Șef serviciu la Serviciu Public de Alimentare cu Apă și Canalizare Valea Nucarilor - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Șef serviciu la Serviciu Public de Alimentare cu Apă și Canalizare Valea Nucarilor - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
COMUNA VALEA NUCARILOR Expira in 2024-11-19
Locatie
Tulcea
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Primaria Comunei Valea Nucarilor, cu sediul in Valea Nucarilor, str. I.G.Duca nr. 28, jud. Tulcea, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractuale vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI: SEF Serviciu Serviciu Public de Alimentare cu Apa si Canalizare Valea Nucarilor
NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: functie de conducere
COMPARTIMENT/STRUCTURA:Compartiment
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului sunt:
- Studii medii cu diploma de bacalaureat;
- permis de conducere categoria B;
- diploma/certificat/atestat al absolvirii unui curs de operator calculator;
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari,cursuri precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) Curriculum Vitae, model comun european.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
Nr. crt. Activitati Data si ora
1. Publicarea anuntului 06.11.2024
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa:
Primaria Comunei Valea Nucarilor, cu sediul in Valea Nucarilor, str. I.G.Duca nr. 28, jud. Tulcea Termen-limita:
19.11.2024, ora 16.00
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 21.11.2024, ora 14.00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 22.11.2024, ora 10.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 25.11.2024, ora 10.00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 26.11.2024, ora 10.00
7. Sustinerea probei scrise 27.11.2024, ora 11.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 28.11.2024, ora 13.00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 29.11.2024, ora 10.00
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 02.12.2024, ora 15.00
11. Sustinerea interviului 03.12.2024, ora 11.00
12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 04.12.2024, ora 16.00
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 05.12.2024, ora 10.00
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 06.12.2024, ora 14.00
15. Afisarea rezultatului final al concursului 09.12.2024, ora 12.00
BIBLIOGRAFIA
la concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant
* Constitutia Romaniei, republicata;
* OG nr.137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr.202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata ,cu modificarile si completarile ulterioare
* OG nr.57/2019 privind Codul Administrativ,Partea a VI -a ,Titlul III- Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice;
* Legea nr.241/2006 privind serviciul de alimentare cu apa si de canalizare, cu modificarile si completarile ulterioare;
TEMATICA
la concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant
* Titlul II-Drepturi, libertati si indatoriri fundamentale din Constitutia Romaniei ,republicata;
* Cap.I-Principii si definitii din OG nr.137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Cap.II- Egalitatea de sanse si tratament intre femei si barbati in domeniul muncii din Legea nr.202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata ,cu modificarile si completarile ulterioare;
* Partea a VI -a ,Titlul III- Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice din OUG nr.57/2019 privind Codul Administrativ;
* Cap.IV- Obligatiile lucratorilor din Legea 319/2006 privind Legea securitatii si sanatatii in munca;
* Cap.I -Dispozitii generale, Cap.II- Autoritati si competente, Cap III-Sectiunea I-Gestiunea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare din Legea nr.241/2006 privind serviciul de alimentare cu apa si de canalizare, cu modificarile si completarile ulterioare;
Informatii suplimentare se pot obtine la telefon: 0240549222 , la adresa de e-mail: [email protected], persoana de contact: STAICU ION, avand functia de Secretar general al UAT.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.