Șef situații de urgență SVSU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Șef situații de urgență SVSU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Primaria Comunei Halchiu, judetul Brasov Expira in 2024-12-09
Locatie
Brasov
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractuala
Anunt
In conformitate cu prevederile HG nr. 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Primaria Comunei Halchiu organizeaza concurs de recrutare, la sediul din sat Halchiu, comuna Halchiu, strada Feldioarei , nr. 1, Judetul Brasov.
1. Post (Denumire, treapta profesionala)
Sef situatii de urgenta SVSU, Clasa III
Conditii generale de participare:
Poate participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute la art. 15 din HG nr. 1336/2022, respectiv:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare:
1. Post (Denumire, treapta profesionala) Sef situatii de urgenta SVSU, Clasa III
- Studii medii cu diploma de bacalaureat;
- Vechime necesara - 7 ani ;
- Detinere permis de conducere , categoria B;
- Domiciliul pe raza Comunei Halchiu.
Concursul pentru postul de Sef situatii de urgenta SVSU, se va desfasura in 3 etape succesive la sediul din, sat Halchiu, comuna Halchiu, strada Feldioarei , nr. 1, Judetul Brasov, astfel:
* publicare anunt:25 noiembrie 2024
* selectia dosarelor de inscriere:11 decembrie 2024
* proba scrisa:13 decembrie 2024
* interviul:17 decembrie
Depunerea dosarelor de inscriere:26 noiembrie 2024 - 9 decembrie 2024, la secretarul comisiei de concurs, doamna Carmen IACOB.
Termenul de depunere a contestatiilor dupa fiecare proba a concursului este de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor;
Solutionarea contestatiilor este de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor;
Afisarea rezultatelor finale se face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii <> sau <>, prin afisare la sediul si pe pagina de internet a institutiei publice organizatoare a concursului, in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de solutionare a contestatiilor.
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine documentele prevazute la art.35 din Regulamentul-cadru: HG nr. 1336/2022
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
In cazul documentului prevazut la lit. e), candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
Durata normala a timpului de munca este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana. Bibliografia si tematica, atributiile prevazute in fisa postului, precum si alte date necesare desfasurarii concursului se afiseaza pe pagina de internet a institutiei publice organizatoare, la sectiunea special creata in acest scop.
Relatii suplimentare privind concursul organizat se pot obtine la secretarul comisiei de concurs,Carmen IACOB , telefon 0268.481174
Anexa 1 Bibliografia/Tematica pentru concursul de recutare , Sef situatii de urgenta SVSU, Clasa III.
1. Constitutia Romaniei, republicata; cu tematica Principii generale, Drepturile, libertatile si indatoririle fundamentale, Indatoririle fundamentale.
2. Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; cu tematica Integral.
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati,republicata, cu modificarile si completarile ulterioare; cu tematica Egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati in domeniul muncii.
4.OUG nr.57/2019 privind Codul aministrativ, respectiv Titlul III Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice (art. 538-543), Capitolul III (art. 549-553), Capitolul IV (art. 554-556)
5. Legea nr. 53/2003 privind Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare; cu tematica Incheierea contractului individual de munca, Executarea contractului individual de munca, Incetarea contractului individual de munca.
6. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare; cu tematica Accesul la informatiile de interes public.
7. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare; cu tematica Obligatiile angajatorilor , Obligatiile lucratorilor.
8. Ordinul nr. 75/2019 pentru aprobarea Criteriilor de performanta privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare si a serviciilor private pentru situatii de urgenta; cu tematica Criteriile de performanta privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare si a serviciilor private pentru situatii de urgenta.
9. Legea nr. 481/2004 privind protectia civila; cu tematica Organizarea protectiei civile, Drepturile si obligatiile cetatenilor, Atributii si obligatii privind protectia civila, Instiintarea, avertizarea si alarmarea.
10. Hotararea nr. 1579/2005 pentru aprobarea Statutului personalului voluntar din serviciile de urgenta voluntare; cu tematica Statutul personalului voluntar din serviciile de urgenta voluntare.
11. Legea nr. 78/2014 privind reglementarea activitatii de voluntariat in Romania; cu tematica Reglementarea activitatii de voluntariat in Romania.
12. Hotararea nr. 1491/2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind structura organizatorica, atributiile, functionarea si dotarea comitetelor si centrelor operative pentru situatii de urgenta;cu tematica Structura organizatorica, atributiile, functionarea si dotarea comitetelor si centrelor operative pentru situatii de urgenta.
13. Ordonanta de urgenta nr. 21/2004 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta; cu tematica Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta.
Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicarile,
modificarile si completarile acestora
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.