specialist superior al Secţiei securitate fizică din cadrul Direcției Securitate
Adaugat: Ieri
Agentia Servicii Publice
specialist superior al Secţiei securitate fizică din cadrul Direcției Securitate
Adaugat: Ieri
Agentia Servicii Publice
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
I.P. ”Agenţia Servicii Publice”
anunţă concurs privind ocuparea funcţiei vacante de
specialist superior
al Secţiei securitate fizică din cadrul Direcției Securitate
Salariu tarifar - 12000 lei
Termen de recepţionare a cererilor
24 Septembrie, 2024
Atribuţii de bază
Asigurarea în condiţii optime paza sediilor Agenţiei, bunurilor şi a valorile încredinţate şi asigură integritatea acestora, în conformitate cu reglementările legale şi dispoziţiile interne;
Supraveghează sediile Agenţiei şi raportează eventualele evenimente în timpul executării serviciului şi despre măsurile întreprinse;
Previne producerea oricăror fapte ce prejudiciază sediile păzite;
Asigură evidenţa, depozitarea şi integritatea tehnicii organizatorice, mijloacele de telecomunicații, alte bunuri ale Agenției, precum și ale Secţiei securitate fizică, aflate în încăperea de serviciu;
Asigură evidenţa, înregistrarea, disponibilitatea şi integritatea mijloacelor de stingere a incendiilor, bunurilor materiale din dotarea locului de muncă;
Înregistrează în registrul de primire-predare a serviciului neajunsurile constatate la desfăşurarea activităţii şi raportează şefului Secției securitate fizică;
În caz de situaţii excepţionale (incendii, explozii etc.), care prezintă pericol sporit pentru salariaţii Agenţiei, raportează conducerii Agenţiei şi alarmează salariaţii, prin mijloacele de comunicare, acţionează în corespundere cu planul de acţiuni în situaţii excepţionale şi indicaţiile primite, întreprinde măsuri de limitare a efectelor negative, salvează salariaţii şi bunurile aflate în pericol;
Asigură controlul încăperilor cu regimul accesului limitat;
Coordonează şi controlează serviciul de pază la posturile din subordine, păzite de gardieni publici contractați, prin intermediul cărora se asigură paza şi ordinea publică în sediul în care este dislocat. Asigură paza ordinii publice la aceste posturi conform instrucţiunilor;
Monitorizează sistemul video-control şi sistemul de control a accesului în sediile Agenţiei;
Primirea /scoaterea de sub pază tehnică a încăperilor din sediul Agenţiei unde este dislocat.
Cerințele către candidat
deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova şi domiciliul permanent în Republica Moldova;
cunoaşterea limbii române (obligatorie), iar cunoaşterea limbilor rusă şi engleză (constituie un avantaj);
studii superioare;
capacitate deplină de exerciţiu;
cunoştinţe de a lucra cu computerul (Word, Excel, Internet, E-mail şi altele);
abilităţi de instruire, monitorizare, de lucru individual şi în echipă, comunicare eficientă şi de aplanare a situaţiilor de conflict;
să nu fie privat de dreptul de a ocupa funcţii sau de a exercita activităţi similare funcţiei vacante;
integritate profesională – capacitatea candidatului de a-şi exercita activitatea în funcţia pretinsă în mod etic, liber de influenţă necorespunzătoare şi manifestări de corupţie, cu respectarea interesului public şi a legislaţiei;
comportament responsabil şi reputaţie ireproşabilă;
experienţa de muncă în domeniul funcţiei vacante, nu mai puţin de 3 ani, este un avantaj la angajare;
nivelul necesar de cunoștințe și experiență în domeniul de activitate nu mai puțin de 2 ani;
cunoștințele actelor normative de domeniu.
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs
- cererea de participare la concurs, completat conform anexei;
- curriculum vitae, completat conform anexei;
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomei de studii;
- cazierul judiciar sau declaraţia pe propria răspundere privind lipsa cărorva inerdicţii legale de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita anumite activităţi, care ar împiedica angajarea în funcţia respectivă.
Notă: Candidaţii depun documentele personal, prin poştă sau e-mail (cu condiţia că candidaţii vor prezenta în ziua concursului toate actele în original pentru autentificare). Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele în original pentru a verifica veridicitatea lor.
Bibliografie
Hotărârea Guvernului nr. 314 din 22.05.2017 „Privind constituirea Agenţiei Servicii Publice” (Legis.md, https://www.legis.md);
Hotărârea Guvernului nr. 193 din 24.03.2017 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la formarea continuă a adulţilor;
Legea integrităţii nr.82/2017;
Codul Muncii al Republicii Moldova nr.154-XII din 28.03.2003;
Pagina oficială a I.P.”Agenţia Servicii Publice”, Regulamentul intern al ASP (Ordinul ASP nr.111 din 12.10.2017);
Pagina oficială a I.P.”Agenţia Servicii Publice”, Codul etic al salariaţilor ASP (Anexa la Ordinul ASP nr.477 din 17.07.2018);
Acte normative în vigoare a Republicii Moldova ce reglementează domeniul de activitate.
Persoana responsabilă de oferirea informaţiei suplimentare şi primirea documentelor:
Ludmila Nichitin
Adresa: MD-2012, mun. Chişinău, str. Aleksandr Puşkin 42, bir. 201
Telefoane de contact: 022-50-47-57
e-mail: [email protected]
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.