Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
I

Specialist Achizitii si Procesare Facturi

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
IHM Total Consult Romania
Functia Jobului:
Aprovizionare & achizitii
Industrie:
Transport si logistica
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Scurta descriere a companiei


IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.

Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.



Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.

Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.

Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.



Cerinte


-Studii superioare absolvite in contabilitate/economie;

-Experienta de minimum 1-2 ani in departementul de achizitii sau contabilitate;

-Cunoasterea unui sistem ERP ;

-Abilitati bune de utilizare a Pachetului Microsoft Office ;

-Cunosterea limbii engleze la un nivel mediu;

-Abilitati excelente de comunicare si colaborare ;

-Atentie la detalii si capacitate de a gestiona mai multe sarcini simultan ;

-Abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a respecta termenele limita.


Responsabilitati


-Crearea si procesarea comenzilor de achizitie in sistemul ERP al companiei;

-Verificarea informatiilor din PO-uri pentru acuratetea datelor si conformitatea cu politicile interne;

-Comunicarea cu departamentele interne si cu furnizorii pentru clarificari sau actualizari legate de PO-uri;

-Inregistrarea receptiilor de bunuri si servicii in sistemul ERP;

-Obtinerea confirmarii de la fiecare responsabil de buget ca bunurile si serviciile receptionate corespund PO-urilor initiale ;

-Rezolvarea discrepantelor intre PO-uri si GR-uri prin colaborare cu departamentele relevante si furnizorii ;

-Verificarea si validarea facturilor primite de la furnizori ;

-Asocierea facturilor cu PO-urile si GR-urile corespunzatoare;

-Monitorizarea termenelor de valabilitate ale contractelor si coordonarea reinnoirii acestora;

-Mentinerea unei baze de date precise si actualizate a tuturor contractelor active;

-Participarea la negocieri de preturi si termeni de livrare ;

-Monitorizarea stocurilor si plasarea comenzilor pentru a asigura disponibilitatea produselor.;

-Generarea de rapoarte periodice privind activitatea de achizitii si statusul PO-urilor/GR-urilor/facturilor.


Alte informatii


-Salariu atractiv;

-Tichete de masa de 40 lei/zi lucrata;

-Prima de Paste si Craciu;

-Decontare transport;

-Bonus anual de performanta;

-Abonament lunar servicii medicale prin Regina Maria;

-Pensie pilon III;

-Program de lucru hibrid.


Beneficii




  • Bonus de performanta


  • Prime ocazii speciale
    (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)


  • Abonament medical


  • Abonament la sala sport


  • Pensie privata


  • Training-uri


  • Cursuri


  • Decontarea transportului


  • Program de lucru flexibil


  • Teambuilding-uri / excursii


  • Petreceri/evenimente companie


  • Laptop


  • Telefon mobil


  • Tichete de masa

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Specialist Achizitii si Procesare Facturi
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.