Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
H

Specialist achizitii

Adaugat: 2 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
HOSPICE Casa Sperantei
Functia Jobului:
Aprovizionare & achizitii
Industrie:
Transport si logistica
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Scurta descriere a companiei


HOSPICE Casa Sperantei este o organizatie non-profit infiintata in 1992, care a introdus conceptul de ingrijire paliativa in Romania. Cu o activitate de peste 30 de ani, HOSPICE este liderul national in domeniul ingrijirii paliative, oferind servicii gratuite si integrate pentru pacientii cu boli incurabile si limitatoare de viata si familiile acestora. Misiunea noastra este sa imbunatatim calitatea vietii pacientilor, oferindu-le ingrijire medicala, sprijin social, consiliere psiho-emotionala si spirituala.





In prezent, HOSPICE Casa Sperantei are centre de ingrijire in Brasov si Bucuresti, echipe mobile in Fagaras si Zarnesti, precum si un centru socio-medical la Adunatii Copaceni destinat exclusiv copiilor pacienti si familiilor acestora. In cei 32 de ani de activitate, am adus alinare si speranta pentru aproape 50.000 de pacienti.





Viziunea noastra este ca toti pacientii din Romania sa beneficieze de servicii adecvate de ingrijire paliativa, traind cu demnitate si alaturi de cei dragi, in fata celor mai mari greutati. In fiecare zi, punem in practica aceasta viziune cu ajutorul unui colectiv dedicat, care isi aduce aportul nu doar in ingrijirea pacientului, dar si in educatia si informarea profesionistilor din domeniu.


Alatura-te echipei HOSPICE Casa Sperantei si fa parte dintr-o organizatie care schimba vieti, oferind speranta si compasiune neconditionata celor care au nevoie de noi.


Cerinte


- studii superioare

- experienta minim 2 ani intr-un rol similar

- foarte bune abilitati de comunicare

- capacitate de organizare si planificare

- capacitate de a respecta termene

- spirit de observatie si atentie sporita la detalii

- gandire analitica

- persoana dinamica, pro-activa, cu gandire pozitiva, rezistenta la stres

- seriozitate si confidentialitate

- cunostinte bune operare PC MSOffice (Word, Excel, navigare internet, Outlook)

- cunostinte limba engleza scris/vorbit



Responsabilitati


 elaboreaza programul anual al achiziţiilor

 elaboreaza documentatiile de atribuire si documentele constitutive ale dosarului achizitiei, initiaza procedurile de atribuire, asigura desfasurarea si finalizarea acestora;

 intocmeste notele justificative privind determinarea valorii estimate a achizitiei, privind alegerea criteriilor de calificare sau alegerea procedurilor de achizitie ce ii sunt repartizate;

 intocmeste declaratiile privind studiile de piata realizate in cazul cumpararilor directe;

 asigura utilizarea mijloacelor electronice in cazul procedurilor de atribuire;

 solicita specificatii tehnice pentru fiecare produs ce urmeaza a fi introdus intr-o procedura de atribuire;

 notifica furnizorii cu privire la neindeplinirea obligatiilor contractuale sau rezilierea contractelor / incetarea acordurilor cadru inainte de termen;

 redacteaza documente constatatoare privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale si se asigura de transmiterea acestora partilor interesate;

 pregateste si lanseaza cereri de oferta interne si externe, poarta corespondenta interna si externa cu furnizorii;

 planifică achizitiile conform statisticilor si necesarului comunicat;

 initiaza, lanseaza si finalizeaza proceduri de achizitii;

 monitorizeaza comenzile pana la receptia marfurilor;

 prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si concurenta.





Alte informatii


• 24 zile de concediu de odihna, anual;

• 1 zi libera pentru ziua de nastere a salariatului;

• 1 zi libera de Ziua Mondiala a Sanatatii;

• Tichete de masa in valoare de 40 lei/zi;

• Abonament servicii medicale si asigurare in regim privat

• Abonament Bookster;


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Specialist achizitii
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.