Specialist Logistica si Service
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Ioana Iordache HR Consultant
Specialist Logistica si Service
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Ioana Iordache HR Consultant
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
Hi, I'm Ioana, Human Resources Consultant.
With an experience of 5 years in HR, I decided to work on my own. If you are looking for consulting in the recruitment area, let's talk.
Cerinte
• Studii superioare în domenii precum logistică, transporturi, inginerie sau similar.
• Experiență minim 2 ani într-un rol similar.
• Cunoștințe solide în gestionarea logisticii și coordonarea serviciilor post-vânzare.
• Competențe excelente de organizare și gestionare a timpului.
• Abilități de comunicare și lucru în echipă.
• Cunoștințe licitatii SEAP
• Experiență practică în logistică și service.
• Abilități analitice pentru gestionarea datelor și indicatorilor de performanță.
• Cunoștințe tehnice despre produsele gestionate (avantaj).
Responsabilitati
• Gestionarea activităților de logistică, incluzând transportul și depozitarea produselor.
• Optimizarea fluxului logistic pentru reducerea costurilor și îmbunătățirea eficienței.
• Gestionarea relațiilor cu furnizorii și partenerii de transport.
• Mentinerea relatiilor cu autoritatea vamala, comisionar vamal. ( pregatire documente vama )
• Primirea, vamuirea coletelor de la funizori
• Pregatirea si Trimiterea coletelor catre clientii finali.
• Mentinerea relatiilor cu furnizorii si cu clientii, informarea acestora cu privire la preluare utilaje, comanda piese, livrare utilaje, livrare piese.
• Oferte tehnico-financiare de emis.
• Fise tehnice de prelucrat.
• Licitatii: completarea si trimiterea documentelor pentru licitatii.
• Coordonarea echipelor de service pentru asigurarea unui timp de răspuns rapid și soluții eficiente.
• Supravegherea proceselor de mentenanță și reparații ale echipamentelor.
• Instiintarea clientilor pentru efectuarea reviziilor periodice.
• Monitorizarea stocurilor și actualizarea inventarelor în sistemul intern.
• Coordonarea echipei de service în funcție de prioritățile clienților.
• Urmărirea termenelor de reparație și raportarea periodică către management.
• Colaborarea cu departamentele interne (achiziții, vânzări, management) pentru rezolvarea problemelor operaționale.
• Gestionarea relațiilor cu clienții și furnizorii în ceea ce privește cerințele logistice și tehnice.
• Utilizare avansată a instrumentelor MS Office (Excel, Word).
Alte informatii
Beneficii:
• Pachet salarial competitiv.
• Mediu de lucru dinamic și profesionist.
• Oportunități de dezvoltare profesională.
• Bonusuri de performanță.
• Decont transport.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.