Suport Rezervari Turism (Backoffice B2B)
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Dertour
Suport Rezervari Turism (Backoffice B2B)
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Dertour
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
DERTOUR aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.
Parte a grupului german REWE, DERTOUR a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,
Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.
DERTOUR Group a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.
Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.
Vor fi contactati doar candidatii selectati.
Cerinte
- Experienta in turism (agentie de turism/hotel/call center turism) si cunostinte in operarea sistemelor de rezervari, constituie un avantaj; - Limba engleza la un nivel avansat;
- Disponibilitate la program prelungit la intervale regulate de timp, in baza unui program prestabilit;
- Persoana ordonata, organizata, punctuala, orientata catre client;
- Capabila sa respecte dead-line-urile, sa gestioneze situatii cu un nivel ridicat de stres si tenace in atingerea obiectivelor;
- Comunicativa, sociabila, empatica, pro-activa, team-player;
- Atentie sporita la detalii.
Responsabilitati
- Va desfasura activitati de back-office (fara a avea contact direct cu clientul);
- Va asigura suport tehnic si operational (telefonic/email) in activitatea de rezervare furnizori wholesalers si touroperatori germani pentru reteaua proprie de agentii si pentru partenerii revanzatori;
- Va oferi clienților informații exacte în concordanța cu standardele companiei si procedurile departamentului;
- Va colabora cu furnizorii si alte departamente pentru a asigura un raspuns prompt si satisfacator solicitarilor clientilor;
- Va desfasura activitati administrative ale departamentului (proceduri interne de lucru, flux vouchere, etc);
- Va urma procedurile de lucru specifice activitatii desfasurate - respectarea prevederilor legale, precum si interne, vis-a-vis de normele contabile si alte proceduri agreate si implementate in companie.
Postul implica prezenta fizica la birou.
Alte informatii
Ce oferim:
- Mediu de lucru placut si prietenos, intr-o echipa unita si motivata sa aduca o contributie valoroasa in compania noastra in continua dezvoltare;
- Oportunitati de a descoperi destinatiile de vacanta din portofoliul nostru;
- Reduceri pentru vacantele proprii;
- Abonament medical la o clinica privata;
- Abonament Bookster, cea mai mare biblioteca corporate;
- Tichete de masa.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.