Team Leader & Quality Assurance, Call Center
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Editura Booklet
Team Leader & Quality Assurance, Call Center
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Editura Booklet
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitati:
- monitorizeaza indicatorii cheie de performanță ai echipei și se asigura de realizarea obiectivelor individuale
ale membrilor echipei pe care o coordoneaza.
- gestioneaza resursele, instrumentele, procesele și procedurile intr-un mod eficient, pentru a asigura livrarea
rezultatelor stabilite
- asigura suportul zilnic, coaching, feedback in vederea cresterii rezultatelor
- se asigura că planificarea, procedurile și codul de conduită sunt respectate de toți membrii echipei;
- identifica oportunitățile de îmbunătățire a proceselor;
- face eforturi in vederea îmbunătățirii productivității în cadrul echipei;
- participa la sedinte de prezentare a indicatorilor de performanță
Ce iti oferim:
Un pachet financiar atractiv, care include salariu fix și bonusuri motivante;
Un mediu de lucru prietenos și bazat pe performanță;
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.