Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
e

Team Leader Call Center eMAG (Remote)

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
eMAG
Functia Jobului:
Vanzari & comert
Industrie:
IT si telecomunicatii
Locatie & Tipul Jobului:
Locatie remote | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
Fara experienta/Mai putin de 1 an
Descriere:

Responsabilități:

  • Monitorizezi zilnic activitatea agentilor, pentru a te asigura ca sunt indepliniti indicatorii de performanta si evaluezi periodic daca acestia sunt in concordanta cu nevoile departamentului
  • Te vei asigura ca echipa pe care o gestionezi are parte de formari constant, in baza rezultatelor obtinute, pentru atingerea rezultatelor optime
  • Comunici periodic (lunar / trimestrial / semestrial / anual) sau ad-hoc rezultatele evaluarii performantei agentilor din subordine, asigurandu-te de comunicarea clara si transparenta a rezultatelor
  • Monitorizezi activitatea echipei / departamentului, propui solutii concrete si participi in mod direct la implementarea solutiilor care duc la cresterea gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile companiei
  • Gestionezi, ghidezi si oferi suport membrilor echipei
  • Intocmesti si analizezi rapoarte pentru a identifica constant noi moduri de lucru in vederea eficientizarii activitatii echipei, in concordanta cu obiectivele departamentului
  • Pastrezi legatura cu departamentele conexe pentru a asigura buna desfasurare a activitatii
  • Te asiguri de furnizarea la cele mai înalte standarde de politeţe si profesionalism a serviciilor de informare a clienţilor eMAG, existenţi si potenţiali.


Te bucuri de beneficii precum:

  • Abonament medical la una dintre clinicile Medicover, MedLife sau Regina Maria;
  • Buget flexibil pe care îl poți investi în tine așa cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou eMAG, Fashion Days, Tazz, Therme și Genius, abonament la diferite săli de sport sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta profesională;
  • Diferite discount-uri la partenerii noștri: banking, telefonie, medicină dentară sau wellness;
  • Acces la biblioteca Bookster și credite pe platforma de sănătate psiho-emoțională Atlas;
  • Un mediu de învățare accelerată, cu acces la peste 100.000 de resurse online si platfome, academii de învățare dedicate zonei tale de business și programe de dezvoltare;
  • Un birou prietenos. Am reamenajat sediul nostru central să se potrivească modului de lucru hibrid: am dublat numărul sălilor destinate întâlnirilor și le-am echipat cu tehnologie de ultimă generație.


Ești curios să afli mai multe despre următorul pas din cariera ta? Aplică acum și, dacă te potrivești cu rolul dorit, te vom contacta pentru a stabili un interviu!

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Team Leader Call Center eMAG (Remote)
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.