Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Sef serviciu voluntar pentru situatii de urgenta - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Bacau | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Primaria comunei Livezi, judetul Bacau Expira in 2024-09-16
Locatie
Bacau

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Comuna Livezi - judetul Bacau: Date de contact: Primaria comunei Livezi, judetul Bacau, tel/fax 0234-332009, persoana de contact: Inspector IONITA CORNELIU, comp.Resurse Umane

Primaria comunei Livezi organizeaza concurs, in conformitate cu HOTARAREA nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice si HCL nr. 20 din 25.06.2024, "privind aprobarea a organigramei si a statului de functii, pentru aparatul de specialitate al primarului si a structurilor subordonate Consiliului Local Livezi, judetul Bacau", pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a unei functii contractuale de executie vacanta de sef serviciu voluntar pentru situatii de urgenta, nivel studii - medii (M), gradul I din cadrul Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta Livezi.

Durata timpului de munca este de 8 ore/zi, 40 ore/ saptamana.

I) CONDITII GENERALE SI SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS

La concurs poate participa orice persoana care indeplineste conditiile generale si conditiile specifice stabilite prin fisa postului pentru ocuparea functiei contractuale, respectiv:

1. Conditiile generale de participare - in conformitate cu Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specific potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

2. Conditiile specifice de participare - stabilite pe baza fisei postului, sunt :

a) Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat, profil real

b) Certificat de absolvire pentru ocupatia Sef Serviciu Voluntar pentru Situatii de Urgenta (cursul sa fie absolvit intr-un centru de formare autorizat si atestat de Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale) - optional.

c) Apt din punct de vedere fizic, medical si psihologic pentru functia de Sef S.V.S.U

d) Cunostinte operare PC - nivel mediu

e) Vechime in studii medii minim 5 ani

f) Permis de conducere categoria B, C

g) Disponibilitate pentru lucru peste program sau la ore neprevazute


II) DOSARUL PENTRU CONCURS

Conform art. 35 din HOTARAREA nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de cohcurs care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

Adeverinta prevazuta la punctul g) care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii

Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), precum se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.


III. TIPUL PROBELOR DE CONCURS, CALENDARUL DE DESFASURARE, LOCUL DATA SI ORA,

Concursul pentru ocuparea functiei de executie vacante (post unic) de Sef S.V.S.U, consta in urmatoarele etape:

a) selectia dosarelor de inscriere;

b) proba scrisa;

c) interviul;

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI este:

Publicarea anuntului: 02.09.2024

Depunerea dosarelor de concurs ale candidatilor: 03.09.2024 / 16.09.2024

Selectia dosarelor de concurs de catre membrii comisiei: 19.09.2024

Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor: 20.09.2024 ora 13.00

Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor: 23.09.2024, ora 12.00

Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor selectiei dosarelor: 24.09.2024, ora 12.00

Sustinerea probei scrise: 25.09.2024, ora 11.00 (Durata probei scrise nu poate depasi 3 ore)

Afisarea rezultatelor in proba scrisa: 26.09.2024 ora 12.00

Depunerea contestatiilor privind rezultatele obtinute la proba scrisa: 27.09.2024 ora 12.00.

Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor: 30.09.2024 ora 12.00.

Sustinerea interviului: 01.10.2024 ora 10.00

Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului: 01.10.2024 ora 12.00

Depunera contestatiilor privind rezultatul interviului: 02.10.2024 ora 12.00

Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor: 03.10.2024 ora 12.00

Afisarea rezultatului final a concursului: 04.10.2024 ora 12.00


LOCUL DE DESFASURARE A PROBELOR:

- sediu primaria comunei Livezi, judetul Bacau. sala de sedinte a Consiliului Local


Prevederi legale din HOTARAREA nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice:

Art. 37

(1) Rezultatele selectiei dosarelor de concurs se afiseaza de catre secretarul comisiei de concurs, cu mentiunea ,,admis" sau ,,respins", insotita, dupa caz, de motivul respingerii, la sediul autoritatii ori institutiei publice organizatoare a concursului, precum si pe pagina de internet a autoritatii sau institutiei publice, in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului prevazut la art. 36 alin. (1).

(2) In situatia in care intre membrii comisiei de concurs exista diferente de opinie care nu au putut fi solutionate de comun acord, dosarul va fi declarat admis sau respins in functie de opinia majoritara, consemnata conform borderourilor individuale ale acestora. Membrul comisiei de concurs care nu este de acord cu opinia majoritara formuleaza opinie separata, motivata, si o consemneaza in borderoul individual.

(3) Pana in ultima zi prevazuta pentru selectia dosarelor, membrii comisiei de concurs pot solicita candidatilor documente relevante, din categoria celor prevazute la art. 35 alin. (1), pentru desfasurarea concursului.

Art. 54

In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul selectiei dosarelor, comisia de solutionare a contestatiilor verifica indeplinirea de catre candidatul contestatar a conditiilor pentru participare la concurs in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.

(2) In situatia in care intre membrii comisiei de solutionare a contestatiilor exista diferente de opinie care nu au putut fi solutionate de comun acord, dosarul va fi declarat ,,admis" ori ,,respins" in functie de opinia majoritara, consemnata conform borderoului individual al acestora. Membrul comisiei de solutionare a contestatiilor care nu este de acord cu opinia majoritara formuleaza opinie separata, motivata, si o consemneaza in borderoul individual.

(3) In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul probei scrise, probei practice sau al interviului, comisia de solutionare a contestatiilor analizeaza lucrarea sau consemnarea raspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.


Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.


IV) BIBLIOGRAFIE CONCURS :

1. OUG nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare: - PARTEA a III - a - Administratia publica locala, TITLUL V - Autoritatile administratiei publice locale, CAPITOLUL III - Consiliul local, SECTIUNEA a 3 - a - Mandatul, rolul si atributiile consiliului local, CAPITOLUL IV - Primarul, SECTIUNEA a 2 - a - Rolul si atributiile primarului.

-PARTEA a VI - a - Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice, TITLUL III - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice, CAPITOLUL V - Managementul personalului contractual din administratia publica si gestiunea raporturilor juridice.

2. Legea nr. 53 / 2003 Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare.

3. Legea nr. 481/2004, privind protectia civila, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Ordinul M.A.I. nr. 75/2019, pentru aprobarea Criteriilor de performanta privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare si a serviciilor private pentru situatii de urgenta;

5. Ordinul MAI nr. 51/2024 privind constituirea, incadrarea si dotarea SVSU si SPSU

6. Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

7. Ordinul M.A.I. nr. 160/2007, pentru aprobarea Regulamentului de planificare, organizare, desfasurare si finalizare a activitatii de prevenire a situatiilor de urgenta prestate de serviciile voluntare si private pentru situatii de urgenta.

8. O.U.G. nr. 21/2004 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta, cu modificarile si completarile ulterioare;

9. H.G.R .nr. 1579/2005 pentru aprobarea Statutului personalului voluntar din serviciile de urgenta voluntare, cu modificarile si completarile ulterioare;

10. Ordinul comun al Ministerului Mediului si Padurilor si Ministerului Afacerilor Interne nr. 459/78/2019 pentru aprobarea Regulamentului privind gestionarea situatiilor de urgenta generate de fenomene meteorologice periculoase avand ca efect producerea de inundatii, seceta hidrologica, precum si incidente/accidente la constructii hidrotehnice, poluari accidentale pe cursurile de apa si poluari marine in zona costiera; 11. Legea nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice.


V) TEMATICA: Bibliografia va fi studiata integral.


Candidatii vor studia legislatia actualizata la zi in raport cu modificarile intervenite pana la data sustinerii concursului.

Relatii suplimentare detaliate privind atributiile postului, bibliografia si continutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispozitie, in zilele lucratoare, pe site-ul institutiei si/sau la sediul institutiei angajatoare:

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Sef serviciu voluntar pentru situatii de urgenta - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.