie dosare
* 17.01.2025 ora 1000 - comunicare rezultate contestatii selectie dosare
* 20.01.2025 - ora 1000 - proba scrisa
* 21.01.2025 - ora 1000 - afisare rezultate proba scrisa
* pana la data 22.01.2025 - ora 1000 - depunere contestatii proba scrisa
* 23.01.2025 - ora 1000 solutionare contestatii proba scrisa
* 27.01.2025 - ora 1000 - afisare rezultate contestatii proba scrisa
* 28.01.2025 - ora 1000 - interviu
* 29.01.2025 - ora 1000 - afisare rezultate proba interviu
* pana la data 30.01.2025 ora 1000 - depunere contestatii proba interviu
* 31.01.2025 - ora 1000 - solutionare contestatii proba interviu
* 03.02.2025 - ora 1000 - afisare rezultate contestatii proba interviu
* 04.02.2025 - ora 1000 - afisare rezultate finale.
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ,,Sfantul Apostol Andrei" , B-dul Tomis, Nr. 145, Constanta .
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.