Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

ȘEF SERVICIU – SERVICIUL PUBLIC DE ALIMENTARE CU APĂ PEȘTERA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Constanta | Program Full Time
Descriere:

Primaria Comunei Pestera, judetul Constanta Expira in 2024-11-29
Locatie
Constanta

Nivel
Functii de conducere

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Primaria comunei Pestera, judetul Constanta, cu sediul in localitatea Pestera, str. Izvorului, nr.25A organizeaza la sediul institutiei, concurs/examen de recrutare pentru ocuparea functiei contractuale vacanta, pe durata nedeterminata, de:

1.Sef serviciu in cadrul Serviciului Public de Alimentare cu Apa, aflat in subordinea Consiliului local Pestera, in perioada 10-13 DECEMBRIE 2024, cu contract individual de munca incheiat in baza Legii nr.53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulteroare, pe durata nedeterminata, program 8ore/zi, 40ore/saptamana, astfel:

-10 decembrie 2024, orele 10,00 proba scrisa;

-13 decembrie 2024, orele 10,00 interviu, pentru candidatii declarati admisi la proba scrisa.

Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

I. Conditii generale: -candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art.15 din HG. 1336/2022 aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume :

a. are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b. cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c. are capacitate de munca in conformitate cu prevederile art.13 din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d. are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e. indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f. nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g. nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h. nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

II.Conditii specifice:

- studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

- permis de conducere categoria B;

- nu se solicita conditii de vechime in specialitatea studiilor;

- conostinte minime operare PC.


BIBLIOGRAFIE:

1. CONSTITUTIA ROMANIEI - republicata;

2. ORDONANTA Nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare - republicata;

3. LEGE Nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati - republicata;

4. Legea nr. 241/2006 a serviciului de Alimentare cu Apa si de Canalizare, republicata;

5. Regulamentul - cadru al Serviciului de alimentare cu apa si canalizare aprobat prin Ordinul presedintelui A.N.R.S.C. nr.88/2007;

6. Legea nr.82/1991 a contabilitatii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;

7. LEGE Nr. 51/2006 din 8 martie 2006 Legea serviciilor comunitare de utilitati publice republicata;

8. Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;

9. Legea nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;

10. Legea nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata;

TEMATICA :

1. CONSTITUTIA ROMANIEI - republicata: Titlu III CAP. 5 Administratia publica - SECTIUNEA 1 si SECTIUNEA a II a;

2. ORDONANTA Nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare - republicata: CAPITOLUL II - Dispozitii speciale : SECTIUNEA I - SECTIUNEA V;

3. LEGE Nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati - republicata; CAPITOLUL I - Dispozitii generale; CAPITOLUL II - Egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati in domeniul muncii;

4. LEGEA nr. 241/2006 a serviciului de Alimentare cu Apa si de Canalizare, republicata: CAPITOLUL II - Autoritati si competente; CAPITOLUL III - Organizarea si functionarea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare; CAPITOLUL IV - Operatori si utilizatori; CAPITOLUL V - Finantarea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare; CAPITOLUL VI - Raspunderi si sanctiuni;

5. Regulamentul - cadru al Serviciului de alimentare cu apa si canalizare aprobat prin Ordinul presedintelui A.N.R.S.C. nr.88/2007: ANEXA 1: CAP. 1 - Dispozitii generale; CAP. 2 - Siguranta serviciului de alimentare cu apa si de canalizare; CAP. 3 - Sisteme de alimentare cu apa si de canalizare; CAP. 4 - Serviciul de alimentare cu apa;

6. LEGEA nr.82/1991 a contabilitatii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare: CAPITOLUL I - Dispozitii generale; CAPITOLUL II - Organizarea si conducerea contabilitatii; CAPITOLUL VI - Contraventii si infractiuni;

7. LEGEA Nr. 51/2006 din 8 martie 2006 Legea serviciilor comunitare de utilitati publice republicata CAPITOLUL II - Autoritati si competente - SECTIUNEA 1- Autoritatile administratiei publice locale; SECTIUNEA a 4-a - Autoritati de reglementare; CAPITOLUL III- Organizarea si functionarea serviciilor de utilitati publice; CAPITOLUL IV - Operatori si utilizatori;

8. LEGEA nr.53/2003 privind Codul Muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare; TITLUL II- Contractul individual de munca ; TITLUL III - Timpul de munca si timpul de odihna;

9. LEGEA nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare: CAPITOLUL III- Obligatiile angajatorilor; CAPITOLUL IV - Obligatiile lucratorilor;

10. LEGEA nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata: - CAPITOLUL I - dispozitii generale; - CAPITOLUL II - obligatii privind apararea impotriva incendiilor; SECTIUNEA a 2-a - obligatiile consiliului local si ale primarului; SECTIUNEA a 6-a - obligatiile administratorului, conducatorului institutiei, utilizatorului si salariatului.


Documentele necesare inscrierii la concurs/examen sunt:

a) formular de inscriere la concurs;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

g) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

h) curriculum vitae, model comun european.


Dosarele se depun la sediul Primariei comuna Pestera, str. Izvorului, nr.25A, in intervalul 18-29.11.2024, pana la ora 15.00, sau prin alte mijloace de comunicare (posta, curier, posta electronica la adresa- email [email protected] cu precizarea ca pana la data de 02.12.2024, orele 10.00, pentru documente depuse prin posta, curier, posta electronica, in copie, sa fie prezentate documentele originale pentru certificare, conform cu originalul.

Cererea de inscriere, bibliografia se gasesc la sediul institutiei - secretarul comisie si pe site-ul www.comunapestera.ro la sectiunea Anunturi.

CALENDARUL CONCURSULUI/EXAMENULUI

Nr.

crt. Activitate Perioada/data/ora Obs.

1 Publicare Anunt sediu si pagina de internet a institutiei 15.11.2024 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

www.comunapestera.ro

2 Perioada de depunere a dosarelor de participare 18-29.11.2024,

pana la ora 15.00 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

3 Selectia dosarelor de catre membrii comisiei 02.12.2024 ora 13.00 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

4 Afisare rezultate selectie dosare 02.12.2024 ora 15.00 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

www.comunapestera.ro

5 Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 03.12.2024

pana la ora 15.00 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

6 Solutionarea contestatiilor si afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 04.12.2024 ora 15.00 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

www.comunapestera.ro

7 Sustinere proba scrisa 10.12.2024 ora 10.00 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

8 Afisare rezultate proba scrisa 10.12.2024 ora 15.00 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

www.comunapestera.ro

9 Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 11.12.2024

pana la ora 15.00 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

10 Solutionarea contestatiilor si afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 12.12.2024 ora 15.00 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

www.comunapestera.ro

11 Sustinerea interviului 13.12.2024 ora 10.00 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

12 Comunicare rezultate dupa sustinerea interviului 13.12.2024 ora 15.00 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

www.comunapestera.ro

13 Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 16.12.2024 ora 15.00 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

14 Solutionarea contestatiilor si afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 17.12.2024 ora 12.00 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

www.comunapestera.ro

15 Afisarea rezultatului final al concursului 18.12.2024 ora 12.00 La sediul institutiei

Str.Izvorului, nr.25A

www.comunapestera.ro


Relatii suplimentare la telefon 0241856800/0786277807 in intervalul 8.30-16.00, doamna Capriceru Mariana -Mirela secretarul comisiei de concurs/examen.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: ȘEF SERVICIU – SERVICIUL PUBLIC DE ALIMENTARE CU APĂ PEȘTERA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.