Store Manager IQOS - București
Adaugat: 5 zile în urmă
INTERBRANDS ORBICO
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
- Conduce și gestionează procesul de recrutare pentru toate pozițiile din echipa magazinului.
- Coordonează și administrează procesele de gestionare a talentelor, dezvoltării și performanței în cadrul echipei magazinului.
- Organizează întâlniri individuale lunare cu membrii echipei sale.
- Programează și implementează sesiuni de formare și dezvoltare pentru echipa magazinului.
- Distribuie și planifică activitățile IQOS Sales Experts prin planuri lunare.
- Gestionează programul de lucru și orele echipei.
- Conduce întâlniri zilnice pentru distribuirea rolurilor (ex. casierie), atribuirea zonelor din magazin fiecărui angajat și stabilirea priorităților zilnice.
- Monitorizează rotația săptămânală a activităților IQOS Sales Experts.
- Supraveghează toate activitățile IQOS Sales Experts pentru a identifica zonele de îmbunătățire și pentru a se asigura că toți membrii echipei sunt activi.
- Se asigură că toate activitățile de vânzare respectă codul de practică PMI NCA și cerințele locale de reglementare.
- Oferă feedback regulat, coaching la locul de muncă și feedback constructiv în cadrul întâlnirilor individuale.
- Demonstrează prin exemplu comportamente legate de serviciul pentru consumatori și post-vânzare, interacționând direct cu consumatorii.
- Creează scenarii de rol (roleplay) în cadrul întâlnirilor zilnice și individuale pentru instruirea IQOS Sales Experts în domeniile vânzărilor și/sau serviciilor pentru consumatori ce necesită îmbunătățiri.
- Rapoartează săptămânal și lunar NPS-ul magazinului.
- Evaluează performanța echipei sale prin KPI-uri.
- Împarte sarcinile de deschidere/închidere a magazinului.
- Organizează stocul magazinului și îl verifică în mod regulat.
- Verifică expunerea produselor în magazin conform standardelor.
- Verifică calitatea mărfurilor livrate și, în cazul dispozitivelor defecte, le returnează la locația corespunzătoare.
- Verifică zilnic curățenia magazinului și contribuie activ pentru a oferi un exemplu echipei.
Ce îți oferim?
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu care prioritizează inovația și satisfacția clientului.
- Un pachet salarial atractiv și bonusuri bazate pe rezultate.
- Traininguri personalizate pentru dezvoltarea abilităților de leadership și customer experience.
- Șansa de a contribui la dezvoltarea unui brand de succes și de a avea un impact real asupra satisfacției clienților.
- Oportunități de creștere profesională și personală într-un mediu dinamic.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.