Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
T

Soft Collection Officer

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
TBI Bank
Functia Jobului:
Functionari Publici
Industrie:
Bancar, finante si asigurari
Tip job:
Program Full Time
Nivel experienta:
Fara experienta
Vechime:
Fara experienta/Mai putin de 1 an
Descriere:

Cine suntem:



Esti interesat sa te alaturi unei banci altfel, cu o abordare inovatoare si o cultura moderna?

tbi, este una dintre cele mai profitabile banci care se dezvolta intr-un ritm alert. Suntem o banca cu un background de succes, care functioneaza ca un start-up, mereu in cautare de noi oportunitati pentru a ne dezvolta. Cum facem acest lucru?

  Contributia principala la succesul nostru o au oamenii din tbi. Echipa noastra este definita de trei trasaturi distinctive: curaj, pasiune si atentie, fara teama de a iesi din tipare si de a redefini banking-ul.



Cei care lucreaza in tbi bank sunt extrem de multumiti - 80% dintre ei ar recomanda cu incredere tbi ca angajator pentru prieteni si familie. Echipa noastra se implica in proiecte ambitioase pe termen lung si este ghidata de o determinare constanta de a-si dezvolta potentialul si cariera. Suntem dedicati si incurajam invatarea continua si luarea de decizii. Iar acestea nu sunt simple afirmatii corporatiste, ci reflecta experientele autentice ale colegilor nostri. Cariera ta inseamna ceea ce vrei să fii și cine vrei să fii. Inseamna sa-ti aduci la locul de muncă ︉︈︂︌︂︉︁︆​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎cea mai buna parte a ta. Sa-ti aduci abilitățile, curiozitatea și dorinta permanenta de autodepasire. La noi îți vei îmbina ingeniozitatea cu cele mai noi tehnologii pentru a realiza lucruri incredibile.



Pozitia de Ofiter Colectare Debite face parte din departamentul de Recuperare Amiabila si presupune apelarea clientilor restantieri si negocierea sumelor restante.



Căutăm în toată țara un coleg care să se alăture departamentului nostru. Daca iti doresti un Job flexibil si 100% Remote (work frome home), esti invitat sa ni te alaturi! Echipa noastra abia asteapta sa te cunoasca!



Departamentul Recuperare are disponibile 3 tipuri de program: 8, 6 si 4 ore.



Ce vei face:



  • Contactarea telefonica a clientilor și inițierea activităților de recuperare;
  • Raportarea / Investigarea suspiciunilor de fraudă identificate ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈în activitatea zilnică;
  • Colaborarea cu toate departamentele companiei în vederea atingerii obiectielor individuale, precum și pentru rezolvarea cazurilor întâlnite în activitatea de recuperare;
  • Stabilirea prin negociere de termene scurte de plată, conform strategiei la nivel de departament;
  • Gestionarea portofoliului de clienți în condițiile și limitele de credit convenite.
  • Contactarea telefonica a clientilor și inițierea activităților de recuperare;
  • Raportarea / Investigarea suspiciunilor de fraudă identificate ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈în activitatea zilnică;
  • Colaborarea cu toate departamentele companiei în vederea atingerii obiectielor individuale, precum și pentru rezolvarea cazurilor întâlnite în activitatea de recuperare;
  • Stabilirea prin negociere de termene scurte de plată, conform strategiei la nivel de departament;
  • Gestionarea portofoliului de clienți în condițiile și limitele de credit convenite.


Ce ai nevoie pentru a reusi:


  • Diplomă de bacalaureat/licenta;
  • Experiența în sectorul financiar-bancar reprezinta un avantaj;
  • Experiență în domeniul recuperării creanțelor, analiză, antifraudă reprezinta un avantaj;
  • Cunoștințe în operarea P.C;
  • Foarte bune abilități de comunicare și negociere;
  • Perseverenta în atingerea obiectivelor individuale si la nivel de departament;
  • Dorinta de a-ti imbunatati continuu abilitatile;
  • Orientare către client;
  • Capacitatea de a lucra sub presiune;
  • Simț analitic și inițiativă în luarea rapidă și corectă a deciziilor în funcție de situațiile întâlnite.


Ceea ce oferim:


  • Un job flexibil, 100% remote;
  • Abonament privat de sanatate la Regina Maria;
  • Posibilitatea de a-ti dezvolta o cariera in mediul bancar;
  • Mediu de lucru bazat pe deschidere și muncă în echipă;
  • Oportunitati reale de dezvoltare profesionala;
  • Pachet salarial motivant, care apreciaza foarte mult performanta.




Suna atractiv? Hai sa ne cunoastem! Viziteaza pagina noastra de cariere pentru a afla mai multe despre ceea ce ne deosebeste. Daca suna interesant, ne-ar placea sa aplici, ca sa discutam mai multe detalii!



Ne-am dori sa raspundem tuturor aplicantilor, dar din cauza numarului mare de candidaturi pe care le primim, putem contacta doar candidatii selectati. Toate candidaturile sunt tratate cu cea mai mare confidentialitate.



Prin trimiterea aplicatiei tale de angajare catre tbi bank, confirmi ca ai citit documentul intitulat "Informatii privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru candidati", disponibil public pe pagina de cariere tbi.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Soft Collection Officer
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.