Supervizor depozit
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Finestore Distribution S.R.L.
Supervizor depozit
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Finestore Distribution S.R.L.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilități principale:
1) Supervizarea operațiunilor zilnice:
- Asistarea Managerului de Depozit în planificarea, organizarea și supervizarea activităților de depozit, inclusiv recepția, stocarea, manipularea și expedierea comenzilor;
- Verificarea acuratetii comenzilor și asigurarea la timp a expedierii mărfurilor;
- Supravegherea si întreținerea echipamentului din depozit, raportând orice probleme Managerului de Depozit;
- Se asigura de corectitudinea aplicarii protocoalelor de siguranță și efectuarea inspecțiilor regulate;
- Monitorizarea și urmărirea livrărilor pentru a asigura livrarea la timp și soluționarea situatiilor aparute;
- Planificarea, organizarea activitatilor legate de transport prin programarea si optimizarea rutelor de transport;
- Urmararirea si coordonarea activitatii ︈soferilor;
- Pregătirea și verificarea documentația de expediere, inclusiv avize de expediție și liste de ambalare.
2) Managementul stocurilor:
- Monitorizarea și gestionarea inventarului de băuturi pentru a asigura acuratețea stocurilor;
- Verificarea si corectarea inregistrarilor si stocurilor in sistemul WMS, reconcilierea datelor, corectii de stoc pe locatiile de stocare in conformitate cu procedurile de lucru;
- Identificarea si procesarea neconformitatilor in raport cu procedurile interne si/sau a indicatiilor primite de la Managerul de depozit;
- Tinerea evidentelor produselor cu stoc inactiv din depozit;
- Controlul produselor cu risc de expirare;
- Coordonarea procesului de retur comenzi;
- Participarea activa la inventarele periodice și actualizarea datelor în sistemul WMS (Warehouse Management System).
3) Supervizarea echipei:
- Supervizarea personalului de depozit, prin monitorizarea indeplinirii corecte a sarcinilor de lucru și respectarea normelor de siguranță și procedurilor interne;
- Supervizarea echipei din depozit pentru a menține un spațiu de lucru curat și organizat.
4) Îmbunătățirea proceselor:
- Identificarea și implementarea inițiativelor de îmbunătățire a proceselor operaționale pentru a optimiza eficiența și a reduce pierderile.
5) Asigurarea conformității:
- Verificarea conformității activităților cu reglementările legale și normele interne ale companiei, în special în ceea ce privește manipularea și depozitarea băuturilor.
6) Raportare și comunicare:
- Pregătirea rapoartelor zilnice și săptămânale privind stocurile și alte aspecte operaționale relevante;
- Colaborează cu celelalte departamente suport, pentru a asigura desfășurarea fluxului operational la nivel optim.
- Instruire și Dezvoltare:
- Sprijinirea Managerului de Depozit la instruirea noului personal din depozit privind procedurile standard și protocoalele de siguranță;
- Sprijinirea Managerului de Depozit in vederea dezvoltarii membrilor echipei prin împărtășirea celor mai bune practici și oferirea de feedback.
Beneficii :
• Salariu competitiv.
• Bonusuri de sărbători.
• Tichete de masă.
• Reduceri la achiziționarea produselor noastre.
• Oportunitatea de a lucra cu o companie de top pe piața băuturilor alcoolice premium.
• Mediu de lucru colaborativ si suportiv.
• Dezvoltare profesională continuă și oportunități de creștere.
Locatie : CTPark Bucuresti Nord, Afumati.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.