Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
M

Talent Acquisition & Payroll Admin

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica pe
Companie:
MEDIMA HEALTH S.A.
Functia Jobului:
Resurse umane & HR
Industrie:
Medicina si farmaceutica
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Junior
Vechime:
1 an
Descriere:

Candidatul ideal

Suntem încântați să vă anunțăm că #Medima își extinde departamentul de resurse umane și suntem în căutarea a doi colegi pentru pozițiile: Talent Acquisition & Payroll Admin, care să ne susțină în atragerea talentelor și gestionarea proceselor de salarizare.
Dacă ești pasionat de recrutare și administrare de personal și îți dorești să faci parte dintr-o organizație care contribuie la sănătatea oamenilor, te invităm să te alături echipei noastre!

Cerințe:
* Experiență anterioară de minimum 2 ani într-un rol similar (recrutare și/sau administrare personal);
* Cunoștințe solide despre legislația muncii și procesele de salarizare;
* Abilități excelente de organizare și atenție la detalii;
* Capacitate de a gestiona simultan mai multe proiecte și deadline-uri strânse;
* Abilități foarte bune de comunicare și relaționare, atât cu echipa internă, cât și cu candidații.

Descrierea jobului

Responsabilități principale - Talent Acquisition:
* Gestionezi procesul complet de recrutare pentru poziții variate, de la crearea și publicarea anunțurilor, până la interviuri și selecție;
* Colaborezi cu managerii de clinică pentru a identifica nevoile de recrutare și pentru a defini profilurile candidaților ideali;
* Contribui la strategii de employer branding și te implici activ în atragerea celor mai buni profesioniști;
* Construiești și întreții o bază de date de candidați, asigurând un flux constant de talente pentru pozițiile viitoare;
* Oferi suport în activitățile de integrare a noilor angajați.

Responsabilități principale - Payroll Admin:
* Administrezi toate aspectele legate de salarizare pentru angajați, inclusiv colectarea și verificarea pontajelor, calculul salariilor și gestionarea beneficiilor;
* Te asiguri că plățile salariale se efectuează corect și la timp, în conformitate cu legislația în vigoare;
* Oferi suport pentru întrebările legate de salarizare și beneficii din partea angajaților;
* Oferi suport managerilor în relația cu angajații, asigurându-te că politicile și procedurile companiei sunt implementate în mod corespunzător;
* Ții evidența fișelor de post, asigurându-te că sunt actualizate conform organigramei;
* Colaborezi cu echipa financiară și de HR pentru a asigura o gestionare corectă și eficientă a costurilor cu forța de muncă.

Ce oferim:
* Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și de a avea un impact real în domeniul sănătății;
* Posibilități de dezvoltare profesională și personală;
* Pachet salarial competitiv și beneficii extra;
* Mediu de lucru profesionist, într-o companie în continuă expansiune.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Talent Acquisition & Payroll Admin
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.