Specialist Suport Clienti
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Otto Broker
Specialist Suport Clienti
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Otto Broker
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Descrierea jobului:
Focusul acestui rol se bazează pe interacțiunea cu clienții prin diverse canale de comunicare, gestionarea solicitărilor primite, dar și identificarea potențialelor oportunități de creștere a vânzărilor.
Candidatul ideal:
- Experiență în lucrul cu aplicații digitale / customer support / suport tehnic de minimum 12 luni;
- Studii superioare în curs / finalizate;
- Cunoștințe bune de lucru cu pachetul MS Office;
- Calificare profesională (cod RAF) / Cunoștințe Fresh Desk – reprezintă un avantaj;
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
- Atitudine pozitivă, spontană, orientată spre client și rezultate;
- Calm, empatie, disponibilitate și adaptabilitate;
- Curiozitate, dorință de a învăța lucruri noi și de a progresa.
Responsabilități:
- Oferi asistență telefonică/email/whatsapp clienților și îi consiliezi în legătură cu produsele noastre;
- Oferi suport clienților în procesul de achiziție online self-service;
- Gestionezi solicitările primite și le transmiți către departamentele/ locațiile vizate;
- Actualizezi constant baza de date;
- Colaborezi cu responsabilul direct la gestionarea clienților dificili sau a unor situații complexe ale acestora (daune, erori, reclamații etc.);
- Asiști clienții în procesul de activare, folosire și optimizare a contului de client, cât și a altor instrumente selfservice;
- Ajuti la creșterea vânzărilor prin identificarea nevoilor clienților atunci când discuți cu aceștia și califici leadurile de ofertare pe diverse tipuri de produse de asigurare facultative;
- Colaborezi cu colegii din departamentul de Suport Vânzări pentru rezolvarea eficientă a solicitărilor administrative (modificare poliță, anulare poliță, reziliere poliță etc.);
- Menții legătura cu celelalte departamente și îi ajuți la îmbunătățirea fluxurilor de lucru (campanii de satisfacție sau promovare produs);
- Urmărești feedbackul clienților și îl transmiți către departamentele vizate.
Pachet Compensații și beneficii:
- Salariu fix motivant;
- Bonuri de masă;
- Asigurare privată de sănătate;
- Buget Transport;
- Reducere produse companie;
- Program in ture hibrid - birou & acasă;
- Calificare profesională în domeniul asigurărilor;
- Program de inducție și acomodare personalizat;
- Evenimente interne și activități împreună cu echipa;
- Training profesional specializat;
- Posibilitatea de a evolua în cadrul organizației;
- Echipă tânără, prietenoasă și pozitivă.
Beneficii
Bonus de performanta
Asigurare medicala
Training-uri
Cursuri
Certificari/Atestate
Decontarea transportului
Teambuilding-uri / excursii
Petreceri/evenimente companie
Laptop
Tichete de masa
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.