Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
U

Specialist salarizare

Companie Verificata

Adaugat: 6 zile în urmă

Aplica pe
Companie:
UTI FACILITY MANAGEMENT SA
Functia Jobului:
Resurse umane & HR
Industrie:
Constructii si infrastructura
Salariu:
Media neta estimata pe baza celor 177 salarii introduse in Salario: 5.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Candidatul ideal

- Studii superioare în domeniul economic;
- Minim minim 3 ani experienţă într-o poziţie similară;
- Cunoștinţe MS Office, Oracle ️️️︂︀︍︈︍​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Payroll;
- Cunostiinţe limba engleza nivel mediu;
- Cunostiinţe aprofundate de legislaţia muncii şi salarizare;
- Adaptabilitate şi capacitate de autoperfecţionare;
- Spirit de iniţiativă;
- Orientare spre rezultate;
- Diplomaţie;
- Integritate și etică profesională;
- Stabilitate emoţională și rezistenţă la stres;
- Corectitudine;
- Rigurozitate.

Descrierea jobului

- Verifică pontajele din punct de vedere a respectării legislaţiei în vigoare şi a politicii interne anterior transferului acestora în ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂modulul Payroll şi semnalează neregulile sesizate superiorului direct şi persoanelor responsabile cu realizarea pontajelor. Ulterior efectuării corecţiilor transferă pontajele din modulul OTL în modulul Payroll;
- Introduce zilnic concediile medicale primite, ulterior verificării acestora şi semnalează eventualele erori persoanei căreia i s-a eliberat medicalul şi solicită corectarea lor;
- Introduce în sistemul Oracle avansurile salariale şi întocmeşte state de plata/fişiere de plată avansuri ori de câte ori este necesar;
- Introduce în timp real primele, reţinerile, sancţiunile şi alte elemente ce ţin de calculul salarial (în maxim 2 zile lucrătoare de la luarea acestora la cunoştinţă);
- Efectuează calculul salarial şi semnalează superiorului eventualele erori constatate şi asigură corectarea acestor erori;
- Întocmeşte statele de salarii conform datelor introduse în sistem sau primite de la diverse departamente respectând legislaţia în vigoare;
- Arhivează lunar documentele în baza cărora s-a efectuat calculul salarial şi statele întocmite;
- Întocmeşte lunar şi transmite comanda pentru emiterea de carduri de tichete de masă;
- Întocmeşte lunar situaţia tichetelor de masă în vederea efectuării comenzii şi efectuează comanda;
- Întocmeşte ori de câte ori este necesar listele cash şi fisierele de salarii şi le transmite persoanelor responsabile cu efectuarea plăţilor;
- Transmite lunar şi/sau la solicitarea salariaţilor fluturaşii de salariu;
- Întocmeşte şi administrează baza de date cu administratori (înregistrează datele de identificare ale administratorilor, perioada mandatelor, calculează şi înregistrează indemnizaţiile);
- Întocmeşte şi administrează baza de date a persoanelor cu contract de management (înregistrează datele de identificare ale persoanelor în cauză, perioada mandatelor, calculează şi înregistrează indemnizaţiile);
-Verifică ori de câte ori este necesar impozitele şi contribuţiile salariale şi corectează eventualele erori;
- Verifică şi transferă în contabilitate ori de câte ori este necesar notele contabile aferente salarizării;
- Întocmeşte declaraţiile lunare / anuale ce ţin de salarizare : Declaraţia 112 etc conform legislaţiei în vigoare şi în termenele legale şi le transmite persoanelor responsabile cu depunerea acestora;
- Pregăteşte şi transmite persoanelor responsabile fişierele cu reţineri din salariu (popriri, pensii facultative, contribuţii sindicat etc), fişierele cu deconturile de transport şi fişierele cu ajutoare;
- Completează în termen de 20 zile calendaristice după efectuarea calcului salarial concediile medicale aferente calcului din luna şi pregăteşte dosarele pentru recuperarea sumelor de la Casa de Sănătate sau Casa de Pensii în maxim două luni;
- Efectuează calcul salarial pentru persoanele reintegrate în termenul legal şi întocmeşte declaraţiile rectificative în termenul legal;
- Efectuează recalcul salarial şi întocmeşte declaraţii rectificative ori de câte ori este necesar cu informarea în prealabil a Managerului de Salarizare;
- Verifică şi asigură reconcilierea conturilor contabile ce ţin de calcul salarial lunar;
- Întocmeşte şi eliberează adeverinţele pentru depunerea dosarului de creştere şi îngrijire copil solicitate de salariaţi în termen de maxim 2 zile lucrătoare;
- Întocmeşte şi eliberează adeverinţele de stagiu de cotizare în vederea stabilirii bazei de calcul pentru concedii medicale în termen de maxim 5 zile lucrătoare din momentul finalizării calculului salarial pentru salariaţii care au încetat în cursul lunii;
- Întocmeşte diverse alte adeverinţe privind veniturile obţinute sau contribuţiile salariale calculate şi plătite solicitate de salariaţi în maxim 30 de zile calendaristice;
- Împlementează împreună cu Departamentul ERP modificările legislative referitoare la salarizarea personalului.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Specialist salarizare
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.