Senior Credit Controller
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
SIAD ROMANIA SRL
Senior Credit Controller
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
SIAD ROMANIA SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitatea postului:
Titularul postului are rolul de a asigura managentul creantelor in cadrul SIAD Romania, de intocmire si raportare a situatiilor cu privire la încasările creanțelor de la clienți și de a desfășura activități de recuperare a debitelor în conformitate cu regulile și procedurile în vigoare. De asemenea, are rolul de a susține prin demersuri active (întocmire de proceduri, transmitere de documente, verificări constante) toate acțiunile pe care compania le susține direct sau indirect în privința operațiunilor de recuperare de debite.
Atribuții principale:
- Asigură evidența încasărilor și relația cu clienții debitori.
- Intocmeste si transmite situațiile privind creantele si sumele datorare de catre debitorii SIAD Romania.
- Efectuează si supervizeaza procesul de confirmări de solduri ce vizează conturile de creanțe.
- Constituie și reversează trimestrial provizioane pentru clienții incerți conform procedurii de credit management.
- Desfășoară activități de recuperare a debitelor în conformitate cu regulile și procedurile in vigoare.Sarcini și îndatoriri specifice:
- Verifică și întreprinde acțiuni concrete de aplicare corectă a regulilor și procedurilor în vigoare în domeniul activității de recuperare debite.
- Urmărește încasarea facturilor cu scadență depășită emise către clienții companiei conform instrucțiunilor/procedurilor interne.
- Supervizeaza sau, dupa caz, trimite periodic confirmări de sold către portofoliul de clienți al companiei pentru a se asigura de corecta înregistrare a facturilor și încasărilor și validează aceste confirmari de sold împreună cu clienții.
- Colaborează cu compania de colectare debite și se asigura ca sunt furnizate toate documentele solicitate în vederea începerii/derulării procedurii de recuperare a debitelor restante.
Sarcini și îndatoriri specifice:
- Verifică și întreprinde acțiuni concrete de aplicare corectă a regulilor și procedurilor în vigoare în domeniul activității de recuperare debite.
- Urmărește încasarea facturilor cu scadență depășită emise către clienții companiei conform instrucțiunilor/procedurilor interne.
- Supervizeaza sau, dupa caz, trimite periodic confirmări de sold către portofoliul de clienți al companiei pentru a se asigura de corecta înregistrare a facturilor și încasărilor și validează aceste confirmari de sold împreună cu clienții.
- Colaborează cu compania de colectare debite și se asigura ca sunt furnizate toate documentele solicitate în vederea începerii/derulării procedurii de recuperare a debitelor restante.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.