Specialist Achiziții
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
Siena Residence S.R.L.
Specialist Achiziții
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
Siena Residence S.R.L.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Specialist Achiziții
Dorești să faci parte dintr-o companie lider în domeniul dezvoltării imobiliare?
Căutăm un Specialist Achiziții experimentat, care să ges- tioneze procesul de achizitie de materiale şi echipamente necesare proiectului, contribuind la optimizarea costurilor si la asigurarea unui flux constant de resurse.
Responsabilități:
Gestionarea întregului proces de achizitie de materiale de constructie, echipamente si alte resurse necesare
desfăsurării proiectului 81 Residence.
• Identificarea şi evaluarea furnizorilor, negocierea preturilor si termenilor contractuali pentru a asigura cele mai bune
oferte. • Realizarea de comenzi și monitorizarea stocurilor pentru a evita întreruperi în derularea lucrărilor.
Dezvoltarea şi întreţinerea relatiilor de colaborare cu fur- nizorii, precum şi identificarea de noi parteneri de încre-
dere. • Analiza nevoilor de achiziție pe termen scurt şi lung, co- laborând strâns cu echipa de proiect şi cu managerii de
santier pentru a anticipa necesităţile de materiale şi
echipamente.
Urmărirea şi optimizarea procesului de achizitie pentru a asigura un raport optim între calitate şi cost. Gestionarea documentației necesare, inclusiv comenzi de
achizitie, contracte şi rapoarte de livrare. • Asigurarea respectării normelor de calitate şi siguranță pentru toate materialele achiziționate..
Cerinte:
• Studii superioare finalizate, de preferat în domenii precum Economie, Inginerie, Management sau Logistică.
Experienţă de minim 3 ani într-un rol similar de achizitii,
preferabil în construcții, real estate sau domenii conexe. Cunostinte solide despre materiale de constructie, echipa- mente si furnizori din piata de profil.
• Abilități excelente de negociere şi experiență în gestionar- ea relaţiilor cu furnizorii.
• Capacitate de analiză şi atenție la detalii, pentru a gestio- na eficient costurile şi resursele,
Cunostinte avansate de MS Office (Excel, Word) şi expe
rienţă în utilizarea softurilor de management al achizițiilor. Cunoştinţe despre reglementările de calitate şi siguranţă
aplicabile în domeniul constructiilor, constituie un avantaj.
Ce oferim:
Pachet salarial corect si beneficii.
Oportunitatea de a lucra într-un proiect imobiliar de
referinţă.
Beneficii suplimentare, incluzând abonament la servicii Fitness şi alte avantaje flexibile.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.