ȘOFER - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
ȘOFER - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Comuna Lugasu de Jos, judetul Bihor Expira in 2025-01-17
Locatie
Bihor
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:
Document atasat corectat
A) Comuna Lugasu de Jos, cu sediul in sat. Lugasu de Jos, com. Lugasu de Jos, nr. 177, jud. Bihor, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractuale, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare si a art. IV, alin. (1), lit. b. si alin. (2) din O.G. nr. 34/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, dupa cum urmeaza:
1. Nivelul postului: executie
2. Denumirea postului: 1 POST SOFER DEBUTANT, pe perioada nedeterminata, 8 ore/zi, nivel de studii medii
3. Gardul/Treapta profesional/profesionala: M
4. Numarul de posturi: 1
5. Compartiment Cantina Sociala
B) Documentele solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs:
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 la Regulamentul cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar. Documentul poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de sustinere a probei scrise.
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b)-e) precum si copia certificatului de incadrare in grad de handicap (daca este cazul) se prezinta insotite de documentele originale, pentru a se certifica cu mentiunea "conform cu originalul".
Dosarele care nu indeplinesc conditiile de participare si care nu contin documentele solicitate vor fi respinse in cadrul selectiei de dosare, organizata de catre comisia de concurs.
C) Conditii generale prevazute de art. 15 din H.G. nr. 1336/08.11.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza everintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs:
a) nivelul studiilor: studii medii cu/fara diploma de bacalaureat,
b) certificat de calificare profesionala: nu este cazul
c) nivelul minima in munca: nu este necesara.
d) permis de conducere CAT. B, C, CE;
D)Bibliografie:
1.Legea Nr. 307 din 12 iulie 2006 (*republicata*) privind apararea impotriva incendiilor,
2. Legea Nr. 319 din 2006 privind sanatatea si securitatea muncii cu modificarile si completarile ulterioare - Cap.IV - Obligatiile lucratorilor;
3.Ordinul nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica privind mediul de viata al populatiei cu modificarile si completarile ulterioare -Capitolul VI -Norme de igiena pentru unitatile de folosinta publica.
4. Legea Nr. 53 din 2003 - Codul Muncii, republicata - Titlul XI, Cap.II - Raspunderea disciplinara art.247-252, cu modificarile si completarile ulterioare
5. Legea 208/1997 privind Cantinele de ajutor social.
E)Tematica:
- cunostinte de legislatie rutiera;
- conduita preventiva in circulatia rutiera;
- masuri de prim ajutor
F) Calendarul concursului:
- 17.01.2025, ora :9.00-15.00 termenul limita pentru depunerea dosarelor;
- 27.01.2025, ora : 9.00 proba scrisa a concursului, la sediul institutiei: com. Lugasu de Jos, sat. Lugasu de Jos, nr. 177, jud. Bihor;
- 29.01.2025, ora :12.00 proba interviu a concursului, la sediul institutiei: com. Lugasu de Jos, sat. Lugasu de Jos, nr. 177, jud. Bihor;
Desfasurator concurs:
- Publicarea postului: 23.12.2024
- Inscrierea la concurs se va face in perioada 24.12.2024-17.01.2025, intre orele 9.00-15.00 la sediul institutiei: loc. Lugasu de Jos, nr. 177.
- Selectia dosarelor depuse: 20.01.2025
- Afisarea rezultatelor sectiei dosarelor: 22.01.2025, ora 12.00
Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor candidatilor se poate face in cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor.
- Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor: 24.01.2025, ora 12.00
- Proba scrisa a concursului: 27.01.2025, ora 9.00
- Afisarea rezultatelor la proba scrisa: 27.01.2024, ora 14.00
- Proba interviu a concursului: 29.01.2025, ora 12.00
- Afisarea rezultatelor interviu:.29.01.2025, ora 15.00
Depunerea contestatiilor privind rezultatele concursului se poate face in cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor.
- Afisarea rezultatelor finale: 31.01.2025, ora 12.00
Detalii suplimentare se pot obtine la sediul Comunei Lugasu de Jos cu sediul in sat. Lugasu de Jos, com. Lugasu de Jos, nr. 177, jud. Bihor, tel. 0259/346.336, e-mail: [email protected].
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.