Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts

Team Leader Call Center

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica Rapid
Companie:
MIND SINERGY SRL
Functia Jobului:
Servicii pentru clienti & suport
Industrie:
Medicina si farmaceutica
Salariu:
4.000 - 6.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Brasov | Program Full Time
Sumarul Jobului:
Coordonarea și supervizarea echipei de agenți call center pentru a asigura atingerea obiectivelor de performanță, oferind în același timp un nivel înalt de satisfacție a clienților.
Calificare minima:
Liceu / scoala profesionala
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
1 an
Descriere:

Alătură-te echipei noastre în proces de expansiune, în poziția de Team Leader Call Center la sediul central din Brașov!


Descrierea postului:

   - Supervizarea activităților zilnice ale agenților de vânzări, asigurându-se ca aceștia își respectă obiectivele stabilite

   - Evaluarea performanței individuale și a echipei prin analiza KPI-urilor de vânzări.

   - Identificarea și implementarea de măsuri corective pentru a atinge obiectivele de vânzări.

   - Crearea și implementarea programelor de formare pentru dezvoltarea abilitaților de vânzare și comunicare ale agenților.

   - Oferirea de coaching continuu și feedback constructiv pentru îmbunătățirea performanței echipei.

   - Colaborarea cu echipa de management pentru a dezvolta și implementa strategii eficiente de vânzări.

   - Monitorizarea tendințelor de piață și a concurenței pentru a adapta abordările de vânzare.

 

Cerințe obligatorii

  • experiență în vânzarea consultativă de servicii la telefon - bazată pe relație, conectare și identificarea nevoilor (excludem “doar tranzacțional”)
  • experiență în recrutarea de oameni pentru vânzare la telefon
  • experiență în gestionarea unei echipe de vânzări la telefon (menținere standarde de calitate, KPI)
  • experiență în segmentare prospecți (și tratarea lor diferențiată)
  • experiență în definirea și implementarea proceselor de vânzări la telefon
  • experiență în lucrul cu un sistem de CRM (sau mai multe)


Competențe și abilități esențiale

  • empatie și conectare
  • recrutare de oameni care vând prin telefon
  • analiză de date și optimizare
  • implementează/face lucrurile să se întâmple


Se oferă un pachet salarial atractiv și motivant, într-un mediu propice dezvoltării personale.


Dacă te interesează această poziție sau vrei să afli mai multe informații, trimite-ne CV-ul tău!

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Team Leader Call Center
Ai cont? Logheaza-te aici
Completeaza formularul pentru a aplica la acest loc de munca.
Dimensiunea maxima fisier 10MB. Fisiere acceptate: .pdf .doc .docx .rtf

Numele anuntului: Team Leader Call Center
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.