Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
M

SPECIALIST ACHIZITII

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
MECANEX SA
Functia Jobului:
Administratie, personal administrativ
Industrie:
Publicitate, media si comunicare
Salariu:
Media neta estimata pe baza celor 1480 salarii introduse in Salario: 5.100 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Dorohoi | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
2 ani
Descriere:

-identifica necesarul de aprovizionare;
-negociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contractele cu acestia
-ia masurile necesare pentru ca toate comenzile să fie executate in limita bugetului;
-recomanda alegerea produselor;
-intocmeste si analizeaza cererile de oferta;
-supervizeaza derularea contractelor;
-elaboreaza politicile, procedurile si instrumentele de lucru necesare gestionarii activitatii de aprovizionare si achizitii la nivel de companie;
-elaboreaza rapoarte cu privire la cheltuieli, la nivel de companie si pe fiecare directie de business;
-elaboreaza propuneri de imbunatatire a procedurilor si instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor;
-organizeaza si participa la licitatii;
-analizeaza piata si sistemul de livrare pentru evalua valabilitatea actuala si viitoare a produselor;
-intocmeste si urmareste comenzile de aprovizionare import/export;
-organizarea si desfasurarea activitatii de achizitii la nivelul companiei;
-optimizarea costurilor si timpului, derularea activitatilor in conditii de siguranta;
-corectitudinea datelor raportate;
-calitatea relatiei cu furnizorii si clientii;
-folosirea eficienta a resurselor.
-raspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii;– raspunde pentru calitatea si cantitatea produselor achizitionate;– identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;
– negocierea contractelor de furnizare;
– gestionarea eficienta a stocurilor;
-realizeaza achiziția de echipamente, instalatii si diverse materiale ținand cont de cantitatea necesara, de specificatiile tehnice si cerintele de ︁︀︉​︉︇​︁︀︁​︉calitate cerute de catre departamentul tehnic; Raspunde de respectarea de catre furnizori a conditiilor din comanda (preturi, termene de livrare, certificate de calitate etc.);
- pregătește cereri de oferta și solicita oferte de preț furnizorilor; Proceseaza si negociaza cererile de aprovizionare primite; Emite comenzi furnizorilor în concordanta cu politicile si contractele de achizitie ale companiei; Prospecteaza piata , identifica si evalueaza oportunitati si noi furnizori locali.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: SPECIALIST ACHIZITII
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.