Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Sef Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Descriere:

PRIMARIA COMUNA SAG, JUDET TIMIS Expira in 2024-09-18
Locatie
Timis

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:


Document atasat corectat


Erata: ,,Proba scrisa in data de 30.09.2024" in loc de 2021!"


ROMANIA

JUDETUL TIMIS

COMUNA SAG

CUI 2506200

ADRESA: LOCALITATEA SAG, STR. II, NR.49

JUDETUL TIMIS, COD POSTAL 307395

TEL/FAX. 0256395368

Nr. 8883/28.08.2024


ANUNT CONCURS PENTRU POSTURI CONTRACTUALE


PRIMARIA COMUNEI SAG cu sediul in: localitatea Sag, Str. II nr. 49, jud. Timis, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractuale de executie, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel:


I . Denumirea postului: Sef Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta - post vacant, contractual de executie, pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga, astfel:

DENUMIREA POSTULUI: Sef Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta

NIVELUL POSTULUI: functie contractuala de executie

COMPARTIMENT : Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana

PERIOADA: nedeterminata


Conditii specifice de participare la concurs:

- Studii universitare de licenta absolvite cu diploma, studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

- Vechime in specialitatea studiilor necesare postului: nu e cazul.

- Specializari: atestat Sef S.V.S.U. absolvit cu diploma sau adeverinta care sa ateste acest fapt ;

- Posesor permis de conducere cat. B si C;

- Disponibilitatea de a lucra, atunci cand este nevoie , in weekend si sarbatori legale.


Data, ora si locul de desfasurare a concursului:

- Proba scrisa in data de 26.09.2024, ora 10.00, la sediul Primariei comunei SAG, Comuna SAG, Str. II, nr. 49, jud. Timis;

- Interviul in data de 27.09.2024, ora 10.00 la sediul Primariei comunei SAG, Comuna SAG, Str. II, nr. 49, jud. Timis.


II. Denumirea postului: Referent de Specialitate II - Casier, Compartiment Contabilitate si Resurse Umane - post vacant, contractual de de executie, pe perioada nedeterminata, astfel:

DENUMIREA POSTULUI: Referent de Specialitate II - Casier

NIVELUL POSTULUI: functie contractuala de executie

COMPARTIMENT : Compartiment Contabilitate si Resurse Umane

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana

PERIOADA: nedeterminata


Conditii specifice de participare la concurs:

- Studii universitare de licenta absolvite cu diploma, studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in cadrul Facultatii de Stiinte Economice sau a Facultatii de Drept ;

- Vechime in munca: 1 an.

- Cunostiinte operare PC.


Data, ora si locul de desfasurare a concursului:

- Proba scrisa in data de 30.09.2024,ora 10.00, la sediul Primariei comunei SAG, Comuna SAG, Str. II, nr. 49, jud. Timis.

- Interviul in data de 01.10.2024, ora 10.00 la sediul Primariei comunei SAG, Comuna SAG, Str. II, nr. 49, jud. Timis.


Data publicarii si afisarii anuntului de concursuri pe site-ul posturi.gov.ro este: 05.09.2024.


Candidatii vor depune dosarele de participare la concurs in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului de concursuri.


Conditiile de participare si bibliografia se afiseaza la sediul Primariei Comunei Sag si pe site-ul Primariei: www.primariasag.ro.

Relatii suplimentare privind desfasurarea concursului, continutul dosarului, tematica, bibliografia, se pot obtine la sediul: Primariei Sag, persoana de contact: Inspector Jicoane Larisa-Alina, tel. 0256395368, email: [email protected].


Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:


a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.


Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022:


Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


BIBLIOGRAFIA

stabilita pentru concursul de ocupare a functiei de executie, contractuale vacante de Sef Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta, pe perioada nedeterminata


1. OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ ;

2. Legea 53/2003 privind Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare;

3. Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor;

4. ORDIN nr. 75 din 27 iunie 2019 pentru aprobarea Criteriilor de performanta privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare cu modificarile si completarile ulterioare;

5. HOTARARE nr. 642 din 29 iunie 2005 pentru aprobarea Criteriilor de clasificare a unitatilor administrativ-teritoriale, institutiilor publice si operatorilor economici din punct de vedere al protectiei civile, in functie de tipurile de riscuri specifice;

6. LEGE nr. 481 din 8 noiembrie 2004 privind protectia civila;

7. Ordin nr. 163 din 28 februarie 2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

8. Hotararea nr. 1579/2005 pentru aprobarea Statutului personalului voluntar din serviciile de urgenta voluntare.


Tematica de concurs pentru functia publica de executie vacanta de Sef Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta:


l. OUG nr. 57/2019 privind Codul administrative- Titlul III Capitolul I - Prevederile generale aplicabile personalului constractual din autoritatile si Institutiile publice, Capitolul IV - Incadrarea si promovarea personalului contractual; Partea a VII - Raspunderea administrativa, Titlul I - Dispozitii generale, Titlul II - Raspunderea administrative disciplinara, cu modificarile si completarile ulterioare;

2. Legea 53/2003 privind Codul muncii: Titlul II - Contractul individual de munca, Titlul IV- Salarizarea, Titlul VI - Formare profesionala, Titlul VIII- Contractele colective de munca;

3. Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor - Cap. II Sectiunea 1,2,6, Cap. I, Sectiunea 1,2,3.

4. ORDIN nr. 75 din 27 iunie 2019 pentru aprobarea Criteriilor de performanta privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare cu modificarile si completarile ulterioare; - integral.

5. HOTARARE nr. 642 din 29 iunie 2005 pentru aprobarea Criteriilor de clasificare a unitatilor administrativ-teritoriale, institutiilor publice si operatorilor economici din punct de vedere al protectiei civile, in functie de tipurile de riscuri specifice- integral;

6. LEGE nr. 481 din 8 noiembrie 2004 privind protectia civila - integral;

7. Ordin nr. 163 din 28 februarie 2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare - integral;

8. Hotararea nr. 1579/2005 pentru aprobarea Statutului personalului voluntar din serviciile de urgenta voluntare - integral.


Calendar concurs Sef Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta:


Nr. crt. Etape de concurs Data/perioada HG 1336/2022

1. Publicarea anuntului 05.09.2024 posturi.gov.ro, sediul unitatii Primaria Sag. Art. 18

2. Depunerea dosarelor 05.09.2024 - 18.09.2024 interval orar

9.00-15.00 la sediul Primariei Comuna Sag Art.34

3. Selectia dosarelor 19.09.2024 Art.36(1)

4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 20.09.2024, ora 12.00 Art.37(1)

5. Depunerea contestatiilor privind selectia dosarelor 20.05.2024, ora 13.00 -15.00 Art.53

6. Solutionarea contestatiilor, afisarea rezultatelor dupa contestatii 20.09.2024, ora 15.00 Art.54(1)

7. Proba scrisa 26.09.2024, ora 10.00 Art.38

8. Afisarea rezultatelor la proba scrisa 26.09.2024, ora 13.00 Art.47(3)

9. Depunerea contestatiilor la proba scrisa 26.09. 2024, intre orele 13.00 - 14.00 Art.53

10. Solutionarea contestatiilor, afisarea rezultatelor dupa contestatii 26.09.2024, ora 15.00 Art.54(3)

Punctajul minim este de 50 puncte pentru a participa la urmatoarele probe

11. Interviu 27.09.2024, ora 11:00 Art.41

12. Afisarea rezultatelor la interviu 27.09.2024, ora 13.00 Art.47(3)

13. Depunerea contestatiilor dupa interviu 27.09.2024, intre orele 13.00 - 14.00 Art.53

14. Solutionarea contestatiilor, afisarea rezultatelor dupa interviu 27.09.2024, ora 15.00 Art.54(3)

15. Afisarea rezultatelor finale 27.09.2024, ora 15.00 Art.47(7)


BIBLIOGRAFIA

stabilita pentru concursul de ocupare a ocuparea functiei contractuale, vacante de Referent de Specialitate II, Casier, Compartiment Contabilitate si Resurse Umane


l. Constitutia Romaniei, cu modificarile si completarile ulterioare;

2. OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, Partea I, titlul I si titlul II ale partii a II-a, titlul I al partii a IV-a, titlul I si II ale partii a VI-a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare;

3. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Legea nr.207/2015 privind Codul de procedura fiscala cu modificarile si completarile ulterioare: Titlul III- dispozitii generale, Titlul V - Stabilirea creantelor fiscale, Titlul VI - Controlul fiscal, Titlul VII -Colectarea creantelor fiscale, Titlul XI - Sanctiuni;

6. Titlul IX - Impozite si Taxe locale din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare;

7. Hotararea nr. 11/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;


Tematica de concurs pentru functia publica de executie vacante de Referent de Specialitate II, Casier din cadrul Compartimentului Contabilitate si Resurse Umane:


l. Constitutia Romaniei, republicata - Titlul I - Capitolul I si II - Drepturile, libertatile si indatoririle fundamentale

2. OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, Partea I, titlul I si titlul II ale partii a II-a, titlul I al partii a IV-a, titlul I si II ale partii a VI-a din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare;

3. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - Principii si definitii, Cap. II Dispozitii speciale;

4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, - integral;

5. Legea nr.207/2015 privind Codul de procedura fiscala cu modificarile si completarile ulterioare: Titlul III- dispozitii generale, Titlul V - Stabilirea creantelor fiscale, Titlul VI - Controlul fiscal, Titlul VII -Colectarea creantelor fiscale, Titlul XI - Sanctiuni;

6. Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare - Titlul IX - Impozite si Taxe locale ;

7. Hotararea nr. 11/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare- integral.


Calendar concurs Referent de Specialitate II - Casier:


Nr. crt. Etape de concurs Data/perioada HG 1336/2022

1. Publicarea anuntului 05.09.2024 posturi.gov.ro, sediul unitatii, Primaria Sag.

2. Depunerea dosarelor 05.09. 2024 - 18.09.2024 interval orar

9.00-15.00 la sediul Primariei Comuna Sag Art.34

3. Selectia dosarelor 19.09.2024 Art.36(1)

4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 20.09.2024, ora 12.00 Art.37(1)

5. Depunerea contestatiilor privind selectia dosarelor 20.05.2024, ora 13.00 -15.00 Art.53

6. Solutionarea contestatiilor, afisarea rezultatelor dupa contestatii 20.09.2024, ora 15.00 Art.54(1)

7. Proba scrisa 30.09.2024, ora 10.00 Art.38

8. Afisarea rezultatelor la proba scrisa 30.09.2024, ora 13.00 Art.47(3)

9. Depunerea contestatiilor la proba scrisa 30.09. 2024, intre orele 13.00 - 14.00 Art.53

10. Solutionarea contestatiilor, afisarea rezultatelor dupa contestatii 30.09. 2024, ora 15.00 Art.54(3)

Punctajul minim este de 50 puncte pentru a participa la urmatoarele probe

11. Interviu 01.10.2024, ora 11:00 Art.41

12. Afisarea rezultatelor la interviu 01.10.2024, ora 13.00 Art.47(3)

13. Depunerea contestatiilor dupa interviu 01.10.2024, intre orele 13.00 - 13.30 Art.53

14. Solutionarea contestatiilor, afisarea rezultatelor dupa interviu 01.10.2024, ora 15.00 Art.54(3)

15. Afisarea rezultatelor finale 01.10.2024, ora 15.00 Art.47(7)


PRIMAR,

ROSU FLAVIUS - ALIN

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Sef Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.