specialist în relații relații cu presa - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
specialist în relații relații cu presa - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Administratia Bazinala de Apa Mures Expira in 2024-12-16
Locatie
Mures
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Nr. 29801/29.11.2024
Anexa 2 - anunt de scoatere la concurs
Anexa la Decizia nr. 556/29.11.2024 de constituire comisie de concurs
ANUNT
privind organizarea concursului pentru ocuparea functiei contractuale
de executie vacante, pe perioada nedeterminata,
de specialist in relatii publice la Compartimentul Relatii cu Presa
din cadrul ADMINISTRATIEI BAZINALE DE APA MURES
F-RU-82
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES, cu sediul in Targu Mures, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, organizeaza concurs pentru ocuparea functiei contractuale de specialist in relatii publice, pe perioada nedeterminata.
Activitatea profesionala a postului de specialist in relatii publice, se va desfasura in cadrul Compartimentului Relatii cu Presa de la sediul ADMINISTRATIEI BAZINALE DE APA MURES.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concursul pentru ocuparea postului corespunzator functiei contractuale de executie, precum si calendarul desfasurarii concursului sunt:
1. Studii superioare (inclusiv studii de scurta durata) in domeniile fundamentale, domeniile de licenta si/sau specializarile conform Nomenclatorul domeniilor si al specializarilor programelor de studii universitare);
2. exprimarea corecta din punct de vedere ortografic si gramatical, in limba romana;
3. excelente abilitati de comunicare, putere de concentrare, capacitate de sinteza si capacitate de a gestiona mai multe proiecte simultan;
4. capacitatea de a lucra cu termene stricte, implicare, responsabilitate;
5. disponibilitate la program prelungit, uneori in afara orelor de program si deplasari frecvente;
6. bune cunostinte de operare PC : Microsoft Office, Outlook;
7. Experienta anterioara in relatii publice, comunicare sau jurnalism (1-3 ani), constituie avantaj;
8. Experienta in redactarea comunicatelor de presa, organizarea de evenimente de presa sau gestionarea relatiei cu mass-media, constituie avantaj;
9. Abilitati de negociere si relationare - construirea si mentinerea relatiilor pozitive cu mass-media si alte parti interesate;
10. Capacitate de a redacta comunicate de presa, articole, speech-uri sau alte materiale publice;
11. Cunoasterea mass-media:
Intelegerea functionarii presei si a proceselor editoriale.
Familiaritate cu platformele de social media (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram etc.) si gestionarea conturilor oficiale.
Calendarul de desfasurare al concursului pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacante pe perioada nedeterminata de specialist in relatii publice la Compartimentul Relatii cu Presa din cadrul ADMINISTRATIEI BAZINALE DE APA MURES:
Concursul se va desfasura la sediul Administratiei Bazinale de Apa Mures din strada Koteles Samuel, nr. 33, dupa urmatorul calendar:
16.12.2024, orele 14:00 - data limita de depunere a dosarelor de concurs, la sediul ABA Mures
17.12.2024, orele 09:00 - Selectia dosarelor
17.12.2024, orele 15:00 - termen de afisare a rezultatelor in urma verificarii dosarelor
18.12.2024, orele 15.00 - termen de depunere a contestatiilor la rezultatul verificarii dosarelor
19.12.2024, orele 15.00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatiile la verificarea dosarelor
23.12.2024, orele 09:00 - Proba scrisa
24.12.2024, orele 10:00 - termen de afisare a rezultatelor probei scrise
30.12.2024, orele 10:00 - termen de depunere a contestatiilor la proba scrisa
31.12.2024, orele 10:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatiile la proba scrisa
08.01.2025, orele 09.00 - Interviul
09.01.2025, orele 13:00 - termenul de afisare a rezultatelor interviului
10.01.2025, orele 13:00 - termen de depunere a contestatiilor la interviu
13.01.2025, orele 13:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatiile la proba interviului si a rezultatelor finale.
Conform art.35 al Hotararii de Guvern nr.1336 din 2022 pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 30 de zile anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model european;
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f), poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice a concursului.
Dosarele de concurs se depun la Serviciul Resurse Umane sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea postului vacant.
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice.
Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila. (Se va mentiona adresa de mail)
Nerespectarea prevederilor referitoare la transmiterea si inregistrarea dosarului de concurs, dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
Pentru ocuparea unui post contractual vacant candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale conform art. 14 din Hotararea de Guvern nr.1336 din 2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii.
BIBLIOGRAFIE
1. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public;
2. HOTARARE nr. 123 din 7 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public;
3. Legea Apelor 107/25.09.1996, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Ordonanta de Urgenta nr. 107/05.09.2002 privind infiintarea Administratiei Nationale ,,Apele Romane", cu modificarile si completarile ulterioare;
5. HOTARARE nr. 1176 din 29 septembrie 2005 privind aprobarea Statutului de organizare si functionare a Administratiei Nationale ,,Apele Romane", cu modificarile si completari ulterioare;
6. Legea nr. 190/2018 privind protectia datelor cu caracter personal (in contextul GDPR).
7. Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe.
TEMATICA
1. LEGE nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public;
2. HOTARARE nr. 123 din 7 februarie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public;
3. Legea Apelor 107/25.09.1996 cu modificarile si completarile ulterioare; Capitolul I, Capitolul III Gospodarirea apelor, Sectiunea 1 Cunoasterea resurselor de apa;
4. ORDONANTA DE URGENTA nr. 107 din 5 septembrie 2002 privind infiintarea Administratiei Nationale ,,Apele Romane", art. 1,2,3,5 si Anexa 1;
5. STATUTUL din 29 septembrie 2005 de organizare si functionare a Administratiei Nationale ,,Apele Romane" Capitolul I, II, III, Capitoul IV, Capitolul VII si VIII;
6. Legea nr. 190/2018 privind protectia datelor cu caracter personal (in contextul GDPR) CapitoIele I si II;
7. Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, art. 36.
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul institutiei, serviciul Resurse Umane, Relatii cu publicul si Administrativ, de luni pana joi intre orele 8,00-15,00 si vineri intre orele 8:00-12:00 pana in data de 16.12.2024, orele 14:00.
Informatii suplimentare se pot obtine:
- la sediul Administratiei Bazinale de Apa Mures din strada Koteles Samuel, nr. 33
- la numar de telefon 0265-260289 int. 1440 sau 1460
- pe site http://mures.rowater.ro/despre-noi/cariera/concursuri-ocupare-posturi/
- e-mail [email protected]
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.