Subcontract Administrator
Adaugat: 4 săptămâni în urmă
Webuild Romania
Subcontract Administrator
Adaugat: 4 săptămâni în urmă
Webuild Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Administratorul de Subcontracte colaborează îndeaproape cu Managerul de Contract, Managerul de Proiect, Antreprenorii, Subcontractanții, Prestatorii implicați în activitățile proiectului pentru a se asigura că toate activitățile de subcontractare sunt gestionate, documentate și executate în mod corespunzător, în conformitate cu legile, reglementările și condițiile contractuale aplicabile.
Administratorul de subcontracte joacă un rol esențial pentru a se asigura că subcontractanții își îndeplinesc în mod corespunzător obligațiile, că sunt plătiți la timp și că termenele de execuție ale proiectului sunt respectate.
Răspunde de:
- Folosirea eficienta a timpului de munca;
- Executarea la termen si de buna calitate a sarcinilor trasate;
- Cunoasterea si respectarea normelor de protectia muncii si SSU specifice locului de munca;
- Respectarea contractului colectiv de munca, a contractului individual de munca, a Regulamentului interior si a Codului Etic Webuild;
- Suportarea consecintelor legale in cazul provocarii de pagube materiale Societatii din vina si in legatura cu munca prestata;
- Pastrarea secretului de serviciu fata de terti in legatura cu activitatile desfasurate.
Responsabilitati:
- Colaborarea cu Departamentul de Achiziții pentru elaborarea și gestionarea planurilor de subcontractare pentru proiectele de construcții, inclusiv pentru identificarea potențialilor subcontractanți, solicitarea de oferte și negocierea contractelor.
- Revizuirea și analiza in colaborare cu Departamentul de Achiziții a ofertelor primite din partea subcontractanților pentru a asigura conformitatea cu cerințele proiectului și cu constrângerile bugetare.
- Redactarea și negocierea Contractelor de subantrepriza sau prestări servicii, a actelor adiționale și a altor documente conexe, inclusiv a ordinelor de modificare și a modificărilor.
- Gestionarea în colaborare cu Departamentul de Achizitii a procesului de selecție și aprobare a subcontractanților, inclusiv verificarea autorizărilor și acreditărilor, a acoperirii polițelor de asigurare și a conformității cu reglementările și legile aplicabile.
- Verificarea și aprobarea în colaborare cu Responsabilii de Producție/Calitate si Inginerii de Cantități a Situațiilor de Lucrări și a facturilor subcontractanților pentru a asigura respectarea tuturor condițiilor de plată.
- Monitorizarea performanțelor subcontractanților și colaborarea cu Responsabilii de Producție și Managerii de Proiect pentru a identifica și soluționa orice probleme de performanță.
- Oferirea de îndrumare și sprijin subcontractanților în ceea ce privește aspectele contractuale și administrative.
- Menținerea unor înregistrări exacte și complete în legătură cu Contractele de Subantrepriza/prestări servicii și documentația privind toate schimbările și modificările aduse contractelor și documentelor conexe, precum și urmărirea activității subcontractanților și a îndeplinirii de către aceștia a obligațiilor asumate;
- Elaborarea de rapoarte, inclusiv completarea si actualizarea informatiilor relevante pentru activitatea de subcontractare in cadrul Rapoartelor Lunare de Progres si a rapoartelor interne conform procedurilor Webuild;
- Monitorizarea corespondentei privind activitatea subantreprenorilor/prestatorilor, furnizarea oricaror date si informatii necesare pentru realizarea obiectului contractelor, pregatirea scrisorilor cu privire la derularea contractelor și a propunerilor de răspuns in legatura cu solicitarile subantreprenorilor/prestatorilor;
- Asigurarea respectării tuturor legilor, regulamentelor și politicilor relevante legate de subcontractare.
Calificări/Cerințe:
- Extragere date, centralizare informații și menținere evidențe;
- Analiză și sinteză și de identificare a unor soluții;
- Reprezentare instituțională,
- Adaptare la lucrul cu oameni și situații noi;
- A lucra independent, dar și în echipă;
- A lucra în condiții de stres;
- Organizare și încadrare în termene limită;
- Colaborare și lucru la distanța cu persoane sau echipe aflate în locații diferite;
- Studii superioare - diplomă în administrarea afacerilor, managementul construcțiilor sau într-un domeniu conex relevant.
- Experiență relevantă în administrarea subcontractării în industria construcțiilor.
- Cunoașterea legilor și a reglementărilor aplicabile în domeniul construcțiilor, achizitiilor publice și în materie de subcontractare de lucrări și servicii.
- Abilități excelente de comunicare și negociere, în limba română și în limba engleză. Cunoașterea limbii italiene poate constitui un avantaj.
- Abilități de reprezentare instituțională, menținere a relațiilor de colaborare, și cooperare cu partenerii contractuali;
- Abilități puternice de analiză și de rezolvare a problemelor.
- Abilitatea de a gestiona și urmări simultan mai multe sarcini și obiective.
- Abilități excelente de utilizare a computerului, cunoașterea programelor și instrumentelor de gestionare a proiectelor de construcții.
- Atenție la detalii și acuratețe în toate aspectele muncii.
- Abilitatea de a lucra independent, dar și ca parte a unei echipe.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.