Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
B

Specialist salarizare

Adaugat: Azi

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
BIA Human Capital Solutions
Functia Jobului:
Resurse umane & HR
Industrie:
Recrutare
Salariu:
Media neta estimata pe baza celor 181 salarii introduse in Salario: 5.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Senior
Vechime:
6 ani
Descriere:

Scurta descriere a companiei


BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate.





Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal





Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare.


Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.





Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA Human Capital Solutions este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.





In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.





Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.




Cerinte


- Ai experienta de cel putin 3 ani intr-un post cu atributii similare;

- Ai experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de salarizare;

- Esti foarte bun utilizator al programului Ms Excel (inclusiv functii avansate);

- Vorbesti limba engleza la nivel de conversatie fluenta;

- Esti absolvent/a de studii superioare, preferabil profil economic;

- Ai foarte bune abilitati de organizare si planificare;

- Ai capacitatea de a lucra autonom, cu minimum de supervizare;

- Esti o persoana atenta la detalii si cu capacitate de vedere de ansamblu;

- Esti orientat/a catre intelegerea nevoilor clientilor si catre livrarea de rezultate de calitate;

- Ai disponibilitate de a raspunde solicitarilor clientilor intr-o maniera profesionista;

- Ai capacitatea de a lucra cu termene stricte;

- Detii cunostinte solide privind legislatia muncii si fiscala;


Responsabilitati


- Intocmirea documentelor de personal (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii etc);

- Realizarea calculului salarial pentru portofoliul de colaboratori;

- Inregistrarea in Revisal a contractelor individuale de munca, modificarile acestora, in termenul legal;

- Operarea tuturor modificarilor in programul Revisal;

- Eliberarea de adeverinte solicitate de salariati pentru medicul de familie sau alte motive;

- Eliberarea de adeverinte pentru grupa de munca si sporuri pentru fostii angajati ai societatii precum si pentru cei plecati in strainatate in conformitate cu datele extrase din dosarele personale si conturile existente in arhiva;

- Intocmirea /actualizarea/arhivarea documentelor cu respectarea legislaţiei in vigoare din punct de vedere al procedurilor si termenelor de realizare.

- Actualizarea informatiilor (contracte, acte aditionale, decizii de incetare ) in bazele de date;

- Intocmirea dosarelor de pensionare, daca este cazul;

- Intocmirea adeverintelor de vechime;

- Raportarea locurilor de munca vacante la AJOFM si ocuparea acestora;

- Programarea noilor angajati la controlul medical la angajare;

- Acordarea de asistenta CLIENTULUI in cazul controalelor ITM.


Beneficii




  • Abonament medical


  • Decontarea transportului


  • Zile libere suplimentare


  • Program de lucru flexibil


  • Teambuilding-uri / excursii


  • Laptop


  • Telefon mobil


  • Masina de serviciu


  • Tichete de masa

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Specialist salarizare
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.