sef serviciu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
sef serviciu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURI Expira in 2025-01-20
Locatie
Bihor
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Guvern si ministere
Categorie
Functie contractualaAnunt
privind organizarea concursului pentru ocuparea functiei unice contractuale de conducere vacanta, pe perioada nedeterminata, de sef serviciu in cadrul Serviciului Inspectia Bazinala a Apelor
Administratia Bazinala de Apa Crisuri, cu sediul in Oradea, str. Ion Bogdan, nr. 35, judetul Bihor, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post corespunzator functiei contractuale de conducere vacanta pe perioada nedeterminata de
functia: sef serviciu COR 111225 - 1 post,
din cadrul Serviciului Inspectia Bazinala a Apelor - ABA Crisuri.
Activitatea profesionala a sefului de serviciu in cadrul Serviciului Inspectia Bazinala a Apelor se va desfasura in cadrul Administratiei Bazinale de Apa Crisuri, localitatea Oradea, strada Atelierelor, nr. 6-8.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concursul pentru ocuparea postului corespunzator functiei contractuale de conducere, precum si calendarul desfasurarii concursului sunt:
Studii superioare in domeniul de licenta Amenajari si Constructii Hidrotehnice
Studii superioare in domeniul fundamental al Stiintelor ingineresti cu domeniile de licenta:
- Inginerie civila
- Ingineria instalatiilor
- Inginerie energetica
- Inginerie electrica
- Inginerie electronica, telecomunicatii si tehnologii informationale
- Inginerie geologica
- Inginerie geodezica
- Mine, petrol si gaze
- Calculatoare si tehnologia informatiei
- Inginerie mecanica
- Inginerie industriala
- Ingineria materialelor
- Ingineria mediului
- Inginerie si management
- Silvicultura
Studii superioare in domeniul fundamental al Matematicii si stiintelor naturii cu domeniile de licenta:
- Chimie
- Inginerie chimica
- Geografie
- Geologie
- Stiinta mediului
- Matematica
- Fizica
Studii superioare in domeniul de licenta Biologie
-Minim 5 ani vechime in specialitatea studiilor universitare;
-Minim 3 ani vechime in domeniul gospodaririi apelor;
-Cunostinte de operare PC: Word si Excel;
Calendarul de desfasurare al concursului pentru ocuparea functiei unice contractuale de conducere vacante, pe perioada nedeterminata, de sef serviciu in cadrul Serviciului Inspectia Bazinala a Apelor- ABA Crisuri:
Concursul se va desfasura la ABA Crisuri, in Oradea, strada Atelierelor, nr. 6-8, judetul Bihor dupa urmatorul calendar:
- 20.01.2025 ora 1600 - data limita de depunere la registratura Administratiei Bazinale de Apa Crisuri a dosarelor de participare la concurs;
- 21.01.2025 - selectia dosarelor de concurs;
- 22.01.2025 ora 1600 termen de afisare rezultate la selectia dosarelor de concurs;
- 23.01.2025 ora 1600 termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul selectiei dosarelor de concurs;
- 27.01.2025 ora 1600 termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la selectia dosarelor de concurs;
- 28.01.2025 ora 0800 desfasurare proba scrisa;
- 29.01.2025 ora 1600 termen de afisare rezultate proba scrisa;
- 30.01.2025 ora 1600 termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul probei scrise;
- 31.01.2025 ora 1300 termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele probei scrise;
- 03.02.2025 ora 0800 sustinerea interviului;
- 04.02.2025 ora 1600 termen de afisare a rezultatelor privind interviul;
- 05.02.2025 ora 1600 termen de depunere contestatii cu privire la rezultatul interviului;
- 06.02.2025 ora 1600 termen de afisare a rezultatelor privind contestatia la rezultatele interviului;
- 07.02.2025 ora 1300 termen de afisare a rezultatelor finale.
Conform art. 35 al Hotararii de Guvern nr.1336 din 2022, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model european;
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al Ministerul Sanatatii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs. Documentul prevazut la lit. f), poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice a concursului.
Dosarele de concurs se depun la Serviciul Resurse Umane Relatii cu Publicul, Administrativ sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea postului vacant.
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice.
Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila - [email protected]
Nerespectarea prevederilor referitoare la transmiterea si inregistrarea dosarului de concurs, dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
Pentru ocuparea unui post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale conform art. 15 din Hotararea nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Administratiei Bazinale de Apa Crisuri din strada Atelierelor, nr. 6-8, Oradea, sau la numarul de telefon 0259 442 033, interior 442, persoana de contact Adina Dumea -secretar comisie de concurs si comisie de solutionare a contestatiilor.
TEMATICA
1. Controlul activitatii de gospodarire a apelor, tipuri de sanctiuni in domeniul apelor
2. Regimul de folosire a apelor si a albiilor
3. Regimul lucrarilor care se construiesc pe ape sau care au legatura cu apele
4. Cunoasterea resurselor de apa, protectia albiilor minore, a malurilor si a lucrarilor de gospodarire a apelor
5. Sanctiuni aplicabile in cazul deversarilor de ape uzate in cursurile de apa
6. Sanctiuni aplicabile in cazul deversarilor de ape uzate in cursurile de apa, peste concentratiile maxim admise.
7. Contraventii privind siguranta barajelor, conform OUG 244/2000 aprobata prin Legea nr. 466/2001.
8. Zone de protectie sanitara la sursele de alimentare cu apa.
9. Elementele constructive ale unei statii de epurare a apelor uzate orasenesti.
10. Elemente obligatorii pe care trebuie sa le cuprinda procesul verbal de constatare si
sanctionare a contraventiilor.
11. Conditii de descarcare in mediul acvatic a apelor uzate.
12. Reglementarea din punct de vedere al gospodaririi apelor a lucrarilor care se construiesc pe ape sau care au legatura cu apele
13. Organizarea si functionarea Administratiei Nationale "Apele Romane"
BIBLIOGRAFIE
1. Ordonanta nr. 2/2001 privind Regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Legea Apelor nr 107/1996 cu modificarile si completarile ulterioare.
3. OUG nr. 244/2000 aprobata prin Legea nr. 466/2001, privind Siguranta barajelor
4. HG nr. 930/2005 pentru aprobarea Normelor speciale privind caracterul si marimea zonelor de protectie sanitara si hidrogeologica
5. HG. nr.188/2002 cu completarile si modificarile din HG nr. 352/2005 pentru aprobarea unor norme privind conditiile de descarcare in mediul acvatic a apelor uzate.
6. Ordonanta nr. 27 /2002 privind Reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor (reclamatiilor)
7. Corneliu A. I. NEGULESCU - Exploatarea statiilor de epurare a apelor uzate orasenesti
8. Hotararii de Guvern nr. 1176/2005 privind aprobarea Statutului de organizare si functionare a Administratiei Nationale "Apele Romane"
9. Ordinul nr. 3147/2023 emis de MMAP privind aprobarea procedurii de emitere a autorizatiei de gospodarire a apelor
10. Ordinul nr. 828/2019 emis de MAP privind aprobarea Procedurii si competentelor de emitere, modificare si retragere a avizului de gospodarire a apelor, inclusiv procedura de evaluare a impactului asupra corpurilor de apa, a Normativului de continut al documentatiei tehnice supuse avizarii, precum si a Continutului-cadru al Studiului de evaluare a impactului asupra corpurilor de apa.
11. Ordinul nr. 798/2005 emis de MMGA privind aprobarea abonamentului cadru de utilizare/exploatare
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.