Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
In prezent, acest post nu accepta cereri. Va rugam sa explorati posturi vacante similare
P

ȘEF SERVICIU ADMINISTRATIV, PATRIMONIUL TEHNIC, APROVIZIONARE, SSM și PSI - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Descriere:

Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Ilfov Expira in 2024-11-05
Locatie
Ilfov

Nivel
Functii de conducere

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Avand in vedere prevederile art. 18 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare coroborat cu prevederile art. VII alin.(1) lit.b) si alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 115/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, cu modificarile si completarile ulterioare, Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Ifov cu sediul in B-dul. Voluntari nr. 94-96, Oras Voluntari, Judet Ilfov organizeaza concurs in data de 13.11.2024, in vederea ocuparii postului vacant de conducere de natura contractuala, pe perioada nedeterminata:

Sef Serviciu, gradul II

- 1 post in cadrul Serviciului Administrativ, Patrimoniul Tehnic, Aprovizionare, SSM si PSI

Conditii specifice de participare:

-studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

-studii universitare de master absolvite cu diploma in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei sau cu diploma echivalenta, conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea invatamantului superior nr. 199/2023;

-vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei - minimum 5 ani;

Durata timpului de lucru este de 8 ore pe zi 40 ore pe saptamana.

Pentru a ocupa un post vacant, candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale prevazute la art. 15 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractualdin sectorul bugetar platit din foduri publice:

a)are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind SpatiulEconomic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b)cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c)are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile sicompletarile ulterioare;

d)are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate demedicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e)indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f)nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contraumanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentiecare ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptiasituatiei in care a intervenit reabilitarea;

g)nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercitaprofesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luatmasura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h)nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cuprivire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentrucompletarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarileulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Candidatii vor depune personal dosarele de concurs incepand cu data de 23.10.2024 (data publicarii anuntului) pe o perioada de 10 zile lucratoare, respectiv pana la data de 05.11.2024 ora 16:30, conform legislatiei in vigoare, la sediul D.G.A.S.P.C. Ilfov din B-dul. Voluntari nr. 94-96, Oras Voluntari, Judet Ilfov, astfel: Luni - Joi: 8:00-16:30, Vineri: 8:00-14:00 .

Dosarul de inscriere la concurs trebuie sa contina:

a)formular de inscriere la concurs (prezazut in anexa nr. 1 la prezentul anunt);

b)copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c)copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d)copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e)copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

Modelul orientativ de adeverinta care sa ateste vechimea in munca solicitata pentru ocuparea functiilor contractuale este prevazut in anexa nr. 2 la prezentul anunt.

f)certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g)adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului saude catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h)certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) dinLegea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare aunor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului deinvatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cucopii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i)curriculum vitae, model comun european;

j)certificat/adeverinta eliberat/a de medic psihiatru

Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice.

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

NOTA: Copiile dupa actele mentionate la lit. b)-e), se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisie de concurs.

Concursul va consta in 3 etape succesive:

- selectia dosarelor de inscriere,

- proba scrisa

- proba interviu.

Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.

Calendarul de desfasurare al concursului este urmatorul:

Calendarul de desfasurare a concursului de recrutare

Nr.crt. Etapa Data

1 Data-limita si ora pana la care se depune dosarul de concurs 05.11.2024,ora 16:30

2 Termenul de afisare al rezultatului selectiei dosarelor de concurs 07.11.2024

3 Termenul de depunere al contestatiei la selectia dosarelor 08.11.2024

4 Termenul de afisare al rezultatului contestatiei de la selectia dosarelor 11.11.2024

5 Data desfasurarii probei scrise 13.11.2024, ora 11:00

6 Termenul de afisare al rezultatului de la proba scrisa 14.11.2024

7 Termen de depunere al contestatiei la proba scrisa 15.11.2024

8 Termenul de afisare al rezultatului solutionarii contestatiei la proba scrisa 18.11.2024

9 Data desfasurarii probei interviu 19.11.2024, ora 11:00

10 Termenul de afisare al rezultatului la proba interviu 20.11.2024

11 Termenul de depunere al contestatiei la proba interviu 21.11.2024

12 Termenul de afisare al rezultatului solutionarii contestatiei la proba de interviu 22.11.2024

13 Termenul de afisare al rezultatului final 23.11.2024

Bibliografie si tematica pentru postul de Sef Serviciu la Serviciul Administrativ, Patrimoniul Tehnic, Aprovizionare, SSM si PSI

1.Hotararea Guvernului nr. 909/1997 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 54/1997

cu tematica text integral;

2.Ordinului M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica text integral;

3.Hotararea Guvernului nr. 2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale ale organizatiilor socialiste

cu tematica text integral;

4.Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica text integral;

5.Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica text integral;

6.Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica text integral;

7.Hotararea Guvernului nr. 273/1994 pentru aprobarea Regulamentului privind receptia constructiilor, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica text integral;

8.Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

cu tematica text integral;

9.Ordin nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice

cu tematica text integral;

10.Legea nr. 319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica text integral;

11.Hotararea Guvernului nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica text integral;

12.Hotararea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice

cu tematica text integral;

13.Legea nr. 132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor in institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica text integral;

14.Legea nr. 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica text integral;

15. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica text integral.

Informatii suplimentare in ceea ce priveste concursul se pot obtine la sediul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Ilfov din B-dul. Voluntari, nr. 94-96, Oras Voluntari, Judet Ilfov sau la numarul de telefon 0213695887 interior 106.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: ȘEF SERVICIU ADMINISTRATIV, PATRIMONIUL TEHNIC, APROVIZIONARE, SSM și PSI - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.