SPECIALIST OFERTARE
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
SC ADREM INVEST SRL
SPECIALIST OFERTARE
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
SC ADREM INVEST SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
- Analizează cerințele proiectului (Caietul de sarcini, Fișa de date, Lista de echipamente).
- Efectuează vizite în teren pentru corelarea cerințelor din Caietul de sarcini cu situația existentă.
- Propune soluții tehnice optimizate d.p.d.v tehnic, aferente sistemelor de automatizare la cheie, și pentru oportunitățile ce aparțin domeniului de activitate.
- Elaborează propunerea tehnică și comercială pentru sistemele de automatizare, precum și sistemele de comandă, control și protecție.
- Analizează d.p.d.v tehnic ofertele primite din piață și stabilește soluții optime.
- Propune echipamente/soluții în scopul dezvoltării și perfecționării domeniului de activitate al companiei.
- Participă la ședințele cu clientul final, pentru adaptarea soluțiilor tehnice propuse.
- Oferă suport echipei de execuție pe parcursul derulării proiectelor.
- Studiază documentația de ofertare primită și corelează specificațiile caietelor de sarcini cu specificațiile tehnice ale echipamentelor disponibile pe piață;
- Se consultă cu clienții, furnizorii și personalul din alte departamente în scopul elaborării estimărilor.
- Elaborează lista cu cereri de oferte, pentru lucrări și materiale necesare ofertării, către departamente interne și/sau către subcontractori.
- Propune soluții tehnice de automatizare și prezintă clienților proiectele propuse;
- Colaborează cu departamentul de proiectare pentru a întocmi o soluție tehnică eficientă și optimizată din punct de vedere tehnic și comercial.
- Elaborează oferta tehnică și comercială aferentă echipamentelor electrice.
- Participă la prezentarea ofertei către beneficiar sau reprezentantul acestuia și apoi participă la toate etapele de negociere a ofertei.
- Asigură transferul complet al informațiilor din faza de ofertare către mangerul de proiect/ responsabilul cu urmărirea lucrării.
- Analizează și actualizează periodic costurile standard rezultate în scopul îmbunătățirii permanente a ofertelor întocmite pe baza estimărilor propuse.
- Transmite recomandări pentru strategia de reducere a costurilor de execuție.
- Construiește propria bază de date cu furnizori de materiale sau echipamente electrice și subcontractori (diverse specialități)
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Bonusuri pentru performanţă;
- Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
- Program de lucru în sistem hibrid.
- Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.