Senior Accountant
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
VIENNA INSURANCE GROUP MANAGEMENT SERVICE
Senior Accountant
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
VIENNA INSURANCE GROUP MANAGEMENT SERVICE
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
Vienna Insurance Group is one of the largest listed international insurance groups in Central and Eastern Europe (CEE). The Group, headquartered in Vienna, operates around 50 insurance companies in 24 countries and has approximately 23,000 employees.
Vienna Insurance Group Management Service SRL (VIG MS) is the group owned IT Service provider for all Romanian entities (Asirom, BCR Life Insurance and Omniasig) of Vienna Insurance Group.
Cerinte
• Diploma de licența in contabilitate, finante sau un domeniu conex;
• Certificarile relevante reprezinta un avantaj;
• Experienta dovedita in contabilitate, cu un minim de 3 – 5 ani de experienta profesionala;
• Experienta practica in lucrul cu un software de contabilitate (SAP de preferat);
• Cunoastere temeinica a principiilor contabile;
• Atentie la detalii și angajament pentru acuratetea datelor;
• Excelente abilitati de comunicare și interpersonale pentru a colabora eficient cu diferite echipe din organizație;
• Capacitatea de a se adapta la un mediu de lucru cu ritm alert;
• Deschidere fata de oameni și idei, precum și placerea de a lucra cu sarcini variate;
• Bune cunostinte de limba engleză;
• Competențe avansate de lucru cu Excel și PowerPoint.
Responsabilitati
Responsabilitati:
• Asigura organizarea și executarea la timp a inregistrarilor contabile pe baza documentelor justificative pentru toate operațiunile patrimoniale;
• Asigura respectarea sistemului de evidenta contabila al firmei, conform legislației în vigoare.
• Verifica corectitudinea și conformitatea inregistrarilor contabile, conform standardele legale și procedurile interne;
• Asigura arhivarea corecta și completa a documentelor justificative și a inregistrărilor contabile,
• Participa la pregatirea balantelor de verificare, a inventarului companiei și a situațiilor financiare (bilanțuri, conturi de profit și pierdere etc.);
• Pregatește rapoarte financiare și analize la cerere, contribuind la o imagine de ansamblu a resurselor financiare ale companiei;
• Asigura pregatirea corecta și la timp a rapoartelor lunare, trimestriale și anuale catre autoritatile fiscale si alte instituții, conform cerințelor legale;
• Monitorizeaza și informeaza despre situațiile legate de sumele datorate de terțti care nu au fost achitate la scadența
Oferta noastra:
• Pentru aceasta poziție full-time, oferim un pachet de compensații atractiv, conform calificarilor si experienței tale;
• Un birou situat in centrul orașului;
• Opțiunea de a lucra in regim hibrid;
• Un mediu prietenos, sigur și stabil
Beneficii
Prime ocazii speciale
(ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
Asigurare medicala
Asigurare de viata
Abonament Bookster
Program de lucru flexibil
Petreceri/evenimente companie
Laptop
Telefon mobil
Tichete de masa
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.