Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

sef serviciu gr. II Serv. Buget si Achizitii Publice - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Descriere:

ACADEMIA ROMANA Expira in 2024-12-10
Locatie
Bucuresti

Nivel
Functii de conducere

Tip
Permanent

Angajator
Institutii nationale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:


Document atasat corectat


Academia Romana cu sediul in Calea Victoriei, nr. 125, sector 1, Bucuresti, scoate la concurs 1 (unu) post contractual de conducere, de sef serviciu gradul II la Serviciul Buget si Achizitii Publice, norma intreaga (8h/zi), perioada nedeterminata.

Acte necesare pentru intocmirea dosarului de concurs:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului - https://acad.ro/institutia/acte/interne/2023/01-a0303-FormularInscriereConcurs.pdf;

a) copia actului de identitate, aflat in termen de valabilitate;

b) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

c) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;

d) copia carnetului de munca, a adeverintelor eliberate de angajator pentru perioade lucrate, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului si/sau decizia de pensionare pentru persoanele care indeplinesc cumulative conditiile standard de pensionare;

e) certificat de cazier judiciar sau declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza, cu obligatia prezentarii cazierului judiciar in original pana la data sustinerii primei probe de concurs;

f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

g) curriculum vitae detaliat, model comun European, datat si semnat pe fiecare pagina.

Nota: Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e) se prezinta insotite de documentele originale, in vederea certificarii ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.


Dosarele de concurs se depun exclusiv la sediul Academiei Romane numai pana la data de 27.11.2024 (inclusiv), in intervalul orar 09:00 - 13:00, la camera 30, dupa inregistrarea dosarului de concurs la Registratura Generala a Academiei Romane, iar codul de candidat se va inmana de catre secretarul comisiei de concurs fiecarui candidat in parte.

Rezultatul selectiei dosarelor se afiseaza la sediul Academiei Romane si pe site-ul institutiei in data de 13.12.2024.

Conditiile generale necesare ocuparii unui post de natura contractuala

Poate ocupa postul vacant persoana care indeplineste urmatoarele conditii:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii.

Cerintele specifice postului:

* Nivelul studiilor: studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent in domeniul economic; inginerie si management; stiinte administrative; administrarea afacerilor; cibernetica; statistica si informtica economica; contabilitate; finante; management; marketing; economie si afaceri internationale;

* atestat de expert in achizitii publice;

* vechimea in specialitatea studiilor: minimum 7 ani;

* vechime in munca minimum 10 ani;

* cunostinte/competente: Word, Excel si Power Point din pachetul Microsoft Office - nivel avansat; Utilizarea programelor de navigare pe internet (Browserele Google si Microsoft Edge) - nivel avansat;

* aptitudini/deprinderi: capacitatea de a rezolva eficient problemele prin identificarea si implementarea solutiilor adecvate; capacitate de planificare si organizare a muncii proprii, de gestionare a timpului si a resurselor alocate; capacitate de autoperfectionare; operare Microsoft Office - nivel avansat; aptitudini de comunicare verbala si in scris; capacitate de analiza si sinteza; adaptabilitate la schimbari si la situatii de criza; corectitudine, receptivitate, rezistenta la efort si stres; diplomatie, toleranta; spirit de initiativa; atentie la detalii; lucru in echipa.


Bibliografie:

- Legea nr.752/2001 privind organizarea si functionarea Academiei Romane;

- Statutul Academiei Romane publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 617 din 14 septembrie 2009, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Regulamentul de Organizare si Functionare al Academiei Romane;

- Regulamentul Intern al Academiei Romane;

- Codul de etica si integritate al personalului contractual al Academiei Romane;

- Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Hotararea Guvernului nr. 467/2022 pentru aprobarea Metodologiei de elaborare si executie a programelor bugetare;

- Ordinul ministrului finantelor publice nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Hotararea Guvernului nr. 264 din 13 martie 2003 privind stabilirea actiunilor si categoriilor de cheltuieli, criteriilor, procedurilor si limitelor pentru efectuarea de plati in avans din fonduri publice republicata in Monitorul Oficial nr. 109 din 5 februarie 2004, cu modificarile ulterioare;

- Ordinul ministrului finantelor publice nr 501/2013 pentru aprobarea Normelor metodologice privind deschiderea si repartizarea/retragerea creditelor bugetare din bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj, bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, bugetul Trezoreriei Statului, bugetul Fondului pentru mediu si bugetele locale;

- Ordinul ministrului delegate pentru buget nr. 720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice autonome, institutiilor publice finantate integral sau partial din venituri proprii si activitatilor finantate integral din venituri proprii, inclusiv a bugetelor creditelor interne, bugetelor creditelor externe, bugetelor fondurilor externe nerambursabile, bugetelor fondului de risc si bugetelor privind activitatea de privatizare, gestionate de institutiile publice, indiferent de modalitatea de organizare si finantare a acestora, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1661 bis din 28 noiembrie 2003 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de incasare si utilizare a fondurilor banesti primite sub forma donatiilor si sponsorizarilor de catre institutiile publice;

- Hotararea Guvernului nr. 79 din 23 ianuarie 2003 privind infiintarea pe langa Academia Romana si unitatile din subordinea sa, a unor activitati finantate integral din venituri proprii, publicata in Monitorul Oficial nr 76 din 6 februarie 2003;

- Hotararea Guvernului nr. 225/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind evaluarea si prioritizarea proiectelor de investitii publice semnificative, cu modificarile ulterioare;

- Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1954 din 16 decembrie 2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Ordonanta nr. 119 din 31 august 1999 privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventiv, republicata in anul 2003, cu modificarile ulterioare;

- Ordinul ministrului finantelor publice nr. 923 din 11 iulie 2014 pentru aprobarea normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu, republicat in anul 2016, cu modificarile ulterioare;

- Ordonanta de urgenta nr. 88/2013 din 18 septembrie 2013 privind adoptarea unor masuri fiscal-bugetare pentru indeplinirea unor angajamente convenite cu organismele internationale, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative;

- Ordinul ministrului finantelor publice nr. 517/2016 din 13 aprilie 2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug, cu modificarile ulteioare;

- Legea nr. 59 din 24 aprilie 2000 privind acordarea unor drepturi membrilor Academiei Romane si reglementarea unor cheltuieli specifice, publicata in Monitorul Oficial nr. 180 din 26 aprilie 2000;

- Legea nr. 86 din 23 aprilie 1998 privind acordarea unui sprijin material pentru sotul supravietuitor si pentru urmasii membrilor Academiei Romane, publicata in Monitorul Oficial nr. 165 din 27 aprilie 1998;

- Hotararea Guvernului nr. 69 din 21 ianuarie 2005 pentru stabilirea unor masuri privind cazarea si transportul persoanelor care ocupa functii de demnitate publica numite sau functii asimilate functiilor de demnitate publica, publicata in Monitorul Oficial nr. 112 din 3 februarie 2005, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Legea nr. 118/2002 pentru instituirea indemnizatiei de merit, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Ordonanta nr. 80 din 30 august 2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice publicata in Monitorul Oficial nr. 542 din 1 septembrie 2001, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Legea responsabilitatii fiscal-bugetare nr. 69 din 16 aprilie 2010, republicata in anul 2020, cu modificarile ulterioare;

- Legea nr. 98/2016 din 19 mai 2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Ordonanta de urgenta nr. 47 din 14 aprilie 2022 privind ajustarea preturilor contractelor de achizitie publica/contractelor sectoriale/contractelor de concesiune/acordurilor-cadru, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Hotarare Guvernului nr. 395 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

- Ordinul ministrului finantelor publice nr. 281 din 22 iunie 2016 privind stabilirea formularelor standard ale Programului anual al achizitiilor publice si Programului anual al achizitiilor sectoriale;

- Ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice nr. 121/2017 privind acordarea de consiliere metodologica.


Tematica:

- Autorizarea bugetara/Angajarea si utilizarea creditelor de angajament si creditelor bugetare;

- Competente si responsabilitati in procesul bugetar;

- Aprobarea bugetelor;

- Categorii de ordonatori de credite si rolul acestora in procesul bugetar;

- Responsabilitatile ordonatorilor de credite;

- Continutul si anexele legilor bugetare anuale;

- Structura bugetelor;

- Calendarul bugetar;

- Clasificarea proiectelor de investitii publice, etapele realizarii proiectelor de investitii publice, roluri si responsabilitati;

- Structura programelor de investitii publice si aprobarea documentatiilor aferente investitiilor publice;

- Aprobarea proiectelor de investitii publice;

- Conditii pentru includerea proiectelor de investitii in proiectul de buget;

- Finantarea proiectelor de investitii publice semnificative si monitorizarea de catre ordonatorii principali de credite a programului de investitii publice;

- Executia bugetara, principii in executia bugetara, virari de credite de angajament si de credite bgetare, repartizarea pe trimestre a veniturilor si cheltuielilor bugetare, deschiderea de credite bugetare, regimul creditelor bugetare neutilizate de ordonatorii de credite;

- Principii ale incheierii executiei bugetare;

- Finantarea institutiilor publice;

- Bugetele de venituri si cheltuieli ale unor activitati;

- Executia de casa a bugetelor institutiilor publice;

- Efectuarea de plati in avans din fonduri publice: actiuni si categorii de cheltuieli; criterii, proceduri si limite;

- Procesul bugetar in cazul neaprobarii bugetului de catre Parlament;

- Executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice finantate integral sau partial din venituri proprii si activitatilor finantate integral din venituri proprii;

- Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si oganizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;

- Incasarea si utilizarea fondurilor banesti incasate de institutiile publice sub forma donatiilor si sponsorizarilor;

- Sistemului national de verificare, monitorizare, raportare si control al situatiilor financiare, angajamentelor legale si bugetelor entitatilor publice;

- Controlul financiar preventiv;

- Competenta si atributiile Curtii de Conturi; auditul public extern desfasurat de Curtea de Conturi;

- Reguli generale de participare si desfasurare si desfasurare a procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publica;

- Instrumente si tehnici specifice de atribuire a contractelor de achizitie publica;

- Organizarea si desfasurarea procedurii de atribuire a contractelor de achizitie publica;

- Reguli de publicitate si transparenta a achizitiilor publice;

- Elaborarea documentatiei de atribuire a contractului de achizitie publica;

- Criterii de calificare si selectie a ofertantilor;

- Criterii de atribuire a contractelor de achizitie publica;

- Atribuirea contractelor de achizitie publica si incheierea acordurilor-cadru;

- Finalizarea procedurii de atribuire a contractelor de achizitie publica.


Concursul va consta intr-o proba scrisa si interviu.

* Proba scrisa se va desfasura in data de 09.01.2025, ora 10:00, la sediul Academiei Romane.

Rezultatul probei scrise se va afisa la sediul si pe site-ul Academiei Romane in data de 10.01.2025, candidatii promovati fiind cei care au obtinut minimum de 80 de puncte (nota 8). Numai candidatii promovati la proba scrisa se pot prezenta la interviu.

* Interviul se va desfasura in data de 14.01.2025, ora 10:00, la sediul Academiei Romane.

Rezultatul interviului se va afisa la sediul si pe site-ul Academiei Romane in data de 14.01.2025, candidatii promovati fiind cei care au obtinut minimum 80 de puncte (nota 8).

Rezultatul final al concursului se va afisa la sediul si pe site-ul Academiei Romane in data de 17.01.2025.

Candidatii pot depune contestatii cu privire la selectia dosarelor/proba scrisa/interviu in termen de o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor respective. Contestatiile se vor depune exclusiv la Registratura Generala a Academiei Romane.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: sef serviciu gr. II Serv. Buget si Achizitii Publice - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.