Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Șef serviciu administrativ - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Constanta | Program Full Time
Descriere:

Universitatea Maritima din Constanta Expira in 2024-10-18
Locatie
Constanta

Nivel
Functii de conducere

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Nr. 6040/04.10.2024

A N U N T

UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractuale vacante de sef Serviciu Administrativ, functie de conducere, pe o perioada nedeterminata, cu norma intreaga (8 ore/zi), in cadrul Directiei Resurse Umane, astfel:

- nivelul studiilor : superioare de lunga durata, cu diploma de licenta;


- vechime in munca:


- minim 9 ani si 6 luni pe un post de studii superioare;


- alte cerinte:


- perfectionari (specializari) : in domeniul administrativ (constituie avantaj);

- cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): bune cunostinte operare PC (MS Office - "Word", "Excel");

- limbi straine cunoscute (necesitate si nivel): cunostinte limba engleza, nivel mediu, constituie avantaj;

- abilitati, calitati si aptitudini necesare: bun organizator; personalitate neconflictuala; simt estetic; aptitudini de comunicare scrisa si verbala; promptitudine; abilitati de lucru in echipa.

- competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): capacitate de organizare a muncii; viteza de reactie; spirit practic; orientare spre disciplina, ordine si curatenie; asumarea deciziilor.

- experienta manageriala : minim 1 an intr-o functie de conducere, preferabil in domeniul administrativ.


- Data limita de depunere a actelor pentru concurs: 18.10.2024, ora 14.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta;

- Data de desfasurare a concursului: 28.10.2024, ora 10.00 (proba scrisa), Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta;

31.10.2024, ora 10.00 (interviu), Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta;

- Relatii privind concursul: tel. 0241/664.740, interior 125, Serviciul Resurse Umane, dra. Covaciu Ionela, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta si pe site-ul universitatii la adresa https://cmu-edu.eu/posturi-vacante/posturi-scoase-la-concurs/posturi-didactice-auxiliare-tesa.

A. CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI

Etapa I:

1. Selectia dosarelor de concurs ale candidatilor: 22.10.2024.

2. Afisarea rezultatelor selectarii dosarelor de inscriere: 23.10.2024 ora 14.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta, precum si pagina de internet la adresa: https://cmu-edu.eu/posturi-vacante.

3. Termenul limita pentru depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul selectarii dosarelor: 24.10.2024, ora 14.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta - Rectorat.

4. Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse: 25.10.2024, ora 14.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta, precum si pagina de internet la adresa: https://cmu-edu.eu/posturi-vacante/posturi-scoase-la-concurs/posturi-didactice-auxiliare-tesa.

Etapa a II-a

1. Proba scrisa: 28.10.2024, ora 10.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta.

- Timp de lucru: maxim 120 min.

- Punctajul minim: 70 de puncte.

2. Afisarea rezultatelor obtinute de candidati la proba scrisa: 28.10.2024, ora 14.00 (ora estimativa).

3.Termenul limita pentru depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul obtinut la proba scrisa: 29.10.2024, ora 14.00*, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta - Rectorat.

* Termenul limita de depunere a contestatiilor se va corela cu ora afisarii rezultatelor obtinute de candidati la proba scrisa si va fi comunicat candidatilor prin afisare la Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta, precum si pagina de internet la adresa: https://cmu-edu.eu/posturi-vacante/posturi-scoase-la-concurs/posturi-didactice-auxiliare-tesa.

4.Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse: 30.10.2024, ora 14.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta, precum si pagina de internet la adresa: https://cmu-edu.eu/posturi-vacante/posturi-scoase-la-concurs/posturi-didactice-auxiliare-tesa.

Etapa a III-a

1. Interviu si testare abilitati: 31.10.2024, ora 10.00 (estimare), Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta.

- Punctajul minim: 70 de puncte;

2. Afisarea rezultatelor obtinute de candidati in urma testarii abilitatilor, aptitudinilor si motivatiei candidatilor: 01.11.2024, ora 10.00 (estimare), Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta, precum si pagina de internet la adresa: https://cmu-edu.eu/posturi-vacante/posturi-scoase-la-concurs/posturi-didactice-auxiliare-tesa.

3 Termenul limita pentru depunerea contestatiilor privind rezultatele obtinute de candidati in urma testarii abilitatilor, aptitudinilor si motivatia candidatilor: 04.11.2024, ora 10.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104 - Rectorat.

4.Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse: 05.11.2024, ora 10.00, Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta, precum si pagina de internet la adresa: https://cmu-edu.eu/posturi-vacante/posturi-scoase-la-concurs/posturi-didactice-auxiliare-tesa.

Depunere contestatii


Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si/sau proba practica si interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si/sau a probei practice si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.


Rezultatele la contestatiile depuse:

In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul probei scrise sau a interviului si/sau testarii abilitatilor, aptitudinilor si motivatiei candidatilor, comisia de solutionare a contestatiilor va analiza lucrarea sau consemnarea raspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.

- Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se va efectua prin afisare la Sediul Central al Universitatii Maritime din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104, Constanta, precum si pagina de internet la adresa: https://cmu-edu.eu/posturi-vacante/posturi-scoase-la-concurs/posturi-didactice-auxiliare-tesa.

B. DOCUMENTE SOLICITATE

Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:


1. formular de inscriere la concurs adresata Rectorului universitatii, conform modelului anexat la sfarsitul anuntului;


2. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;


3. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;


4. copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;


5. copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata (conform modelului de la sfarsitul anuntului), care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;


6. certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;


7. certificatului medical eliberat de catre medicul specialist de medicina muncii in baza avizului medical emis de catre medicul specialist psihiatru si a adeverintei medicale eliberate de catre medicul de familie, conform modelului din Anexa 1 a Ordinului nr. 4060 din 27 martie 2024 emis de Ministerul Educatiei si Ministerul Sanatatii (Ordin comun ME/MS nr. 1502/20.03.2024);


8. certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant;


9. curriculum vitae, model comun european.


Precizari privind prezentarea documentelor care compun dosarul de concurs (de la "a" la "g")


(a) Certificatul medical contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

(b) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

(c) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

(d) Certificatul de integritate comportamentala poate fi solicitat si de catre Universitatea Maritima din Constanta, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

(e) Dosarele de concurs se depun la Serviciul resurse umane (birou E404, sediul central al UMC) sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica la adresa: [email protected] .

(f) In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la punctele 2-5 in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

(g) Transmiterea documentelor prin posta electronica se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.

Nerespectarea prevederilor (e) si (g) conduce la respingerea candidatului.

Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.


C. Conditii generale si cerinte specifice


Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:


a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant.


D. BIBLIOGRAFIE si TEMATICA


Bibliografie:

- 1. Legea 199/ 2023, a invatamantului superior- Tematica:

CAPITOLUL I: Dispozitii generale

CAPITOLUL II: Sistemul de invatamant superior

CAPITOLUL III: Autonomia universitara

CAPITOLUL IV: Organizarea institutiilor de invatamant superior

CAPITOLUL XVIII: Finantarea si patrimoniul institutiilor de invatamant superior de stat

- 2. Legea nr. 22/ 1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice Conditii privind angajarea gestionarilor; Garantii; Raspunderi

- 3. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, actualizata Dispozitii generale; Reguli generale de participare si desfasurare a procedurilor de atribuire; modalitati de atribuire

- 4. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor

- metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru

- din legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare Etapele procesului de achizitie; Estimarea valorii achizitiei

publice


- 5. O.U.G. nr. 81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare Dispozitii generale; Regimul de amortizare si calcularea amortizarii; Scoaterea din functiune a activelor fixe


- 6. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, cu modificarile si completarile ulterioare Autorizarea executarii lucrarilor de constructii


- 7. Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare Dispozitii generale, Sistemul calitatii in constructii; Obligatii si raspunderi

- 8. Legea nr. 333/ 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare Dispozitii generale, formele de paza; Atributiile personalului de paza

- 9. O.G. nr. 119/ 1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv Dispozitii generale; Dispozitii privind controlul financiar preventiv; Dispozitii comune

- 10. Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea muncii, cu modificarile si completarile ulterioare Obligatiile angajatorilor; Obligatiile lucratorilor


- 11. Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare Obligatii generale, Obligatiile administratorului, conducatorului institutiei, utilizatorului si salariatului

- 12. H.G. 1425/2006 Norme metodologice de aplicare a Legii nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Instruirea lucratorilor


- 13. Regulamentul de organizare si functionare al UMC (01.02.2024) Integral

- 14. Legea nr. 53/ 2003 - Codul Muncii, actualizata Timpul de munca si timpul de odihna; Raspunderea disciplinara; Raspunderea patrimoniala

- 15. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, aprobate prin Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 2861/ 2009 Definitia inventarierii; Scopul inventarierii; Cand se efectueaza inventarierea; Raspunderea privind organizarea inventarierii; Conditii necesare de asigurat comisiei de inventariere; Masuri organizatorice luate de comisia de inventariere; Modalitati de inventariere; Stabilirea rezultatelor inventarierii; Evaluarea; Plusuri, lipsuri, deprecieri, pagube - mod de tratare; Procesul-verbal de inventariere

- 16. Codul Civil CAPITOLUL V: Contractul de locatiune (de la art. 1777 la art. 1835)

- 17. Codul Penal Capitolul IX - Infractiuni ce aduc atingere domiciliului si vietii private art. 224-227


RECTOR,

Conf .univ.dr.ing. Gabriel RAICU


Afisat azi, 04.10.2024, pe site-ul propriu si la avizier

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Șef serviciu administrativ - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.