SPECIALIST IN SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR/SESIZARILOR
Adaugat: 5 zile în urmă
SYNEVO ROMANIA SRL
SPECIALIST IN SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR/SESIZARILOR
Adaugat: 5 zile în urmă
SYNEVO ROMANIA SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Mediul de lucru si beneficiile oferite de companie:
O cultura organizationala bazata pe incredere, transparenta, comunicare, valori comune. Un ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈︁︀︈︈︈︈︁︈︅︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀loc de munca in care esti incurajat sa descoperi, sa inveti, sa dezvolti competente si sa iti demonstrezi talentul. Oferim un pachet salarial competitiv, cu beneficii atractive si un mediu de lucru flexibil, care iti va permite sa iti atingi obiectivele profesionale si personale:
- Abonament medical;
- Tichete de masa;
- Prime in bani cu diverse ocazii (Craciun/ Pasti, 8 Martie);
- Ajutoare financiare pentru evenimente familiale;
- Zile libere pentru evenimente familiale;
- Concediu de odihna intre 21-25 zile in functie de vechimea ȋn companie;
- Prima de vacanta;
- Alte bonusuri ocazionale – conform politicilor companiei;
- Programe de dezvoltare interne sau externe; platforma de e-learning interna;
- Educatie medicala continua - participari la evenimente medicale specifice;
- Programe de sanatate emotionala;
- Oportunitati de participare la activitati CSR sponsorizate de catre companie;
- Flexibilitatea programului de lucru (acolo unde specificul activitatii permite).
Rolul tau:
- Preiei, triezi si inregistrezi reclamatiile/ sesizarile, le documentezi solicitand de la departamentele responsabile informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor;
- Formulezi si transmiti raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon etc.);
- Asiguri comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toate caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email etc.);
- Analizezi o varietate de surse de informatie in vederea finalizarii corecte si rapide a situatiilor aparute;
- Solutionezi si raspunzi in cel mai scurt timp reclamatiilor/ sesizarilor primite prin toate canalele de intrare in companie, fara a depasi termenele limita stabilie prin reglementarile legale si interne;
- Identifici factorii care au dus la generarea reclamatiei/ sesizarii;
- Contribui la elaborarea instructiunilor privind modul de comunicare catre clienti in cazul reclamatiilor, urmarind in aria sa de activitate implementarea acestora de catre departamentele care interactioneaza direct cu clientii;
- Participi la realizarea diferitelor analize de satisfactie a clientilor.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.