System Administrator
Adaugat: 2 zile în urmă
POWER SUPPORT SRL
System Administrator
Adaugat: 2 zile în urmă
POWER SUPPORT SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI:
SERVICIU CLIENȚI
- Lucrează și rezolvă Ticketele de asistență escalate
- Încânta clienții noștri cu o experiență prietenoasă, rapidă și utilă
- Oferă Clientului depanare avansată de la distanță
- Ofera intreținere și asistență hardware de la distanță
UTILIZAREA SISTEMULUI DE TICKETING
- Utilizeaza sistemul nostru de ticketing pentru a lucra și a rezolva cererile de helpdesk și servicii
- Gestioneaza și înregistreaza toate lucrările prin sistemul nostru de ticketing
- Asigura pastrarea si siguranta documentației clientului
- Deschide tickete in cazul in care apar mai multe probleme in baza unui ticket individual
- Se asigura ca ticketele nu sunt invechite pe tot parcursul procesului
UTILIZAREA APLICATIILOR DE MONITORIZARE ȘI MANAGEMENT
- Examinează tabloul de bord RMM și aplica acțiuni de remediere, așa cum sunt indicate de Procesele noastre
- Examinează în mod regulat acțiunile programate/automatizate, așa cum sunt indicate de Procesele noastre
ACTIVITATI PE PROIECTE
- Din când în când, echipa de proiecte va avea nevoie de resurse suplimentare pentru a ajuta la livrarea proiectelor fie la fața locului, fie de la distanță. Când apar oportunități, System Administrator poate fi implicat in livrarea proiectului.
COMUNICARE, RAPORTARE SI RISC
- Escalați ticketele care necesită asistență catre Coordonator Service Desk sau Service Desk Manager
- Comunica clientului starea ticketelor la fiecare pas, notificându-l cu privire la orice modificări sau întreruperi legate de problema lor
- Trimite Foile de pontaj și rapoartele de cheltuieli, așa cum este indicat în procedurile interne
- Identifica, Comunica si Reduce riscurile potentiale catre Managerul Service Desk si Clienti
LUCRU IN ECHIPA
- Oferă mentoring pentru membrii echipei de servicii juniori
- Urmărește programul furnizat de Managerul de Service Desk si Coordonator Service Desk
- Urmărește procedurile standard de operare (SOP) pentru sarcinile periodice zilnice/săptămânale
- Urmărește toate procedurile noastre de securitate și urmărește cu atenție problemele de Securitate
- Identifica oportunități de îmbunătățire și face sugestii constructive pentru schimbare
- Contribuie eficient la procesul de schimbări inovatoare
- Îndeplinește alte sarcini, așa cum este cerut de Coordonatorul de Service Desk, Managerul de Service Desk sau Directorului de IT
BENEFICII
- Stimulente pentru atingerea obiectivelor Echipei și Companiei
- Un mediu de lucru și o cultură relaxantă (cu toții ne bucurăm de ceea ce facem)
- Laptop, Telefon si Mașina de Serviciu(onsite)
- O abordare proactivă a formării continue pentru a vă ajuta să dezvoltați abilități noi
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.