șef serviciu și casier - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
șef serviciu și casier - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
PRIMARIA COMUNEI MAVRODIN, JUDETUL TELEORMAN Expira in 2025-01-09
Locatie
Teleorman
Nivel
Functii de conducere,Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
PRIMARIA COMUNEI MAVRODIN - JUDETUL TELEORMAN , organizeaza concurs/examen in perioada 20 IANUARIE 2025 - 22 IANUARIE 2025, ora 10.00 , in vederea ocuparii functiei contractuale de conducere vacante de sef serviciu si a functiei contractuale de executie vacante de casier din cadrul Serviciului public de Alimentare cu Apa aflat in subordinea Consiliului Local Mavrodin , judetul Teleorman .
Contractul individual de munca pentru functia contractuala de conducere sef serviciu va fi incheiat in conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003-codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare, pe perioada nedeterminata , cu program de lucru de 8 ore/zi ,respectiv 40 ore / saptamana.
Contractul individual de munca pentru functia contractuala de executie casier va fi incheiat in conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003- codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare, pe perioada nedeterminata ,cu program de lucru de 8 ore/zi ,respectiv 40 ore / saptamana.
Documentele necesare inscrierii la concurs/examen sunt:
formular de inscriere la concurs
copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane;
curriculum vitae, model comun european.
Conditii specifice pentru ocuparea postului vacant de sef serviciu:
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
Permis de conducere categoria B;
Nu se solicita conditii de vechime in specialitatea studiilor.
Conditii specifice pentru ocuparea postului de casier:
Studii medii absolvite;
Nu se solicita conditii de vechime in specialitatea studiilor.
BIBLIOGRAFIE SI TEMATICA
BIBLIOGRAFIE SEF SERVICIU:
1. CONSTITUTIA ROMANIEI - republicata;
2. ORDONANTA Nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare - republicata;
3. LEGE Nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati - republicata;
4. Legea nr. 241/2006 a serviciului de Alimentare cu Apa si de Canalizare, republicata;
5. Regulamentul - cadru al Serviciului de alimentare cu apa si canalizare aprobat prin Ordinul presedintelui A.N.R.S.C. nr.88/2007;
6. Legea nr.82/1991 a contabilitatii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
7. LEGE Nr. 51/2006 din 8 martie 2006 Legea serviciilor comunitare de utilitati publice-republicata;
8. Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Legea nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca:
10. Legea nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata:
TEMATICA SEF SERVICIU:
1. CONSTITUTIA ROMANIEI - republicata:
Titlu III CAP. 5 Administratia publica - SECTIUNEA 1 si SECTIUNEA a II a;
1. ORDONANTA Nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare - republicata:
CAPITOLUL II - Dispozitii speciale : SECTIUNEA I - SECTIUNEA V;
1. LEGE Nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati - republicata;
CAPITOLUL I - Dispozitii generale;
CAPITOLUL II - Egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati in domeniul muncii;
1. LEGEA nr. 241/2006 a serviciului de Alimentare cu Apa si de Canalizare, republicata:
CAPITOLUL II - Autoritati si competente;
CAPITOLUL III - Organizarea si functionarea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare;
CAPITOLUL IV - Operatori si utilizatori;
CAPITOLUL V - Finantarea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare;
CAPITOLUL VI - Raspunderi si sanctiuni;
1. Regulamentul - cadru al Serviciului de alimentare cu apa si canalizare aprobat prin Ordinul presedintelui A.N.R.S.C. nr.88/2007:
ANEXA 1:
CAP. 1 - Dispozitii generale;
CAP. 2 - Siguranta serviciului de alimentare cu apa si de canalizare;
CAP. 3 - Sisteme de alimentare cu apa si de canalizare;
CAP. 4 - Serviciul de alimentare cu apa;
1. LEGEA nr.82/1991 a contabilitatii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare:
CAPITOLUL I - Dispozitii generale;
CAPITOLUL II - Organizarea si conducerea contabilitatii;
CAPITOLUL VI - Contraventii si infractiuni;
1. LEGEA Nr. 51/2006 din 8 martie 2006 Legea serviciilor comunitare de utilitati publice-republicata
CAPITOLUL II - Autoritati si competente -
SECTIUNEA 1- Autoritatile administratiei publice locale;
SECTIUNEA a 4-a - Autoritati de reglementare;
CAPITOLUL III- Organizarea si functionarea serviciilor de utilitati publice;
CAPITOLUL IV - Operatori si utilizatori;
1. LEGEA nr.53/2003 privind Codul Muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
TITLUL II- Contractul individual de munca ;
TITLUL III - Timpul de munca si timpul de odihna;
1. LEGEA nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca:
CAPITOLUL III- Obligatiile angajatorilor;
CAPITOLUL IV - Obligatiile lucratorilor;
1. LEGEA nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata:
. CAPITOLUL I - dispozitii generale;
. CAPITOLUL II - obligatii privind apararea impotriva incendiilor;
SECTIUNEA a 2-a - obligatiile consiliului local si ale primarului;
SECTIUNEA a 6-a - obligatiile administratorului, conducatorului institutiei, utilizatorului si salariatului.
BIBLIOGRAFIE CASIER:
1. CONSTITUTIA ROMANIEI - republicata;
2. ORDONANTA Nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare - republicata;
3. LEGE Nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati - republicata;
4. Legea nr. 70/2015 pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar si pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata.
1. ORDIN Nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
2. Legea nr. 241/2006 a serviciului Public de Alimentare cu Apa si de Canalizare, republicata;
3. Regulamentul - cadru al Serviciului de alimentare cu apa si canalizare aprobat prin Ordinul presedintelui A.N.R.S.C. nr.88/2007;
TEMATICA CASIER:
1. CONSTITUTIA ROMANIEI - republicata:
Titlu III CAP. 5 Administratia publica - SECTIUNEA 1 si SECTIUNEA a II a;
1. ORDONANTA Nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare - republicata:
CAPITOLUL II - Dispozitii speciale : SECTIUNEA I - SECTIUNEA V;
1. LEGE Nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati - republicata;
CAPITOLUL I - Dispozitii generale;
CAPITOLUL II - Egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati in domeniul muncii;
1. Legea nr. 70/2015 pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar si pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata:
CAPITOLUL I - Masuri pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar;
CAPITOLUL II - Modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata;
1. ORDIN Nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
ANEXA 1
NORME GENERALE- de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile;
6. LEGEA nr. 241/2006 a serviciului de Alimentare cu Apa si de Canalizare, republicata:
CAPITOLUL II - Autoritati si competente;
CAPITOLUL III - Organizarea si functionarea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare;
CAPITOLUL IV - Operatori si utilizatori;
CAPITOLUL V - Finantarea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare;
CAPITOLUL VI - Raspunderi si sanctiuni;
1 Regulamentul - cadru al Serviciului de alimentare cu apa si canalizare aprobat prin Ordinul presedintelui A.N.R.S.C. nr.88/2007;
ANEXA 1: CAP. 1 - Dispozitii generale;
CAP. 4 - Serviciul de alimentare cu apa;
Dosarele de concurs se vor depune la sediul Primariei comunei Mavrodin , la secretariatul comisiei de concurs/examen, in perioada 19 decembrie 2024- 09 ianuarie 2025 intre orele 08,00-16,00.
Actele vor fi prezentate in copie si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Selectia dosarelor de inscriere la concurs/examen va avea loc in perioada 10 -13 ianuarie 2025.
Afisarea rezultatelor obtinute in urma selectiei dosarelor - 14 ianuarie 2025 ora 09.00 . Candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult 1 zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor.
Proba scrisa a concursului/examenului va avea loc in data de 20 ianuarie 2025, ora 10:00.
Afisarea rezultatelor obtinute la proba scrisa- 21 ianuarie 2025 ora 09.00. Candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult 1 zi lucratoare de la data afisarii rezultatului la proba scrisa.
Proba interviu a concursului/examenului va avea loc in data de 22 ianuarie 2025, ora 10:00.
Afisarea rezultatelor obtinute la proba interviu - 22 ianuarie 2025 ora 15.00. Candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult 1 zi lucratoare de la data afisarii rezultatului la proba interviu.
Data afisarii rezultatelor finale ale concursului/examenului organizat, 23 ianuarie 2025.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.